27 Líbačka

2 2 0
                                    

Na záchodě si domaluji Make- up a vykonám si i svou potřebu. Jakmile výjdu, tak potkám po cestě zpátky Ellu. "Ahoj. Potřebuji pomoct. Můžeš mi hrát na chvíli moji holku?" zeptá se mě. "Proč?" zeptám se. "Jeden kluk se chce se mnou vyspat a já nechci a jinou výmluvu vymyslet asi nedokážu" řekne a podívá se na mě. "Tak jo, ale na chvíli. Musím se vrátit dolů" řeknu a ona přikývne. Dojdeme za jakýmsi divným klukem. Má špinavý blond a k tomu neskutečně mastné vlasy. Jako kdybych si chtěla udělat řízky, tak si stačí zmáčknout jeho vlasy a mám plnou pánev oleje na smažení. Má je prostě tak mastné, až je to nechutné. Má pleť plnou jebáků k tomu má i mastnou pleť. Má, ale takový šedý oči, křivý nos a strašně maličký rty. Je asi tak o 10 cm vyšší než já. "čaute kočky, tak jsi si dovedla kamarádku do trojky jo?" zeptá se úchylně. "Ne jen jsem ti chtěla říct, že jsem na holky a tohle je moje přítelkyně" řekne a začne me líbat. Chvilku ji nelíbám, protože jsem všoku, ale pak se přidám, ať to nevypadá blbě. "Týjo holky, vám to, ale sluší"  řekne a přestaneme se s Ellou líbat. Poprvý v životě jsem se prostě líbala s holkou a je to úplně stejný jako s klukem, takže žádný rozdíl v tom není. Ella se na něj hnusně podívá a pak mě táhne pryč. "Tak proč jsi se s ním bavila, když jsi se s ním nechtěla vyspat?" zaptám se s otázkou, která mi leží v hlavě posledních 5 minut. "Nevím. Chtěla jsem se pobavit" řekne a pak odejde. Já se pomalu jdu vrátit za Jamesem. On už tam však není. Tak si zajdu někam do kuchyně a dám si další vodku. Nakonec si najdu nahoře nějaký pokoj a jdu si tam lehnout. Jakmile usínám, tak slyším jak někdo vešel dovnitř. Otevřu pomalu oči a je to jakýsi divný kluk. Po chvíli mi dojde, že to je ten kluk, před kterým jsem se líbala s Ellou. Pomalu vstanu. Zřejmě je ten divný kluk opilý, protože se neskutečně motá. Dojde k moji posteli kde sedím. Začne na mě sahat. Chci vstát, ale drží mě. "Pusť mě!" řeknu naštvaně. Chci se mu vymotat, ale drží mě. Mezitím se mu nějak podaří mi sáhnou na prsa a dělá jakoby je držel snad poprvé. Kousnu ho do ruky a on mě pustí. Rychle se dostanu ke dveřím. Jsem na tom očividně lépe než on.  Taky se motám, ale jsem rychlejší a hbitější než on. Otevřu si a jdu rychle dolů. V kuchyni, kde už je o pár lidí méně než předtím. Naliju si vodu a vypiju ji. Naliju si leště další hrnek a ten už vypiju jen tak z půlky. Zbytek vyliju do umyvadla. Pak asi 15 minut hledám Jamese. Nakonec ho najdu venku s nějakými divnými kluky. Něco tam kouří. Smrdí to jako tráva. James mě zahlédne a jde směrem ke mě. "Měl jsi?" zeptám se a pohodím hlavou směrem tam k těm klukům. Zavrtí záporně hlavou. "Pojď nahoru" řekne a chytne mě za ruku. Podívám se překvapeně na něj, ale nic nenamítám.

Výměnný StudentKde žijí příběhy. Začni objevovat