25 cesta na párty

2 2 0
                                    

Probudím se a nikde nikdo. Vstanu a jdu se podívat jestli tam není někde Vojta. Není. Nejspíš se ožral a usnul někde u kamarádů. Udělám si snídani. Palačinky. Udělám si 2 palačinky a potřu si je nutellou. Vezmu si mobil a napíšu Sáře jestli se k ní mohu stavit. Položím mobil a palačinky dojím. Umyju po sobě nádobí, utřu ho a uklidím. Sára mi stále neodepsala a to už je 10:03. Pustím si na netflixu pohádku psí veličenstvo. Nudím se a tohle vypadá aspoň trochu zajímavě. Je to sice smutný, že ho ten jeden pes vyhodil, ale přeci jen to dopadlo hezky. Nakonec se podívám na telefon a napsala mi konečně Sára. "Ano, můžeš" ach je tak důkladná ve psaní. Obleču si prostě Top s výstřihem nad prsama. Vypada to jakoby někdo vzal uplý top a udělal do něj díru nad prsama. Potom si ještě obleču šedé roztrhané rifle na kolenou a stehnách. Přes sebe si dám černý svetříček. Obleču si Cropovou černou bundu a moje Vansky a výjdu ven směrem k Sáře. Jakmile tam asi po 10 minutách dojdu, tak zazvoním a otevře mi Sára. "Ahoj" řekneme obě naráz a obejmeme se. "Budu se muset o tebe postarat" řekne mi a mrkne na mě. Jen se usměji a vejdu dovnitř. Sundám si boty a bundu a jdu nahoru k Sáře do pokoje. Její pokoj je zřízený do bíla. Jakmile tam vejdeme tak naproti dveřím je okno a u okna je bílý stůl s bílou točitou židlí. Nalevo je její obrovská postel s bílým přehozem a pár maličkýma polštářkama. Na zemi je hnědé lino a ještě v pravo je její velká skříň s obřím zrcadlem. Ještě u postele má noční stolek, kde má snad vše možné od papírků ze sladkostí po učebnice. Ještě u její postele má střešní okno a všechno prostě v bílém. Sednu si na postel a Sára si sedne ke mě. "Chceš pomoct namalovat?" zeptala se mě. "To vypadám tak strašně?" zeptala jsem se a obě jsme se usmály. "Ty vypadáš pořád strašně, ale když jsi namalovaná, tak to vypadá aspoň malilinko líp" řekne mi a zasměje se tomu. Taky se k ní přidám. "Ty nevypadáš o moc líp tedy" řeknu jí já a taky se tomu na chvíli zasmějeme. "Mám docela hlad" řeknu si spíš pro sebe. "Mám tu čokoládu, chceš?" zeptala se mě a vytáhla milku. "Ne já mám spíše chuť na....špagety" řeknu a ona kývne. "No, tak tedy to uděláme spolu?" zeptá se mě. Přikývnu. Jdeme dolů a Sára začne vytahovat suroviny. Jen jí sleduji. "Tak půjdeš mi tedy pomoct?" zeptá se mě spíše naštvaně. "No joo". Začneme spolu vařit tu omáčku a i špagety. Jakmile to asi za třičtvrtě hodiny máme, tak si to dáme na talíř a začneme papat. Jakmile dojíme, tak jdeme spolu umýt nádobí. Já umývám a ona utírá a schovává. Hodím na ní trošku pěny. "Nedělej nebo to budeme muset uklízet" řekne mi. To mě nijak nezaskočí a tak na ní hodím další pěnu a už i s vodou. Ta pěna jí pěkně drží na vlasech a vypadá příšerně. Začnu se tomu smát a ona vezme a hodí pěnu s vodou i na mě. "Hej!" zakřičím a začneme se smát. Potom už je pěna snad úplně všude a voda to samé. Nakonec jak nám dojde voda v umyvadle, tak nádobí už necháme a jdeme uklízet tu pěnu a vodu. Potom se jdeme obě umýt, protože vodu máme všude. Oblečení je mokré, a vypadáme jako bychom spolu šly do bazénu v oblečení a vylezly. Obě dáme oblečení sušit a jdeme se umýt. Jakmile si umyjeme hlavy a tělo, tak mi Sára půjčí uplé tričko s nápisem na hrudi "Feeligs" a šedé legíny s bílým proužkem kolem pasu a s nápisem "Sport". Potése podívám na hodiny a je 13: 36. v 17: 00 musíme vyjít, protože nám jede zrovna bus. "Tak já se prvně namaluju a učešu a pak udělám tebe, co ty na to?" zeptá se mě. Kývnu a asi tak hodinu a něco jsem na mobile. Jakmile si vše udělá, tak mě zavolá ke stolu. Sednu si a prvně mi udělá mi prostě culík, ale tak abych měla vlnité vlasy v něm. Potom mě už prostě jen maluje a nastříká mě snad kilem voňavkou. Po té se podívám znovu na hodiny a už je 15: 54. Pak jsme asi tak třičtvrtě hodiny na mobile a jdeme poté spolu dolů. Tam se oblečeme a jdeme směrem bus. Jedeme tam tak půl hoďky a příjde mi zpráva od Jamese. "Je to Hrabek 42" napíše mi ulici. Poté už tam asi 20 minut jdeme mlčky pěšky. Jakmile dojdeme, tak už tam pár lidí je. James tam je taky. Sednu si se Sárou k němu...

Výměnný StudentKde žijí příběhy. Začni objevovat