24 pozvání

3 2 0
                                    

Probudí mě obrovská bolest zad. Ležím v příšerné poloze na gauči s knížkou. Položím si knížku na stůl a jdu do kuchyně se napít. Podívám se na hodiny a je čtvrt jedné ráno.Jdu se podívat k Vojtovi. Ten spí přes celou postel, jen si popvzdychnu a jdu si ustlat na gauči. Vezmu si z úložného prostoru z pod gauče deku a polštář pro návštěvu. Ustelu si a lehnu si. Nějakou chvíli nemůžu usnout a tak si vezmu mobil a koukám se na instagramu na fotky. Nakonec se rozhodnu ještě postnout jednu fotku na instagramu a koukám se dál. Najednou mi příjde zpráva od Jamese. Téměř ihned si ji rozkliknu. Stojí tam. "Jakto, že ještě nespíš?" Obrátím nad tím oči vsloup a odepíšu. "A jakto, že nespíš ty?" odpovím otázkou a jdu se dál věnovat fotkám na instagramu. Do minuty mi příjde další zpráva od něj. "Já se ptal první" zase nad jeho odpovědí protočím oči vsloup a usměju se. "Nemůžu spát. Co ty?" napíšu a jdu se zase věnovat fotkám na instagramu. Pak mi zase odepíše. "Taky nemůžu spát" jen mu dám zobrazeno a vypnu mobil. Položím ho na stůl a obrátím se na levý bok. Po chvilce se mi však podaří usnout.... Jakmile mě ráno probudí budík, tak vstanu a jdu si postavit vodu na čaj. Mezitím si vytáhnu z ložnice nějaký oblečení. Vojta je zrovna v koupelně, takže musím chvíli počkat. Mezitím co voda zavaří, tak Vojta výjde z koupelny a já si v rychlosti dám do hrnku 2 lžičky kafe a jdu si vzít věci a jdu prostě do koupelny. Obleču si šedou mikinu, která má vepředu malou sedmikrásku. Jako spodní díl si vezmu černé džíny s dírami na kolenou. Po té si vyčistím zuby a tak. Jakmile mám vše, tak výjdu a vezmu si croissant a tašku. Výjdu ven a ještě prohodím "čau" a zavřu za sebou dveře. Jedu výtahem dolů a jdu směrem k autobusové zastávce. Tam už čeká Sára. Spolu jdeme do busu a pak už jen kecáme o blbostech. Jakmile dojedeme ke škole, tak zase jdeme spolu. Skříňky máme kousek od sebe, takže spolu stále kecáme. Dojdeme spolu do třídy a každá si nachystáme věci do školy. Hned po chvíli příjde do třídy James. Celou tu dobu co jde máme spolu oční kontakt. je to divný a chci uhnout pohledem, ale neudělám to. Přeruší náš oční kontakt on, protože musí si sednout. "Čus" pozdraví mě. "Čus" řeknu trošku zaskočeně. Potom si nachystá věci a otočí se směrem ke mě. "V sobotu bude párty. Takže příjdeš tam?" zeptá se mě a kouká se mi do očí. Přikývnu. "Ok. Takže příjď. Budu tam na tebe čekat" řekne mi a vezme si mobil a začne se věnovat jemu. Přemýšlím nad tím a pak začne prostě zvonit. Ve škole už spolu nic nemluvíme a já jsem stejně skoro furt s Jacobem a Sárou. Občas cítím jak se na mě James kouká. Ignoruji to. Po škole jdu se Sárou do mekáče, protože si chceme spolu popovídat o klucích. Já si dám Crispy Bacon McWrap, to je prostě tortila s kuřecími stripsy, slaninou a zeleninou. K tomu si dám McSundey čokoládový, jakože to je prostě zmrzka v kelímku a politá tekutou čokoládou a je to strašně dobrý. K tomu si dám už jen prostě vanilkový Milk Shake a jako přílohu si dám hranolky a sladkokyselou omáčku. Stálo mě to 242 kč. Sára si dala jen Grilled Chicken salát a k tomu jen sodovou vodu. Stálo jí to myslím necelé dvě stovky. Jakmile nám to přinesla ženská, tak jsme si začaly povídat. "Dneska mě pozval James na párty" řeknu a zakousnu se do tortily. "Možná k tobě přeci jen něco cítí" řekne mi Sára a šibalsky se na mě usměje. "To nevím, ale chtěla jsem se tě zeptat jestli by jsi nešla se mnou. Možná tam bude i Jacob" řeknu jí a šibalsky se na ni usměju teď ja. Zrudne a nakonec přikývne. "Tak jo. Půjdu" řekne a usměje se na mě nevinně. Začneme se tomu spolu smát. Nakonec si apk stejně jen povídáme o tom jak je Jacob a James hezký a jakou s nimi máme budoucnost. Nejvtipnější na tom je, že mluvíme o tom jakou budeme mít spolu krásnou budoucnost, ale ani jedna s nimi nechodíme. Nakonec dojíme a já si s sebou vezmu ještě Milk Shake a popíjím ho po cestě domů. Jdeme pěšky, protože se nám nechce jet dneska busem. Nakonec se se Sárou po cestě rozloučím a posledních 10 minut jdu domů sama. Jakmile příjdu domů, tak Vojta není zase doma. Buď to se mu prosloužila škola, nebo je zase s kamarády. Je to až nezdravý jak moc času s nimi tráví. Snad každý den a ještě tak dlouho. Tak si jen vezmu učebnice a začnu dělat projekt do školy na téma Tržní ekonomika. To mám asi za hodinu hotové a pak se nudím. Začnu nudou uklízet vše co jen můžu. Vůbec mě to takhle nebaví. Zavolám Vojtovi, ale ten má vyplý telefon. Nakonec po úklidu nudou usnu.

Výměnný StudentKde žijí příběhy. Začni objevovat