Láska je bolestivá. To je jediné slovo, které dokáže vyjádřit teď mé pocity. Láska je něco co má být hezké. V každém populárním románu končí láska, takže jsou spolu. V mém případě to tak není. Láska je krutá, je to bolest, vášeň a prostě všechno možné. Láska je krutá ke mě. Bohužel James ke mě lásku neopětuje. Tohle je ta největší bolest. Láska ke mě byla neupřímná, zcela krutá a ohavná. Myslela jsem, že to bude hezký jako v každém slavném románu, ale očividně ne. Láska je něco, co visí na vlásku. Stačí vkročit o kousek vedle a padáte. A čeká vás jen tvrdý pád. Toho se bojíte, toho bolestivého pádu. V mém případě je to neopětovaná láska. Je to můj bolestivý pád. Hodně mě láska poznamenala. A bude mi dlouho trvat než to vstřebám a možná to nikdy nevstřebám. Bude mě to bolet vždycky. Nikdy nezapomenu, aspoň na tu chvíli kdy jsem byla šťastná a myslela si, že mou lásku opětuje. Nad láskou nejde vyhrát, ale jde prohrát. Lásku můžete prohrát lusknutím prstů. Můžete si ji užívat, ale na lásku nikdy nezapomenete. Láska je něco co vás poznamená navždy a první láska vás poznamená nejvíc. Moje takzvaná "Básnička" není vůbec básnička. Nedaří se mi psát básničky nebo tak něco, ale jen vypisuji svoji bolest. Před láskou nemůžete utéct, to nejde. Můžete se jí snažit ignorovat, ale láska si k vám vždycky najde nějakou cestu. O lásku se musíte starat a musíte ji opatrovat, jako porcelán, protože se může snadno rozbít. Není to nic s čím se zahrává, ale něco čemu se musí přijít na kloub. Nedokážeš ji zkoumat. S láskou se musí bojovat, Musíš ji pochopit, proto je to tak složitý. Že to snad ani víc nejde. Nikdo ji nedokáže pochopit. Ale musíš se s tím naučit žít. Láska je to nejhezčí co existuje, ale taky taky to nejbolestivější co existuje. Lepší je fyzická bolest. Ta se rychle zahojí a pak vás už nic nebolí. Ale psychická bolest se jen tak ze dne na den nezahojí. Musíš se s ní naučit žít. Nikdy nikam neodejde. Zůstane navždy s vámi. Ať už ji chcete nebo nechcete.
Konec prvního dílu
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...