"ahoj" zakřičím a zamávu mu. Zkrátka s ním musím chodit, protože naši rodiče nám každému vybrali nějakého partnera. Takže už odmalička. Ljuba má třeba Martina, ale zdá se mi že je spíše na holky nebo na obojí, ale určitě ho nemiluje. Darek má jakousi Terezu, ale podle mě ji miluje jako ona jeho. Jsou hezký pár. Takže konec kecání a jdeme do reality. Poběžím za Vojtou a obejmu ho. Tím že má 170 cm tak je ode mě jen o 8 cm větší a to prostě není moc. Hned se políbíme. Vojta je hodný ale je hodně majetnický. Jdeme společně k němu domů. Jakmile příjdeme tak si sezujeme boty. Tím že má vojta svůj vlastní byt, tak je to fajn. Je mu 18 a rodiče mu koupili velký byt. Pomalu si sezouváme boty. Jak si sezujeme boty, tak mě Vojta vezme do náruče a položí mě na postel. "Co to děláš?!" ptám se a zadržuji smích. "Co by jsi řekla?" Optá se mě na zpátek. Jen s prostě libame na posteli a pak si pustíme nějaký film. Jakmile usnu tak mě začne budit telefon. Popadnu ho a uvidím že mi volá mamka. "Co je?" Zeptám se jí. "Kde jsi?" Zeptá se mě. "U Vojty" odpovím po pravdě. "Aha tak to jo, ale vrat se prosím dneska domů" požádá mě o to. Jen ji odpovím něco ve smyslu že jo a položím to. "Já už asi půjdu" reknu Vojtovi a začnu vstávat z postele. "Tak zítra přijď a můžeš tu spát" řekne mi a usměje se na mě. Jen se na něj usměju a jdu si oblékat boty. "tak ahoj" zvolám na něj a zavřu dveře. Domů jdu pomalou chůzí a přemýšlím nad vším. Jakmile dojdu domů, tak jdu do koupelny kde se umyju a jdu spát.
*ráno*
Probudil mě ten ohavný budík a já musím vstávat. Vstávám z postele a jdu do koueplny kde se umyju a tak se obleču. Jakmile si dnes obleču černý crop top a čené NIKE PRO legíny. Dneska jsem prostě celá v černém. Podívám se do zrcadla a uvidím svůj ranní obličej. Moje hezké hnědé vlasy vypadají jako po výbuchu. A moje hnědé oči vypadají prostě normálně jako vždy. Vyjdu z pokoje a jdu dolů. Moje sestřička už sedí dole na sedačce nejspíš už po jídle a kouká se na mobil. "Dobrý ráno" pozdravím ji. Ona se ani neobtěžuje se na mě podívat a ani ke mě zvednout oči. Jen nad tím protočím oči v sloup a nevšímám si ji. Jdu směrem k ledničce a vezmu si prostě jogurt. Nějaký jahodový. Jogurt si vyleju do misky a do toho si přisypu nějaké to musli. Jakmile to dojím, tak si vezmu batoh do školy a obuji si svoje boty. Pak vyjdu ven a čekám na bus. V autobuse se prostě nic zajímavýho neděje a já pak vystupuji na zastávce. Jdu do školy a pak do třídy. Ve třídě už vidím jak nějaké ty nány se nalíčily, aby upoutaly ty výměnné studenty. Mezitím co já si jdu do zadu ke své lavici, tak uslyším, že to jsou nějací strašně hezcí kluci. Ignoruji ty holky a jdu si prostě sednout. Jakmile začne hodina, tak učitelka začne něco vykládat, ale já ji prostě nevěnuji pozornost, protože přemýšlím nad těmi výměnnými studenty. Jakmile uslyším zaklepání, tak dovnitř jako první vejde náš ředitel a po něm hned dvě holky a za nimi hned tři kluci. Těm holkám prostě nevěnuji pozornost a podívám se na toho posledního kluka. Ten se na mě podívá a mě hned dojde, že to jsou ti kluci které jsem viděla minulý den v tom autě.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...