* O 2 týdny později*
Jakmile jsem se probudila, tak jsem si uvařila kafe a vzala si telefon do ruky. Hned jak jsem se podívala na datum, tak mi došlo, že dnes všichni výměnní studenti odlétají a naši přilétají. Pokud se ptáte, jak jsem prožila zbylé 2 týdny, tak sama ani nějak nevím. První týden jsem probrečela a byla více méně skoro furt se Sárou a Jacobem. Druhý týden jsem toho už tolik nenabrečela, ale nějak jsem spíše přežívala. Ve škole jsem si od Jamese odsedla na druhý konec třídy. A on ignoroval mě a já jeho. Pořád mě to bolí, ale musím se prostě postavit na nohy a nějak to zvládnout. Jakmile si kafe vypiju, tak se obleču a jdu za Sárou. Vojta je zase u kamarádů. Jakmile dojdu k Sáře, tak zazvoním. Otevře mi Sára. "Ahoj" pozdravím ji. "Ahoj" pozdraví mě. "Ahoj" pozdraví mě hned Jacob, jakmile dojde ke dveřím. Obejmu se s nimi a jdeme do pokoje. Jacob už má věci sbalený a má je v kufru v chodbě u Sáry. Pro Jacoba přijede nějaký Kamil. A přijede pro nás, tak za hodinu a půl. Mezitím si spolu povídáme a smějeme se tomu co všechno jsem spolu zažili. Třeba jsme spolu byli v jedné restauraci a vybídly jsme Jacoba, aby flirtoval s čišníkem. Jakmile s ním začal flirtovat, tak ten kluk se naštval a zavolal na chudáka Jacoba sekuriťáky. Tak byl vyhozenej a my se mohly pochcat smíchy. Nakonec jsme taky došly za ním a byla opravdu sranda. Bohužel ta hodina a půl uběhla strašně rychle a pro Jacoba přijel nějaký Kamil. Vzal si kufr a ten Kamil byl venku. Byl poměrně vysoký, měřil tak 182cm a tak jsme si podali ruce a jeli jsme s Jacobem na letiště. Jeli jsme asi 15 minut a jakmile jsme dojeli na ostravské letiště a Jacob vystoupil a Kamil a my jsme šli s ním dovnitř. Asi 10 minut jsme čekali před těma věcma s odbavením a pak se Jacob odbavil a já si mezitím všimla Jamese, který zrovna přišel. Chvíli jsem se na něj koukala a prohlížela si ho, ale on si mě po chvíli také všiml a já se raději podívala někam jinam a začala jsem se bavit s Jacobem a Sárou. Po 5 minutách jsme se konečně rozloučili a Jacob šel na takovou tu prohlídku, kde projdete takovým kovem, zda u sebe nemáte zbraň nebo drogy. Tam jsme ho zahlédly naposledy a on nám, tam ještě spěšně zamával. Pak jak jsme šli zpátky, tak jsem cítila na sobě něčí pohled, ale ignorovala jsem to. Věděla jsem, že to je ten Jamesův. Jakmile jsme došli k autu, tak jsem si sedla dozadu a Kamil nás odvezl domů. Ani jeden jsme celou cestu neprohodili ani slovo. Jakmile bylo 12:20, tak jsem věděla, že letadlo směrěm do Berlína už vzlétlo. V Berlíně totiž přestupují do jiného letadla a tam už letí rovnou do Ameriky. Celou dobu co jsem byla doma, tak jsem jenom ležela dokud jsem neusla. Jsem prostě ze všeho už vyčerpaná.
James
Jakmile jsem doleťel hned zpátky domů, tak jsem byl velice vyčerpaný. Byl to dlouhý let. Čekalo na mě u letiště mámino auto a uvnitř byl mámin řidič Jake. "Čus" pozdravil jsem ho po dlouhé době. Vůbec se za ty 3 měsíce nezměnil. Jen má strniště na tváři. Je to 40 letý řidič a pracuje u nás už asi tak 5 let. Jakmile mě doveze po půl hodině domů, tak tam ne mě čekal Andrew. "Vítej doma" řekl mi a podal mi chlapsky ruku a odešl. Už teď mi chybí ten starý pokoj, kde jsem žil své 3 měsíce a i to Česko. Lehl jsem si a najednou mi začalo všechno docházet. Taky mi došlo, že už nejspíš nikdy neuvidím svoji Andělu. Z tohoto pocitu se mi udělalo špatně. Vůbec jsem na ni nemyslel, jak jsem se k ní choval. Byl jsem hnusný. Musím uznat. Docela bych si přál se jí teď omluvit. Panebože! Co se to se mnou děje...
ČTEŠ
Výměnný Student
RomancePřiletí do školy noví studenti z Ameriky do Česka. Anděla je pohodová holka, která má přítele Vojtu a je docela šťastná a bezstarostná dokud se nesetká s novým výměnným studentem, který si přisedne k ní a její osud se obrátí o 180° James je kluk z...