Nesmiem byť srab, nie je to nič ťažké. Alica mi predsa hovorila ako to prebieha. Správam sa ako pubertiačka.
Ostane stáť pri posteli a zahladí sa na mňa. Podíde ku mne a pohladí ma po tvári. Pozerá sa mi do očí a usmieva sa. Pobozká ma a jazykom vojde do mojich úst. Naše jazyky začnú spolu tancovať a hladiť sa. Bozkávanie s ním je neskutočne krásne a vedela by som to robiť každý je deň deň, každú jednu chvíľu. Odtiahne sa a opakom ruky mi prejde po tvári. Zastrčí mi za ucho prameň vlasov.
,,Chcem byť s tebou a stráviť s tebou každú jednu noc. Chcem sa ta dotýkať a láskať ťa ako žiadny iný muž predomnou. Dovoľ mi to," pošepká mi do ucha tieto slová.
Ostanem ticho a nič nepoviem. Ako mu to mám povedať, že sa ma žiadny muž ešte nikdy nedotkol, že som panna? Zhnusím sa mu?,,Zlatko, niečo sa deje?" spýta sa ma so strachom v tvári. ,,Niekto ti ublížil?" pokračuje.
,,Nie ja len," zaseknem sa.
,,Mne môžeš povedať všetko," pohladká ma po ruke a vdychuje moju vôňu.,,Ja, ja, ja som ešte panna," koktám a pozerám sa pritom do zeme.
Je v šoku. Nič nevraví. Ja som to vedela. Žiadny muž ako je on nechce ženu ako ja. Je skúsený, ale ja nie. Pozerám do zeme a hanbím sa. Zdvihne mi bradu a usmeje sa na mňa.,,Tak to budem najšťastnejší muž na svete, ak dovolíš aby som bol tvoj prvý," zazerám s otvorenými ústami.
,,Tebe to neprekáža?" spýtavo pozriem.
,,Nie, neprekáža mi to," hovorí.Priblíži sa k mojej tvári a začne ma bozkávať. Ľahko, nežne, akoby som bola krehká. Prevlečie mi jeho tričko cez hlavu a chvíľu potom mi stiahne aj jeho boxerky. Ostanem pred nim stať úplne nahá. Obzerá si ma a chytí ma za zadok, aby ma zdvihol. Keď ma nadvihne obmotám si nohy okolo pasu a položí ma na posteľ. Odtiahne sa, ale iba na chvíľku aby sa ešte raz na mňa pozrel. Začne mi bozkávať krk a pomaly smeruje k mojim prsiam. Zľahka mi oblizne jednu bradavku a druhú mi hladí bruškom palca. Saje a líže a ja vzdychám od rozkoše. Dotkne sa môjho klitorisu a pomaly do mňa vojde prstom. Vzdychnem. Neopísateľný zážitok, nedokážem pochopiť, ako som mohla tak dlho prichádzať o takúto rozkoš.
,,Všetko v poriadku?" spýta sa ma s túžbou v očiach. Ja len prikyvnem neschopná slova z toľkej rozkoše, ktorú mi spôsobuje.
Začne rýchlejšie chýbať s prstom dnu a von a pritom ma dráždi po klitorise. Už to nevydržím.,,Enrico, ja už,... ." ťažko dýcham.
,,Ja viem, poď Zlatko, urob sa chcem vidieť tvoj orgazmus," skočí mi do reči a ja s jeho meno dosiahnem vrchol a prehnem sa.
Keď otvorím oči, vidím ako sa na mňa pozerá. Začne sa vyzliekať a potom vyberie zo zásuvky kondóm. Nasadí si ho a nohami mi viac roztiahne tie moje. Prejde nado mňa.,,Teraz to bude bolieť, ale chvíľu počkám, aby si sa mi prispôsobila," pošepká mi pri uchu a vojde do mňa. Pocítim ostrú bolesť a tlačia sa mu do očí slzy. Bozkáva ma s odvádza pozornosť od silnej bolesti v mojom vnútri.
,,Už je dobre?" Prikývnem a on sa začne vo mne rytmicky pohybovať. Najprv zľahka, ale potom začne zrýchľovať. Opäť cítim vzrušenie medzi nohami a to sa stupňuje.
,,Enrico, ja, och!" vzdychnem mu do úst.
,,Pozeraj sa na mňa, chcem vidieť tvoj orgazmus. Chcem ťa vidieť, keď budeš vrcholiť vďaka mne," prihovorí sa mi a začne sa ešte rýchlejšie pohybovať. Pozerám sa na neho a to ma ešte viac poháňa k vrcholu. Už len chvíľka a moje telo sa roztriešti. Hladí mi do očí a keď pár krát ešte prirazí vrcholí aj on.Zľahka ma pobozká na čelo a postaví sa. Vyjde z izby a keď sa vráti utrie ma vlhkým uterákom. Odhodí ho a ľahne si ku mne.
,,Ako sa cítiš?" vraví s úsmevom na tvári a nežne mi nosom hľadí pokožku tváre.
,,Úžasne," odpoviem a tuho sa k nemu tlačím. On ma objíme mocnou rukou a pritiahne ma tuhšie k sebe. Takto v objatí spolu zaspíme.
YOU ARE READING
Navždy sestrou mafiána
RomanceSimona je obyčajné, úprimné a milé dievča, ktorému zomrela mama a ostala sama. Zistenie, že má brata je šok aj radosť zároveň. Čo sa stane, keď je brat mafián? A čo sa stane, keď sa zamiluje do najväčšieho nepriateľa svojho brata? Príbeh dvoch ľudí...