*Pov. James*
Doma si ležím, protože mi zrovna mí svatí rodiče oznámili, že ke mě v pátek přiletí a že za 5 hodin jim letí letadlo. Ano, jsem naštvaný, protože je až tak moc nemusím. V tu chvíli, kdy si zajdu ke skříňce s alkoholem uslyším zaklepání. Jen si loknu a pomalu dojdu ke dveřím. Otevřu a uvidím Andělu. Chtěla už odejít. "Co tu děláš?" zeptám se tršku arogantněji než jsem chtěl. Otočí se na mě a začne koktat "Já, já..." Očividně neví co říct. Podívá se na mě a já si všimnu, že má na tváři nějakou nejspíš čerstvou modřinu. Jdou vidět prsty. "Co to máš na tváři?"zeptám se aa dotknu se její hladké kůžičky. "No..Prosím můžu k tobě?" zeptá se mě upřeně a podívá se kolem sebe. Sleduju jen jí, ostatní studenti mě nezajímají. "No jo" nezmohnu se na lepší odpověď. "Děkuji moc. Hodně si toho vážím" poděkuje mi a skloní hlavu. "To je v pohodě. Udělal ti to ten tvůj přítel?" zeptám se jí a nedokážu si zrovna vzpomenout na to jeho stupidní jméno. "Hmm" zamumlá se skloněnou bradou. Zvednu jí opatrně prsty hlavu, aby se na mě podívala. "Jo udělal" řekne mi a zčervená. Stydí se za něj. Nedivím se jí. "A proč?" zeptám se jí. "Protože jsem se zmínila o tobě" řekne mi a zčervená ještě víc. Ztuhnu. Kvůli mě dostala pořádnou nakládačku. "Aha" to je jediné na co se zrovna zmohnu. Stoupne si přede mě. Něco se mi zableští do očí. Vezmu si její ruku a podívám se na ni. "Co to je?" zeptám se a soufám, že to není zasnubní prsten. "To mi dal jako bolestné, jak mi dal před tím tu obrovskou pšst, jak jsem omdlela. A on to bral i jako zasnoubení" řekne mi a ve mně se z nějakého důvodu objeví obrovská zlost. Chci jít ven a pořádně se vyboxovat, ale jen sedím a nevím co mám dělat. Potáhnu ji za ruku blíž a obejmu ji kolem pasu a zabořím svoji hlavu do jejího břicha. Sám nevím proč to dělám. Jen se jí chci prostě více dotýkat. Ne to určitě ne. Ona si začne hrát s mými vlasy. Je to tak příjemné. Jak za ně občas zatahá, tak se skoro rozplynu. Podívám se na ni a opřu si jemně bradu o její břicho. po dívá se na mě. "Řekla jsi Ano, že?" zeptám se i když odpověď znám. Přikývne. Zase zanořím hlavu do jejího břicha a vydechnu svůj vzduch na její břicho. Zaprdí to a ona se začne smát. Chce mi odmotat ruce z okolo jejího břicha, ale já ji nepustím. Znovu se nadechnu a udělám to znova, zase se zaměje a snaží se vykroutit. Nějak se mi líbí, když se směje. Zase to udělaám. A znovu a znovu. Nakonec se jí přece jen podaří se mi nějak vykroutit. Uteče do ložnice vstanu a běžím za ní. Skočí mi na postel a já skočím vedle ní. Smějeme se oba. Po té se oba uklidníme a otočíme se na záda. je to divný se bavit takhle s holkou. Jindy jsem se tolik nenasmál, tak jako dnes. Když se na ni podívám, tak má zavřené oči. Možná už usnula. Nejspíše měla náročný den. "Spíš?" zašeptám. Žádná odpověď. Vstanu a přikryju ji dekou. Odejdu a podívám se kolik je hodin. 17:28. Vezmu si mléko a napiju se. Pak zajdu ještě na chvíli za Lucasem. Má tam děvky a tak. Na sedačce sedí i Harper a Ester. S harper jsem šukal snad furt, ale pak už ne. Nějaký ten měsíc jsme to už spolu nedělali a ne nechybí mi to. S Ester jsme to dělali tak 3krát? Ani nevím. Sednu si a sedne si na mě Ester. Zašeptá mi do ucha"Mám chuť. Nechceš zajít ke mě do pokoje?" zeptá se. Nakonec přikývnu a odejdeme. Příjdu k ní a ihned mě začne svlíkat. Já dělám totéž i u ní.
*Pov. Anděla*
Ležím v posteli. Vstanu a jdu ven. Najednou jsem v lese. Příjde za mnou Vojta. "Lásko vyber si mně" řekne mi a usměje se na mě. Za zády mě někdo chytne okolo ramen a já se otočím. Je to James. "Ne vyber se mně" řekne a postaví se vedle Vojty. "Co?" zašeptám. "Vyber si mně" začnou oba říkat dokola a dokola. Probudí mně zavření dveří. Vstanu a uvidím, že přišel James. Vlasy má úplně rozcuchané a vypadá unaveně. "Kde jsi byl?" zeptám se. překvapeně se na mně podívá. "Co je ti po tom?" ohradí se na mě. Sklopím hlavu a sednu si zase na sedačku. On si udělá kafe a vypije si ho. Mezitím mi slabě zakruší v břiše. Naštěstí to neuslyší. Zajdu si na záchod a dojde mi, že tu nemám žádné vložky. Panebože co budu dělat?! Tu hnusnou vložku si raději nechám a výjdu ven ze záchodu. "Asi už půjdu" řeknu mu a jdu pomalu ke dveřím." A nechceš tu přespat?" navrhne mi. "Hmm no.. ráda, ale asi nemůžu" řeknu. Cítím jak červenám, tak raději sklopím hlavu. "Proč nemůžeš?" zeptá se mě. Podívám se na něj rozpačitě. Nevím co mám říct. Bojím se, že se zachová jako Vojta a taky mi to příjde dost trapný. Stoupne si a dojde ke mně. Zvedne mi hlavu a podívá se na mě. "Proč nemůžeš?" zeptá se mně. "No já, já.." koktám. "Ty co?" zeptá se mě a stále se mi kouká do očí. Odvrátím raději zrak. "Já to dostala" řeknu mu a sklopím hlavu. Bojím se, že udělá ten hnusný obličej co udělal Vojta. Proto sklopím hlavu. "Však to je v pohodě" řekne mi a překvapí mně. "V pohodě?" podívám se na něj překvapeně. "Jo, ale ty nemáš žádné ty hygienické věci, že?" zeptá se mně. "No jo" potvrdím. "Máš raději vložky nebo tampóny?" zeptá se mně. "Vložky" řeknu a sklopím hlavu. "Za to se nemusíš stydět. Je to normální" řekne mi a jde pryč. No jasně. Slyším jak zaklepal na dveře. Vykouknu ze dveří. uvidím, že vyšla nějaká holka. "Co chceš?" zeptá se ho česky. "Máš vložky?" zeptá se jí. Ona mu očividně nerozumí. Dojdu tam a přeložím větu. "Máš vložky?" zeptám se jí mile a usměji se na ni. jde vidět, že jí zarazil můj obličej ale přikývne. "Tak je dones ne?" řekne naštvaně James. "Můžeš mi prosím nějakou dát? Všechny mám doma" řeknu jí. Přikývne a jde někam dovnitř. Po chvilce se vrátí a dá mi je. "Děkuji" poděkuji a usměji se na ni. Nejspíš je prvačka. James mě zatahá za tričko a vede mě k němu domů. Ta holka mezitím zavře dveře. Já si zajdu do kouplny, kde si vyměním vložku. "Hotovo?" zeptá se mě jakmile výjdu ven. Přikývnu. "Nechceš už jít spát?" zeptá se mně. "Jo" řeknu. "Nebude ti vadit, když budu ležet s tebou v MÉ posteli, že ne?" řekne. "Ne" řeknu mu a lehnu si. Prvně ležíme každý na zádech a na své straně."Nebude ti vadit, když si lehnu blíž k tobě" požádám ho. "Ne nebude" odpoví. Lehnu si blíž. On mě vezme však kolem ramen a přitáhne si mě ke hrudi. takhle oba pak usneme.
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...