Probudí mě budík a jdu se převléct jako vždy do koupelny. Tam si dneska obleču jednobarevnou khaki mikinu bez potisku a jako spodní díl si obleču černé legíny s potiskem "Los Angeles" a pod tímto nápisem "California" na levé noze. Po té jsem sešla dolů a v brácha si seděl na pohovce a dělal něco na mobile. "Dobrý" pozdravila jsem ho. Podíval se na mě "Dobrý" pozdravil mě na zpátek. "Tak jak ti dopadlo to zasnoubení?" ptám se. "Tobě jsem to ještě neřek?" zeptal se. "Bych se asi neptala, ne?" optala jsem se ironicky na zpátek. Protočím nad tím oči vsloup a vezmu si z ledničky jogurt a sednu si ke stolu. "řekla ano" odpoví brácha celej natěšenej z toho. "To je supeer. Gratuluji" pogratuluju mu a vezmu si mobil do ruky a zkouknu jestli mi někdo něco nenapsal. "Čekal jsem, že budeš natěšená více" řekne Darek. "Jsem. Jen..Mám zrovna plno práce. Víš co škola, Vojta, to zasnoubení tvoje i moje. Je toho na mě prostě moc" řeknu a brácha kývne hlavou a odejde. jakmile dojím, tak dám lžičku do myčky a jdu ven směrem busová zastávka. Než přijede bus, tak zastaví auto, před zastávkou. Je to bohužel teďka Vojta. "Ahoj" pozdravím ho. "Nastup si" řekne mi a raději si nasednu a neodmlouvám. "Víš že musím do školy, že jo?" řeknu podrážděne. "Jo a tam tě taky vezu" odpoví. Pokývu hlavou a položím si hlavu na sklo a zavřu si oči. "Proč jsi mi neodepsala na mou zprávu co jsem ti poslal?" zeptá se mě. "No.." hned mi dojde, že myslí tu zprávu z neděle. "..Neměla jsem moc času" zalžu. "Aha...Tak co jsi jako celý den dělala?" zeptá se mě naštvaně. "Znáš to. Učila se na testy. Psali jsme moc důležité z práva a účetnictví" zase zalžu. "Jasně" odpoví a jsme skoro u školy. "Díky" poděkuji a ihned vystoupím. Jakmile vystoupím, tak uvidím Jamese se všemi těmi našimi školními děvkami. On se na mě kouká, ale já jeho pohled neopětuji. Zrychlím krok a jdu do školy. Příjdu ke svoji skříňce a vytáhnu si anglinu a chci jít do třídy, ale s mým štěstím mě zastaví James. Chytne mě za mikinu, tak abych snad neutekla. "Co je?" zeptá se mě. "Nic" odpovím a vytrhnu se mu a pospíchám do třídy, kde si v rychlosti dám aktovku a pospíchám do učebny. Jamile začne hodina, tak James není stále ve škole. Vrtá mi to hlavou asi 10 minut od začátku hodiny. Nakonec se James uráčí přijít po 10 minutách do třídy a omluvit s tím, že zaspal. Protočím nad tím oči a začnu se raději bavit s Jacobem. Po asi naší 5 minutové konverzaci s Jacobem nás vyruší učitelka s větou "Neotravuji vás?" měla jsem sto chutí jí říct, že jo, ale raději jsem byla ticho. Jamesův pohled jsem furt cítila na svých zádech, ale ignorovala jsem to. Nejsem naštvaná na něj, jen dneska prostě nemám náladu na nic. Celou školu se se mnou už James nebavil a ani se na mě nedíval. Po škole jsem jela zase busem domů a celý zbytek dne jsem se už jen učila.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...