Cítím že se na mě někdo dívá. Tohle mě taky probudí. Pomalu otevřu oči a skoro se Leknu. James leží asi 5 cm od mě tváře a vzájemně si koukáme do očí. "Dobré ráno" řeknu a lehnu si na záda a dívám se do stropu. "Dobré" odpoví. Hned mi dojde co se včera stalo. "Kolik je hodin?" Zeptám se. Vezme si mobil a podívá se. "7:42" odpoví a zvedá se z postele. "sakra já musím domů" řeknu a taky vstávám z postele. "Můžeš tu zůstat" prohodí potichu. "Vojta už asi obvolal všechny, u koho bych mohla být" řeknu. Vejdeme do kuchyně. "Chceš si něco dát?" Zeptá se mě. "Joo" řeknu a usmeju se. Mám docela i hlad. "Co chceš?" Zeptá se mě upřeně. Začnu přemýšlet. Docela bych si dala jogurt, palačinky, jahody, müsli, buchtu a k tomu ještě Banan. Řeknu si podvědomě. "Co máš?" Zeptám se ho. "Mám jogurt, zeleninu, něco z ovoce, mléko a kuličky do mléka" řekne mi. "Kuličky do mléka můžu?" Zeptám se. Přikývne. Vytáhne dvě misky a nasype tam kuličky a zalije je mlékem. "děkuji" řeknu jakmile mi to poda. Společně je jíme. Je trapné ticho. "Ty dneska nejdeš do školy?" Zeptám se ho. Zavrtí hlavou na náznak ne. "Omluvim se" řekne mi. Pokyvu hlavou na náznak ze chápu. Jakmile dojime, tak James vezme misky a dá je do umyvadla. Já je však umyju a uklidím. Pak se jdu umýt. Ale nakonec Američani asi nebudou tak strašný. Řekne mi moje podvědomí. Zasměju se tomu a pak se obleču.Vyjdu z koupelny a jdu si sednout na sedačku. "Já už asi půjdu" řeknu mu a usměji se na něj. "No tak dobře, ale ještě tě někam vezmu, bereš?" zeptá se mně. Přikývnu. Obuji si boty a jdeme k jeho autu. Nasednu si na místo řidiče. Po dlouhé době co jedeme, se odhodlám se ho zeptat. "Kam vlastně vůbec jedeme?" "Nechej se překvapit" odpoví a věnuje se řízení. Po chvilce zaparkujeme u Dinoparku? "Dinopark? Opravdu?" zeptám se ho a povytáhnu na něj obočí. "Jo" řekne a jde kupovat lístky. Pak tam vejdeme a nečekaně tam jsou dinosauři. "Vždycky jsem chtěl do dinoparku" řekne nadšeně. "V americe nemáte?" "Máme, ale rodiče říkali, že je to zbytečný a nudný. Měl jsem strašně moc rád dinosaury a oni mě tam prostě nevzali" říka smutně. "Ahaa" řeknu a už mlčím. Celou dobu co jsme v dinoparku si to James doslova užívá. On fotí mě a nás dohromady. Pak si jdeme a James si nevšiml, že tam je menší kámen a spadl. Já jsem se chytala za břicho jak moc jsem se smála. Doslova jsem měla záchvat smíchu. Ale james tak nadšený očividně nebyl. Vstal a pomalu se mně blížil. Nakonec došel ke mně a mě přešek smích úplně a koukali jsme si vzájemně jen do očí. Nakonec se ke mně začal přibližovat a já raději sklonila hlavu. Vyhla jsem se jeho polibku. Sice bych ho docela ráda políbila, ale to, že řekl snad všem, že jsem panna a že ho nezajímám, tak proč bych se s ním měla líbat? Nakonec ho obejdu a jdu cestou jakou jsme měli jít. Nebo aspoň doufám. "Druhou stranou máme jít" řekne mi a já se otočím. Tohle je sakra strašně moc trapný. "Počkej tady se musíme vyfotit. Tohohle mám rád. To je Raptorex. On pravděpodobně obýval dnešní Mongolsko. Je asi 3 metry dlouhý. A byl tady asi pře 125 miliony lety nebo před 70 miliony lety" řekne mi jakési informace a udělá naše společné selfie. Oba se tam usmíváme. Po nějaké době už mě ale opravdu bolí nohy. "Mně už bolí nohy" zakňučím. "Tak mi skoč na záda" odpoví prostě. Podívám se na něj pohledem 'to nemyslíš vážně'. "No pojď" řekne a skrčí se. Nohy dám obkročmo jeho bokům. Chytne mi nohy pod koleny a stoupne si. Rychle ho obejmu pevně kolem krku. "Ale zase mě nezadus" řekne a zasměje se. Trochu ruce uvolním, ale držím se stále pevně. Položím si hlavu o jeho rameno. Lidi a děti se na nás sice koukají jako na blbce, ale já to neřeším. Nakonec si zavřu oči. "Tady se vyfotíme"řekne a fotne fotku. Já jsme jen vyhukaně otevřela oči. "Vyfoť to je stě jendou" řeknu mu. Zvedne mobil nahoru a já se usměju vyfotí nás zase u jakého si dinosaura a já mu zase položím hlavu na rameno. Usínám a uslyším, že mě něco vyfotilo. Otevřu oči a vidím, že mě James vyfotil. "Sluší ti to" řekne mi. "Kdy už půjdeme?" zeptám se ho. "Už jdeme" řekne mi. Po asi 5 minutách vyjdeme z Dinoparku a James mě ještě nese k autu. Potom se přikrčí a pustí mně. Já si stoupnu a cítím nohy. Rychle si sednu a zapásám se. On obejde auto a sedne si na místo řidiče. Já si položím hlavu na sklo a zavřu oči. Jedeme asi 5 min a Jmaes zastaví. "Čas na oběd" řekne a já pochopím. Jdeme někam do restaurace. Sedneme si ke stolu a číšnice nám donese menu. Divně se kouká na Jamese. Pak chvilku vybírám a nakonec si dám řízek s brambory. James si to překládá na překládači. já se u toho jen směju. "Tak já si dám asi ty boloňské špagety" řekne a usměje se na mě. Číšnice příjde a zeptá se nás "Tak co si dáte?" zeptá se nás a furt se kouká na Jamese. James si toho vůbec nevšímá. "On mluví anglicky" řeknu jí a ona mi přikývne. Pak začne mluvit na něj anglicky, co si dá. "Já boloňské špagety a moje holka si dá řízek s brambory" říka a ta ženská si zapisuje. James překvapí nejen mě, ale i tu číšnici. "Moje holka"? Co to znamená. Ptá se moje podvědomí. Ta číšnice je sice hezká, ale i taková divná. Je to blondýna se zelenýma očima a takovou tlustší postavou. Jakože nic proti ní, ale jako kluk bych si o ni asi neopřela ani kolo. Ne proto, že je tlustší, ale proto, že je strašně moc namalovaná. Přemalovaná. Pak odejde. "Moje holka? Co to znamená?" ptám se ho jakmile ta ženská odejde. "Nic, jen mi bylo nepříjemný, když se na mně tak čuměla. A myslím, že i tobě bylo nepříjemný, když se na mně tak koukala" řekne mi a ušklíbne se na mně. Cítím jak se červenám. Skloním hlavu a začnu si hrát s prsty. "No a po jídle, tě mám hodit kam?" zeptá se mně. Podívám se na něj a odpovím. "Domů k rodičům" řeknu. Nechci ho vidět. "OK" řekne a stále se na mně kouká. "Co je?" zeptám se ho a cítím zase červeň ve tvářích. "No jen si docela uvědomuji, že jsi strašně hezká holka" řekne mi a já jsem červená až na prdeli. Do minuty asi příjde ta ženská a donese nám jídlo. "Přeji dobrou chuť" řekne a odejde. Jsem ráda, že odešla. Hned se pustím do jídla. "Angelo? Můžu zkusit ten tvůj rizech?" zeptá se mně. Úplně zapomenu na to, že mi řekl Angelo. James se pokoušel se říct slovo řízek. Zasměji se a přikývnu. Vezme si kousek a zkusí. Doslova se mu rozsvítí oči. Pak přivře slastně oči a žvýká. "Tak tohle je to nejlepší co jsem kdy jedl. Ještě lepší než pizza" řekne nadšeně. "Tak chceš si to vyměnit?" zeptám se ho. Zase se mu úplně rozsvíti oči nadšením. Rychle přikývne jako malé dítě. Zsměju se a vyměníme si to. Sním si ty špagety a on zaplatí. Ta ženská mu dá účtenku a k tomu ještě nějaký malý papírek. Pak ukáže rukou, jakože ať zavolá ji. Najednou ve mně úplně vzkype vztek. "Vezmu si ten papírek a tam je telefonní číslo. "Co si to jako dovoluješ?" mluvím na ni česky. "Dělám to po čem toužím" řekne mi a mlsně se podívá na Jamese. "Neřeš ji Angelo" řekne mi a to mně ještě víc naštve. Protože se nejmenuji Angela, ale Anděla. Chci jí vlepit facku, ale James mi ji chytí, než stačím něco udělat. "Je čas jít" řekne mi a doslova mně táhne pryč. Posadí mně do auta a já se zase zapásám. James si sedne na místo řidiče a jedeme. Nakonec cestou usnu. Vyčerpání z toho chození. Pak mě probudí Jamesova slova. "Jsme tu" řekne mi. Zastaví auto, před rodiččiným domem. Přikývnu a dám mu pusu na líčko, za to, že mě svezl. Pak vyjdu a ještě poděkuji. On mezitím odjede a já jdu cestou domů.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...