8 díl sem vydám až po prázdninách
Když mě zase probudí ten nejhorší zvuk na světě, tak jdu do koupelny a samozřejmě s mým štěstím zjistím že jsem to dneska dostala. Měla jsem to dostat Až za 2 dny! Řeknu si v hlavě nastaveně. Potom si prostě oblecu černé rifle. Kdyby to náhodou přeteklo, tak až to nejde vidět na modrých. A k tomu si dám prostě bílý top s nějakou kytkou. Vlasy si dám do drdolu a nalicim se. Dám si řasenku, stíny, korektor atd.. Po té sejfu dolů. Vezmu si banán a jdu spěchat na bus. Autobus přijede přesně na hodiny a jedu do školy. Vystoupim na svoji zastávce a Jdu směrem ke škole. Vezmu si nějaké sešity že skříňky, převleču se a jdu do třídy. Ve třídě už sedí James a ostatní. Zčervenám, protože mi dojde co mi včera dělal. Sklopim hlavu a dojdu k lavici. Nachystám si češtinu a raději se koukám do knížky. Jakmile začne hodina, tak jsem ráda že na mě James nepromluvil. Nevím jak se cítím. Jsem ráda že na mě nepromluvil, protože prostě bych se cítila trapně a na druhou stranu bych chtěla aby na mě mluvil. Mám pocit že mě jen tak využil. Sice na nic nedošlo ale vlastně i došlo. V češtině jsme se prostě učili. Celou dobu jsme nějak očekávala, že mi něco řekne, ale nic mi neřekl. Po češtině nám začal tělocvik. Každý jsme byli zvlášť. Máme lomenou hodinu s Němčinou. V tělocviku máme úplně nejlepší učitelku na světě. Je strašně hodná a chápavá. Takže jsme nemusela cvičit protože jsem se prostě omluvila za měsíčky. Vzala jsem si mobil a koukala jsem se na instagram. Po chvilce mi přišlo follow od "Americansexyboy_26" podívám se na profilovou fotku a je tam fotka Jacoba. Dám mu follow nazpátek. "Jak jsi mě našel? " Napsala jsme mu. Po chvilce mi přijde zpráva. "Lehce, protože se jmenuješ Anděla1_.Nekolová2 😂" tomu se zasměju. "No jo ty Stalkere😘😂" napíšu a věnují se hodině. Po chvilce mi zase přijde zpráva, ale tentokrát už ne od Jacoba, ale od James._.69 "ahoj, nechceš zajit po škole na mejdan. Můžeš si obléct cokoli" napíše mi. "No dobře a v kolik?" "Začíná to v 19:00 a budu tě čekat před domem v 18:50" napíše. Jen vypnu mobil a už se věnují sledování hodině. Celkově ve škole už se s nikým nebavím. Po škole zase čekám na bus a jedu domů busem. Jakmile přijedu, tak doma jsou oba rodiče. "Mami já půjdu na narozeninovou párty od mého spolužáka" řeknu ji. Možná by mi to svolila. Jakože jít na mejdan, ale nevím. "Dobře, ale do 12 buď doma" řekne bez zájmu a jde pryč. Jelikož se koukám kolik už je hodin, tak si dám jen večeři a jdu se oblekat. Udělám si na večeři tortilu. Tu si taky sním. Po jídle se jdu oblékat. Obleču si tentokrát jen černé legíny a Vojtovo tričko. Podívám se na hodiny a zjistím že mám ještě půl hodiny. V rychlosti se odlicim a dám si prostě jen řasenku a rtěnku. Vypadá to asi blbě, ale je mi to jedno. Pak jdu pomalu dolů a vezmu si Converse boty. Vyjdu ven a mezitím přijede James. Nastoupim na místo spolujezdce a jedeme.Po cestě jsme oba po tichu. Je to takové trapné ticho. Nakonec začnu konverzaci já, protože to ticho mě docela užírá. "Tak kde je ta párty teď?" "Je 10 min odsud" odpoví a dál se věnuje řízení. "Aha, tak jak to teď mezi námi je?" zeptám se ho a on se na mě podívá nechápavě. "Co tím myslíš?" zeptá se. "No tak to co jsi mi dělal je docela intimní a to prostě kamarádí nebo příbuzní nedělají" řeknu a sklopím obličej. "Možná si to tak myslíš ty, ale mě na tomhle prostě nezáleží. Vyprstil jsem tě a to je normální. Vem si to jak chceš, ale můžeme být třeba kamarádi s výhodama" řekne a podíva se na mě. Zaraženě se na něho podívám. "Aha, takže to byla pro tebe jen taková sranda?" zeptám se ho. "Ne jen vždycky dostanu to co chci a ty jsi mi to nechtěla říct, tak jsem to udělal takhle" řekne mi a už vidím v dálce obrovskou chatu, kde je hodně studentů. "Jasně, co jiného jsem měla čekat?" řeknu si nahlas spíše pro sebe. On zastaví auto a já se hned odpoutám a vystoupím. Sice by mě zajímalo, jakto, že má řidičák, ale raději se nad tím snažím nepřemýšlet. Rychle vejdu dovnitř a jdu si dát jen nějaký nealkoholický nápoj. Nemůžu se ipít, protože musím být do 12 doma. Mezitím potkám Lucase. "Ahoj" pozdravím ho. Jde vidět, že už v sobě něco má. "ahoj, co ty tady?" zeptá se mě. "Přijel pro mě James" odpovím znechuceně. "Co se stalo?" zeptá se mě zaujatě. "Nic hroznýho" odpovím a Lucas mě vezme za ruku a vede mě někam pryč. Poslušně jdu s ním. Vezme mě někam do volného pokoje a zavře dveře. Začne mě hned líbat. Rychle si uvědomím co se děje a odtrhnu se od něj. "Co to sakra děláš?!" řeknu úplně vykolejeně. Téměř ho neznám. Ani jednou jsem s ním nepromluvila až na dnešek a on udělá tohle. Myslela jsem, že asi bude něco jako Jacob. "Myslel jsem, že potřebuješ nějak uvolnit" řekne mi docela naštvaně. "nepotřebuji uvolnit, jen jsem si chtěla pokecat" řeknu mu a chci odejít. "Ty jsi ještě panna, co?" zeptá se mě s ošklivým úšklebkem. Zarazím se a ztuhnu. On se však začne smát. "Jí to věděl. James si myslel, že ne, ale pak nám řekl, že jo" řekne mi. Rychle se otočím a odemknu ty zatracený dveře a jdu dolů. Prvně si naleju jen jednoho panáka vodky a nakonec ještě jednoho. Trochu cítím, že jsem uvolněnější a svět se točí, ale vezmu si ještě pivo a podívám se na hodiny. Je teprve třičtrtě na 8, ale už chci jít domů.
ČTEŠ
Výměnný Student
Roman d'amourPřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...