"jsme ve Španělsku" odpoví mi unaveně. "Aha a kam pojedete potom" "no tak teďka jsme přijeli sem takze za týden pojedeme ještě do Itálie a Německa. A pak už domů" odpoví mi. "já už se těším domu" "já se těším na tebe" řeknu ji a ona se zasměje. "Dobře, ale já už musím jít spát jsem unavena" řekne mi. "dobře ale dej mi minutku. Potřebuji poradit co si vzít na mejdan" "ty půjdeš na mejdan?!" Vykřikne překvapeně. "Jo Ester mě pozvala" řeknu a jdu ke skříni. "Aha a jak to?" Zeptá se mě. "No Petr že třeťáku slaví 18, tak tam půjdou všichni a nejspíš i ti vyměnní studenti" řeknu a vytahuju si jedny červené šaty. "K nám přišli vyměnni studenti?!" Vykřikne zase překvapeně. Zasměju se. "Co se ještě stalo, když tam nejsem?" "Už pak nic" odpovím ledabyle. "Takže tyhle červené šaty nebo takové černé šaty" zeptám se. "Ty černé" odpoví mi. Jsou to prostě krátké černé šaty bez ramínek a jsou strašně krátké. Takže končí někde asi 5 cm pod zadkem. "Dobře" vydechnu. "Tak si to užij a pak mi napiš" řekne. "Jo tak čau" řeknu a základní notebook. Jdu ještě do koupelny a tam si pořádně umyju hlavu. Pak si oblecu ty šaty a vyfénují si hlavu. Pak jdu do pokoje a tam se namaluji. Dám si prostě řasenku, stíny, manstvím si ještě obočí. Pak ještě rtěnka a nějaký ten make up. Jakmile jsem hotová tak už je čtvrt na osm. Vezmu si prostě černé vansky a jdu. "Kam jdeš?" Zastaví mě ještě ségra. "K Vojtovi" řeknu. "Takhle oblečená?" Sjede mě pohledem a povytáhne obočí. "fajn jdu na párty, ale nikomu to neříkej" řeknu ji výhružně. "Sestřička se teda umí bavit. Jsem myslela že budeš do konce tvého života sedět tady doma a shnijes tu" zasměje se. "Tak čau" řeknu. Mezitím už stojí auto u mého baráku. Na tomhle jsem se s nikým nedomluvila. Sedí tam prostě nějaký kluk z třeťáku. "Ty mě jdeš vyzvednout?" Zeptám se ho, když otevřu dveře. "jo. Ester to řekla" řekne a já si sednu do auta na místo spolujezdce. Po asi 20 minutách, tam přijedeme a všude jsou studenti. Vyjdu z auta a jdu dovnitř. Procházím různými chodbami, protože tohle je sakra velkej barák. "No koho nám to čerti nesou" řekne Ester někde za mými zády. Otočím se a uvidím za ní Harper a Lucase. "No taky vás ráda vidím" odpovím a snažím se usmívat. "Pojď s námi" řekne mi a jde za nimi do nějakého pokoje. Tam už sedí James, Jacob, Ella a nějaké dvě holky a nějaký cizí kluk. Na stole byl samý alkohol. Ester mi dala panaka. Já jsem ho do sebe jen prostě kopla a položila sklenku na stůl. Víc už dneska pít nebudu. Sedla jsem si vedle Jacoba. On se na mě usmál. Oplatila jsem mu úsměv. Vzala jsem si ze stolu nealkoholické pivo s příchutí pomela. Všichni co tu seděli si nejak povídali. Harper a Ester seděli u Jamese. A Ella si povídala s Lucasem. Najednou James vzal Ester za ruku a šli spolu někam pryč. Dala jsem si pro jistotu ještě jednou půlku. Po chvíli se mi začal nějak zvedat žaludek. Rychle jsem běhala po domě, kde bych mohla najít koupelnu. Ale buď to bylo zamčeno, nebo jsem uviděla nějaký páry jak se spolu svlikaji nebo to dělají. To se mi ještě více chtělo zvracet. Nakonec jsem prostě otevřela nějaké dveře a začala zvracet všechno co jsem dneska snědla. Jakmile jsem dozvracela, tak mi došlo, že tohle není koupelna. Zvedla jsem pomalu hlavu a uviděla jsem 2 tváře jak se na mě koukají.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...