Ve škole se nic zajímavýho jinak neděje a jamile skončí škola, tak se jdu převléct směrem ke svojí skříňce. Jamile si nasadím boty a chci zavřít skříňku, tak ucítím horký dech u mého ucha. Leknu se a rychle se obrátím. Je to James. "Ahoj!" vypísknu zděšeně. On se jen usměje a řekne "Čau, nechtěla by jsi jít se mnou... někam?" zeptá se a usměje se na mně. "No jo a kdy?" zeptám se. "Teď?" nakonec přikývnu a zamknu si skříňku. Spolu jdeme někam. "A kam chceš jít?" zeptám se. "Do mekáče?" zeptá se mě. "Proč ne?" odpovím řečnickou otázkou a pak jdeme spolu mlčky do mekáče. Jakmile vejdeme dovnitř, tak si spolu objednáme. Já si objednala Chicken burger, chicken nugets a Coca Colu. James si objednal Big Mac, Hranolky, Mc Flurry a Coca Colu. Má toho hodně a na Mc Flurry mám taky docela chuť, ale nechci ho moc využívat. Sedneme si a začneme jíst. "Máš tu ještě rodiče?" zeptám se. "No oni letěli už v jednu odpoledne, takže už tu nejsou" opoví mi a zakousne se do Hambáče. "Mohla bych si dát jednu tu hranolku?" zeptám se. "Jo, ale nemusíš se ptát jo" řekne mi a vřele se na mě usměje. Je to divný, ale hezký. Vezmu si jednu a nakonec i druhou. Po chvíli mu to všechno sežeru. Jakmile tam sáhnu rukou a uvědomím si, že už tam není žádná hranolka, tak zrudnu a cítím se trapně. "promiň" šeptnu. On se zasměje a řekne. "Tady mi ty hranolky stejně nechutnají. V Los Angeles jsou lepší" řekne mi a mrkne na mě. falešně se na něj usměju a dojím jídlo. Jakmile už chceme jít, tak vejde do mekáče Lucas s Ester. Téměř hned si nás všimnou. Usmějí se na nás a jsou směrem k nám. Bojím se co příjde. "Čau" pozdraví nás. "Čau" pozdravím je a James na ně jen kývne. Ester si hned sedne na Jamesův klín a dojí nějaké jídlo co po něm zůstalo. Jakože, kdo by to sakra dělal? Fuj! Lucas si sedne vedle mě a dá mi ruku na stehno. Ruku mu dám pryč a on mi ji tam vrátí. Raději ji tam nechám. Jakmile však začne rukou jet mi níž mezi nohy, tak ji ihned sundám z mého stehna a stoupnu si. "tak díky, že jsi mě pozval, ale už raději půjdu" řeknu a jdu směrem pryč. "Počkej" zvolá na mě a shodí Ester z klína a jde za mnou. Já vejdu ven a on mě dohoní a chytne za rameno, abych zpomalila. "Co je?" zeptám se ostře. Víc než jsem čekala. Jsem na něj naštvaná. Vzal mě tam schválně, aby mě mohl Lucas osahávat. "Já jen..Ještě jsem ti něco koupil, ale mám to v autě" řekne mi a sklopí hlavu. "Aha" šetpnu si spíše pro sebe. Jakmile dojdeme mlčky k jeho autu, tak otevře kufr a vytáhne z kufru nádhernou růži. Tím, že růže je moje nejoblíbenější květina, tak ze mě všechen vztek odpadne a jsem nadšená. Pomalu mi ji podá a já si ji ihned vezmu. "Všechno nejlepší" Popřeje mi. Přičichnu si k té nádherně rudé růži a poděkuji. "Mockrát děkuji" Nakonec mě James zaveze domů a já si svoji růži dám do vázy a nechám ji tam. Pořád si k ní, ale musím, každých 5 minut, ale přičuchávat, protože ta růže voní nádherně. Nakonec si vezmu sešity a jdu se učit dějepis. Po hodině u toho v posteli nakonec usnu.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...