!ČÍST! Musím tu teď něco napsat. Prostě 19 kapitolu zveřejním až po konci školního roku. Z důvodu, že můj wattpad účet mají 2 mí spolužáci a kdyby je prostě napadlo to vyfotit, tak aby prostě kvůli tomu nebyl žádný problém. Takže to vydám někdy na začátku léta v roce 2023. To je vše jinak užíjte si příběh :D Jinak, abych vás uvedla do děje, tak James a Anděla, teď něco dělali a na chvíli usnuli. Probudil je zvonící telefon od Jamese. James si myslí, že mu volá Harper. !ČÍST!
Ležím ochromená, protože on se prostě zvednul a šel ten telefon vzít. Pak tam s někým telefonuje, ale já ho vůbec neposlouchám. Místo toho si vezmu mobil a podívám se na čas. Je 12: 05. Čas na jídlo. Vstanu a potichu se vyplížím z pokoje. Obuji si co nejpotiššeji boty a jdu pryč. Zaprvé mám hlad a za druhé se cítím docela zneužita. Takže padám. zavřu co nejpotiššeji dveře a začnu utíkat pryč. Někteří studenti se na mně nechápavě dívají, ale já je prostě teď ignoruji. Vyběhnu ven a oddechnu si. Jakoby šlo o závod nebo co. Pak mi dojde, že kousek odsud je skvělé hladové okno. Dojdu tam a požádám o 2 párky v rohlíku. Prostě mám hlad. Jakmile jsem oba párky dojedla, tak jsem šla domů. Doma jsem zavolala Sáře. Zase mi to nezvedla. A tak si prostě ležím na gauči a koukám se na ten přiblblý seriál, který stejně nevnímám. Přisedne si ke mě Darek. "Dnes jí jdu požádat" řekne mi a doslova se třese. Vezmu ho za ruku a utěšuji ho asi 10 minut dokud neřekne, že musí jít. Nakonec mi připomene, že mám zítra narozeniny a bude mi 17. S Ljubou to neslavíme. Nikdo to prostě v naší rodině bohužel nijak zvlášť neprožívá. Ljuba je nejspíš teď stejně pryč. Celý den se nudím a ležím na gauči do večeřě. Jakmile příjdou rodiče, tak mamka udělá vajíčkovou pomazánku. Ne, že bych měla tu pomazánku doslova ráda, ale nevadí mi. Jak si sním namazaný jeden rohlík, tak jsem plná a jdu se umýt. Pak se umyju a jdu si lehnout do postele a jdu spát.
*ráno*
Probudí mě ta nejhorší věc na světě. Správně, budík. vypnu ho a jdu se umýt a převléct. Obléknu si prostě klasický černý top s velkým výstřihem. Přes něj si dám khaki mikinu s nápisem "Los Angeles" a pod ním je datum "1991". Pak si obleču sportovní batika šedé legíny. Přesně mi rýsují zadek a můj zadek v tom vypadá sakra hezky. Větší než snad je. Vlasy si nechám rozpuštěné a jemně se nalíčím. Potom výjdu dolů, kde už jsou oba rodiče a moji sourozenci. "Ljubě jsme už popřáli a teď jdeme popřát tobě" řekne mi. Usměji se jen. Mamka natáhne ruku a řekne takový ty klasický řeči co říkají všichni, když někomu přejí. Po té mi předá obálku a taťka mi taky popřeje a u toho prostě říká ty klasický řeči a předá mi další obálku a čokoládu. Ségra mi jen popřeje a já popřeju ji na zpátek. Prostě my dvě si nedáváme dárky. Zbytečný. Pak si ke mě přistoupí brácha a taky mi popřeje a předá mi nějaký bonbóny a nějakou obálku. Všechno co jsem dostala, tak si odnesu nahoru do pokoje a podívám se kolik jsem vydělala o mých narozkách. Ale ještě než to rozbalím, tak vyfotím na instagram fotku, kde jsou obálky a bonbóny a čokoláda a přidám tam nápis " Happy birthday to me" sice to nedává smysl, ale já to prostě ignoruji a popřeji si sama na narozky. Pak rozbalím všechny hromádky a dohromady jsem si vydělala 2000 Kč. Docela slušný. Pak si vezmu batoh a jdu dolů, tam si vezmu jen jablko, protože už teď nestíhám bus. Po cestě jablko sním a příjdu akorát v tu chvíli, kdy přijede bus. Nastoupím a jedu do školy. Pak vystoupím, jdu do školy, převleču se a jdu do třídy. James už sedí tam kde seděl předtím a já si sednu na své místo. "Kam jsi včera zdrhla?" zeptá se mě. "Měla jsem hlad" odpovím popravdě, ale něco vynechám. Pro jistotu. "Mohla jsi říct, měl jsem něco v ledničce" řekne a pak je na mobile. "Všechno nejlepší" popřeje mi. "Ehh díky" poděkuji. Pak začne hodina a oba se pilně věnujeme hodině.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...