Uslyšela jsem otravný zvuk budíku. Rychle jsem si vzala mobil ze stoličky a vypla jsem ho. Vypravila jsem se pyžamu do koupelny a tam jsem se převlékla do nového oblečení. Dnes to všechno začíná. Druhák. Oblékla jsem si prostě klasické bílé tričko bez potisku a k tomu černé rifle. Prostě nemám vkus. Dala jsem si jen řasenku na řasy a ještě jsem se šla umýt. Mezitím co se myju uslyším zabušení za dveře a hned na to příšerný řev mého dvojčete. "Panebože Andělo pohni si! Musím taky do školy!" zakřičí má otravná sestra. Ihned na to se rychle umyju a utřu se. Hned na to si obleču to oblečení o kterém jsem vyprávěla. Po té jsem si ještě umyla zuby a vyšla jsem z koupelny. "Konečně" uslyším jakmile vyjdu. Má sestra tam ihned vejde. Joo nejspíš si říkate co to mám za divný jméno, ale oproti mé sestry a mému 18 letému bratrovi mám nejlepší. Má sestra se jmenuje Ljuba a můj bratr Darek. Jako dar a má sestra jako láska. Já vím ale prostě naši rodiče chtěli mít u dětí specialní jména a tak trochu prostě žijeme po zadu. Joo a určitě se ptáte proč se já jmenuji jako Anděla, prostě je to podobný slovu Anděl a když nás matka porodila tak Ljuba přežila ale já ne. Já umřela a taková ta porodní sestra co vám přijde domů mě asi půl minuty oživovala, až mě oživila. Jinak jsem se měla jmenovat Liběna, ale naštěstí se mí rodiče rozhodli mě přejmenovat, protože jim mě dal prý anděl. Achjo já mám tak strašnou rodinu. Takže teď se zase vrátíme k realitě. Šla jsem dolů do kuchyně a mamka mi připravila snídani. Je to smoothie. Vypila jsem to a vyrazila na autobusovou zastávku. Jakmile jsem dorazila na zastávku tak do minuty přijel bus. Před poslední zastávkou jsem vystoupila a šla do školy. Jakmile jsem do školy dorazila, tak jsem vlezla do třídy a hned potom začalo zvonit. Přišla naše třídní a začala něco vykládat a pak začala mluvit o tom že k nám zítra přijede pár výměnných studentů z Ameriky. Vůbec mě její kecy nezajímaly. Po škole jsem šla zase čekat na bus a jela jsem domů. Pokud se ptáte kde mám kamarády atd, tak vám odpovím jednoduše. Moje kámoška jela s rodiči na 3 měsíce cestování po evropě, tak jak začaly prázdniny, tak ona jela s nimi a za měsíc se naštěstí vrací zpátky do školy. Jmenuje se Sára. Jakmile jsem přijela autobusem na mou zastávku, tak jsem vystoupila. Šla jsem domů a uviděla jsem jakési velké auto které řídi nějací kluci. všichni se smáli. Já jen protočila oči a šla domů. Doma překvapivě nikdo nebyl. Vzala jsem si mobil a začala projíždět sociální sítě. Po chvíli jsem uslyšela jak někdo třískl dveřmi a začal dupat. Asi brácha. Nezajímalo mě to a tak jsem se koukala dál. Nakonec pak přišla i sestra a pak i rodiče po čase. Já napsala svému klukovi jestli se nechce sejít. Samozřejmě že chtěl. Pořádně jsem se oblékla, abych ho nějak nenaštvala. Vzala jsem si zase rifle ale teď modré a růžové tričko s nějakým potiskem. Nějací lvi. Dala jsem si ještě svetřík, abych zakryla všechnu odhalenou kůži a odlíčila jsem si řasenku. Pak jsem vyšla ven a Vojta tam už čekal.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...