Chvilku všichni jen tiše sedíme. Sedí tam James, Lucas, Jacob, Harper, Ella, Ester a Sára. Nakonec začne Harper. "Co kdybychom si zahráli pravda nebo úkol a ten kdo to nesplní, tak vypije jednoho panáka vodky?" Jacob, já a Sára protestujeme, nakonec jsme však přehlasování a tak hrajeme. Vlastně sedíme takhle: Jsou tu 2 sedačky. Na jedné sedím ja se Sárou a na druhé sedí uprostřed Harper, vedle jejího boku sedí Ella a z prava vedle Harper sedí James. Harper se skoro furt po něm sápá a já ji doslova vraždím pohledem. Naproti sedačce kde sedí James, Harper a Ella sedí ve 2 křeslech Ester a Lucas. A naproti nám se Sárou sedí Jacob. My vlastně sedíme z prava vedle Harper a tak, a po levé straně sedí Ester s Lucasem. Harper se ptá Jamese. "Pravda nebo úkol?" James chvíli přemýšlí a pak odpoví "úkol" Harper přemýšlí a kouká se po nás všech v místnosti. "Líbej se se Sárou" řekne a ušklíbne se na mě zlověstně. Jakoby do mi vrazila kudlu do zad. S mojí nejlepší kamarádkou?! No to si snad dělá ta Harper prdel. "Já se s nikým líbat nebudu" řekne Sára. Podívám se na ni pohledem, že jí za to moc děkuji. Jen na mě mrkne. "Fajn, tak se líbej v tom případě se mnou" řekne a James nad tím protočí oči vsloup. Raději se podívám někam jinam, než abych viděla jak se spolu líbají. Jakmile s tím nejspíš skončí, tak hrajeme dál. Pak se ptá James Jacoba. "Znáš tu větu, tak si vyber" řekne prostě. "Asi pravdu" odpoví a Jacob se podívá na Sáru a pak na mě. "Takžeee... Tvý největší tajemství?" Jacob zrudne a nic neřekne. Pak vstane a chce odejít. "Tak aspoň si dej půlku než půjdeš ne?" zařve na něj Harper. Vezme si nějakou půlku a vypije ji a jde. "Asi půjdu za ním. Kdybych se navrátila, tak jsem odešla s ním" řekne mi rychlosti Sára vstane a odejde. "Tak už to hrát nebudeme ne? Oni stejně odešli" řeknu. "Tak jo" přitaká se mnou Ester. "Tak já jdu za tím krásným blonďákem" řekne Ester, vstane a jde za ním. Chvíli se o něčem baví a pak jí on táhne někam pryč. Sleduji je do té doby dokud mi nezmizí z dohledu. Pak si jen povzdychnu. Už tu jsem jen já, James a ty dvě nány. Harper se s jamesem o něčem baví a Ella si nejspíš s někým píše na mobile. Vytáhnu si telefon a začnu se koukat na instagram. Po asi 15 minutách Harper s Ellou odejdou a zůstanu sama s Jamesem. "Co chceš ještě tady dělat?" zeptá se mě. Pokrčím rameny na náznak že nevím. Po té si vezmu 2 půlky a kopnu je do sebe najednou. Zakřením se a podívám se na Jamese. Ten mě nejspíš celou dobu sledoval. "Tak si budeme povídat?" zeptá se mě a u toho se maličko ušklíbne, ale já si toho všimnu. "Klidně" odpovím a podívám se na něj. Asi 6 sekund máme spolu oční kontakt. Bohužel pak musím uhnout, protože mi to je docela nepříjemný. Taková zranitelná si připadám. "No takže proč jsi přišla?" ptá se. Podívám se mu znovu do očí. "Však jsi říkal, ať příjdu" řeknu rozhozeně."To jo, ale nebyla to tvá povinnost" Podívám se na něj rozhozeně. On se začne smát. Teď se na něj koukám zase nechápavě. "Ten tvůj výraz, byl totiž vtipný" řekne a u toho se směje. Jen pokývu hlavou a dám si další půlku. Už tak trochu ten alkohol začínám cítit a pokaždé toho cítím čím dál tím víc. "Takže...Máš na něco chuť?" zeptal se a s chtíčem v očích. Najednou cítím jakýsí tlak mezi nohama. Podívám se někam jinam a cítím jak rudnu. On se jen usměje a dá si půlku. Já si dám ještě jednu a poslední. "Jdu na záchod" řeknu a vstanu. "Vrať se ale" poví mi a šibalsky se na mě usměje. Dojdu si na záchod.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...