Jakmile chci už jít domů, tak potkám Ellu. "Ahoj" pozdraví mě. "Ahoj" pozdravím ji na zpátek. "Pěkný legíny" pochválí mi legíny. "Ehh díky?" poděkuji otázkou. "Tak co tě tu přivádí?" zeptá se mě a její karamelové oči. "James mě přesvědčil" řeknu popravdě. Nejspíš mě k tomu nutí i ten alkohol. "Aha" řekne. "Jak dlouho znáš Jamese?" zeptám se jí. "No tak spolu do školy chodíme už od 14. Začíná nám jako u vás, ale u ná je to jakoby váš 9 ročník" řekne mi. "Takže se znáte 3 roky?" "Jo a zažili jsme toho spoutu" řekne mi. Mezitím k nám dorazí bohužel i Harper. "Čauky, o čem se bavíte?" zeptá se nás harper. "O jamesovi" odpoví ji Ell. "Jo to jsou s ním zážitky v posteli. To by jste měly vidět. Jednou jsme to dělali na záchodcích a zrovna tam přišel zrovna říďa. Sice nechápu proč, ale oba jsme dostali vyloučení ze školy na 4 dny" řekne nám a s Ellou se rozesmějou. Já tam však stojím jako tvrdé y. Jen ta představa ve mě vyvolá zvracení, otočím hned se na druhou stranu a pozvracím vedle sebe zem. S mým štěstím jde zrovna Ester s Jamesem. "Ty zracíš pokaždé na večírku?" zeptá se mě a začne se smát. Neodpovím ji raději. Otočím se jen na holky a řeknu "díky za rozhovor, ale asi už půjdu" řeknu a jdu pryč. Pomalu jdu pryč. Po asi necelé hodině dorazím domů. Jestě než vejdu domů, tak zkontroluji čas. Je 21:12 hodin. Jsem tu docela dřív, ale tak co no. Vejdu dovnitř a jdu se hned umýt. Umyju se a jdu si lehnout do postele a spát.
*ráno*
Mezitím co mě probudí TEN BUDÍK, tak se převleču a jdu se pěkně umýt. Dneska mi to docela dost přeteklo. Sice ti nemám na posteli, ale na kalhotkách a kraťasech no a dokonce i trošku na stehnech. Jakmile se umyju, tak si připadám úplně čistá. Je to takový fajný pocit. Sejdu si dolů a mamka mi dneska připravila jen vaječinu. Sním ji a mezitím ke mě dojde i Darek. "Dobré ráno" pozdraví mně. Nevidím ho moc často, protože mu je 18 a taky že už pracuje a furt je ve škole. "Dobrý" pozdravím ho na zpátek. Darek si vezme kuličky a mléko a asi víme co si udělá. "Tak kdy požádáš Terku o ruku?" zeptám se ho. "Včera jsem jí koupil prstýnek a musím ji pozvat k nám domů někdy, ale docela se toho i bojím" řekne mi a jde mu vidět radost i strach na očích. Usměji se na něj a dáme se do jídla. "Tak di užíj školu. Já jdu dneska do práce" řekne mi jak dojíme. Umyjeme za sebe nádobí a jdu na autobusovou zastávku. Jinak dneska jsem si oblékla zase černé džíny a ještě takové delší bílé tričko s nějakým nápisem. Přes sebe jsem si už tentokrát dala Cardigany svetr bílé barvy. Vzala jsem si 'aktovku'a šla jsem tedy čekat na bus. Jak přijel bus tak jsem nastoupila a teď se mnou jela už i Ella. "Ahoj" pozdravila jsem jí a sedla jsem si k ní. "Co tu děláš?" zeptala jsem se jí. Jakože vypadala nenalíčeně a trochu i bledě. "No jeden kluk mě opil a pak mě vzal k němu domů a tam jsem se s ním vyspala no a muselajsem se nějak dostat do školy, tak mi dal pár korun a ukázal mi autobusovou zastávku" dopoví a jemně se na mě usměje. Úsměv jí oplatím a pak už jedeme bez řečí. Vystoupíme spolu na zastávce a jdeme i spolu do školy. Pak se každá rozdělíme, protože každá máme jiné skříňky. Dám si boty do skříňky a pak si vezmu nějaké učebnice na dnešní den. Vjedu do třídy a James tam není. Nachystám si mezitím Kulturu ve veřejné správě a k tomu i nějaký ten sešit. Jak zašne hodina, tak James stále nepřišel. Sice mě to štve, ale když jsem byla jen zábava, tak ať si klidně zase odletí do té jeho 'AMERIKY'. Celou dobu co byla škola, tak se prostě neuráčil přijít. Po škole jsem šla zase čekat na bus. Po té jsem si pak přijela domů a prišla mi zpráva od Vojty. "Ahoj stav se dneska ke mě prosím" napíše mi. Jen si nad tím povzdychnu a odepíšu mu něco ve smyslu, že tam do hodiny budu. Ohřeju si řízek s brambory, který byl v ledničce a jdu pěšky k Vojtovi. Jak tam dojdu, tak zazvoním a on pak příjde ke dveřím a otevře je. Obejme měa já málem spadnu. "Moc se ti za všechno omlouvám" řekne mi. Vzpomenu si na ten monokl, ale zž to neřeším. Sice stále vidět jde, ale neřeším ho prostě. "No jo. To je v pořádku. A já se omlouvám i tobě" řeknu mu a on mě pustí a jdeme dovnitř. Sezuji si boty a on jde do ložnice a přinese mi takovou malou zabalenou krabičku v papíru. Podívám se na něho pohledem jako 'Co to je'. "To je 'bolestné'" řekne mi a dá mi to do ruky. Rozbalím papír a otevřu pomalu krabičku. Tam je však nádherný prstýnek.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomantiekPřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...