Restaurace 12

2 1 0
                                    

Vojta pak už nic nekomentuje a jak si dojím svůj jogurt, tak si umyju lžičku a vezmu si mobil. Zapnu si instagram. Mám tam 2 nepřečtené zprávy. Jedna je od Jacoba a druhá je od Jamese. Prvně si raději přečtu od Jacoba. "Ahoj, co děláš v sobotu?" napsal mi Jacob. Na to mu odepíšu něco ve smyslu, že ještě nevím. Pak vyjedu z našeho chatu a chvilku se rozhoduji, jestli si mám přečíst i zprávu od Jamese. Nakonec na tu zprávu kliknu. Tam stojí "Ahoj, co je s tebou?" Napsal mi teďka Jamese. Odepíšu mu "čau nic". Pak se prostě koukám na různé fotky, co vydali lidé a nakonec vypnu mobil. Hned na to dostanu strašné křeče do břicha. Rychle si vezmu ibalgin a lehnu si. Po chvilce to zabere. Do obýváko/kuchyně. "Víš dnes bychom mohli naše zasnoubení oslavit v resteuraci. Takže nechtěla by jsi zajet do restauracena oběd?"Zeptá se mě. Podívám se na něj a ihned přikývnu. Zajedeme ještě domů, kde bohužel nikdo není, protože všichni jsou v práci a ve škole. Vojta jde se mnou domů. Vybere mi šaty. Jsou to pěkné šaty, ale dlouhé. Jsou to černé, dlouhé, společnské šaty. Jsou mi až do půlky lýtků. Rozpustím si vlasy a nalíčím se. Nanesu si korektor, poté si udělám stíny na oči, pak si nanesu make-up, poté pudr a nakonec si dám ještě červenou rtěnku. Vojta je s mým vzhledem spokojený. Nasedneme zase do auta a jedeme prý do nějaké luxusní restaurace. Vojta zaparkuje auto na parkovišti. Vojta mě vede směrem k té restauraci. Jakmile ji uvidím, tak počkáme u recepce a čekáme až k nám příjde ten člověk co se stará o to kde si má kdo sednout. Příjde a ukáže nám hezké místo s výhledem na prostředí venku. Vidíme na pěkné stromy a pár lidí co chodí kolem. Hned na to k nám příjde pěkně oblečený a sčesaný čišník. Podá nám několik různých menu. Jsou to jídelní, dezertní, nápojový, vinný. "Co si dáte k pití?" zeptá se nás. "Dáme si Long Iland Iced Tea" řekne za mě Vojta. Čišník odejde a my se koukáme na předkrmy. Po chvilce nám donese čišník náš Long Iland Iced Tea. Poté se nás zeptá co si dáme za předkrm. "Tatarák" řekne Vojta a já požádám o "Rýžové krokety se dvěma dipy". Čišník zase přikývne a zase odejde. Přinese nám to co jsme si objednali a sníme to. Po té zase příjde s tím co si zase dáme, ale už za menu. "Já si dám tu vaši svíčkovou" požádám a Vojta požádá o " prosím o Steak s pepřovou omáčkou a grilovanou zeleninou". "Dobře a můžu vám k tomu nabídnout i červené víno?" zeptá se nás. Já přikývnu na Vojtu, že s tím souhlasím. "Ano rádi si dáme" odpoví Vojta. Čišník se na nás usměje, přikývne a odejde. Jíme bez řečí. Po chvilce nám čišník přinese víno a sklenky. Nalije nám to víno do sklenek a víno nám položí na stůl a odejde. "Takže, nechceš se ke mě tak nějak nastěhovat?" navrhne. V tu chvíli mi zaskočí a začnu kašlat. Číšník se ke mně začne blížit, že mi pomůže, ale já dokašlu a mávnu na něj, že je to v pohodě. Pak jen kývne a odejde. "Jak jako nastěhovat?" zeptám se ho a upřeně se na něj dívám. "Tak když jsme zasnoubení. Proč ne?" zeptá se mě. "No já nevím. Nechcej mě si to promyslet" řeknu mu a podívám se raději do jídla. "Tady, ale není nic o čem by jsi měla přemýšlet. prostě řekni ano a je to hotovo" řekne mi naštvaně, až mi jde z něj strach. "Ale já nevím, jestli i to dovolí rodiče" řeknu první věc co mě napadne. Hned vím odpověď na otázku. "Ty víš, že ti to dovolí" řekne mi a bouchne mě pod stolem do nohy. To znamená, že tu nechce dělat caviky. "No tak jo, ale někdy budu spát i doma ale" řeknu a pokusím se na něj usmát. On se uvolní a usměje se na mě. "Dobře" odpoví a oba zase začneme jíst a už bez řečí. Jak dojíme, tak za námi zase příjde čišník. "Chutnalo vám?" zeptá se nás a usměje se na mě. "Ano" řekneme společně. "Můžu vám ještě nabídnout nějaký dezert?" zeptá se nás. Já se podívám na Vojtu a záporně zavrtím hlavou. Jsem totiž už plná. "Ne děkujeme. Budeme platit" řekne. "Kartou nebo hotově?" zeptá se čišník Vojty. "Hotově" řekne Vojta. Čišník přikývne a odejde pryč. Po chvilce nám přinese jakousi knížku a odejde. Vojta otevře tu knížku a tam je účet. Vůbec nevím kolik ho to stálo, ale Vojta mu určitě dá nějaký to dýško. Pak oba vtaneme a odejdeme. Natoupíme od auta a jedeme domů. Doma si prostě zapnu sociální sítě a napíšu Sáře. "Ahoj nechceš zavolat?" napíšu a hned na to mi začne volat. Usměju se a hovor příjmu. "Ahooj" pozdravím ji. "čau". "Tak co děláš?" zeptám se jí. "No před chvíli jsem vylezla z moře a teď jsem stejně jen ležela" řekne mi. "Aha. Musím ti něco říct" začnu. "Povídej" pobídne mě. Zapnu videohovor a ukážu jí prstýnek. "Co to je?" zeptá se mě. "Jsem zasnoubená" řeknu jí, ale neprojevuji v tom až tak moc velký emoce. Vojta je v koupelně, tak doufám, že mě neslyší. "Tý jo a ty s ním chceš být i přes to co dělá?" zeptá se mě. Vím co myslí. To mlácení. "No asi jo" řeknu. "Aha, tak jinak ti gratuluji" řekne mi a usměje se. "Děkuji, ale musím tu říct, že James je prostě strašný" řeknu jí a smutně se na ní usměju. Hned na to uslyším za sebou. "Jaký james?" ztuhnu a Sára se dívá za mě. Pomalu se otočím a zblednu. Už vím co mě bude nejspíš čekat.

Výměnný StudentKde žijí příběhy. Začni objevovat