V ďaľších dňoch som ako na ihlách. Postupne si balím veci, ktoré mi ostali, nakoľko zajtra už musím byt opustiť. Niečo som si už previezla k Alici, ale veľa vecí mi neostalo, takže toho na balenie nebolo až tak veľa. Takže opúšťam byt, v ktorom som vyrastala, v ktorom som žila s mamou. Jedna slza mi stečie dolu po líci. Prečo to tak bolí?
Sadnem si na matrac a zahľadím sa do diaľky. Každý deň čakám či sa mi neozve Dario aké sú výsledky z testov. Samozrejme viem, že to istý čas potrvá, kým budú výsledky, ale chcela by som to vedieť čím skôr. Chcela by som vedieť či mám alebo nemám brata. Či som sama alebo ešte niekto ostal. Pri každej jednej činnosti myšlienkami stále zalietam k tomu. K tomu čo bude ďalej. Ešte stále som sa nerozhodla, že či mám alebo nemám ísť s ním. Či sa mám pustiť do niečoho nového alebo ostať pri Alici a mať istotu.
Ako tak zamyslene hľadím zazvoní mi telefón. Zahraničné číslo, takže je to pravdepodobne Dario.
,,Áno, prosím," ozvem sa.
,,Simona, tu Dario. Prišli mi výsledky testov. Nebudem zdržovať, na 99,9% si moja nevlastná sestra. Výsledky preukázali, že máme rovnakého otca. Zajtra ráno po teba pošlem šoféra a vezme ťa na letisko. Tam nastúpiš do môjho súkromného lietadla a priletíš na Sicíliu. Čo sa týka právnych vecí o všetko sa postarám. Ty si vezmi len to najdôležitejšie, oblečenie a ostatné veci, ktoré potrebuješ ti tu kúpim," prehodí medzi rečou, akoby sme sa bavili o obyčajných veciach. Haló veď mi sa bavíme o sťahovaní. Čo to s tým chlapom je? Toto ako má byť môj brat?,,Dario, lenže ja som ti nepovedala, že sa presťahujem. To, že si môj brat neznamená, že budem utekať na prvý let a priletím. Ja sama sa rozhodnem, či prídem alebo nie," prevratim oči a čakám čo z neho vyjde.
,,To nie, ale ja som ti povedal, že pôjdeš keď budú testy pozitívne a tie aj sú, otec si to tak prial a ja to chcem splniť," nevzdáva sa.
Ach jaj.
Uvažujem nad tým či mám alebo nemám ísť. Dario má pravdu nič ma tu nedrží a keď aj Alica ma taký istý názor, tak prečo neísť. Skúsim to na pár dní a potom uvidím.
,,V poriadku pôjdem, ale nie preto, že mi to ty rozkazuješ, ale preto lebo chcem ísť. Na pár dní prídem a uvidím ako sa mi tam bude páčiť. V prvom rade sa musíme zoznámiť a viac sa o sebe dozvedieť. Ak by to nebolo nič pre mňa, vrátim sa naspäť na Slovensko.Rozumieš?" položím mu otázku a čakám jeho odpoveď.
Neviem ako bude reagovať, pretože je jasné, že tento chlap nie ako odpoveď nepozná. Zrejme preto sa mu tak darí v svojej práci. Prvé dni si teda nechám na spoznávanie a uvidím, že čo bude.
,,V poriadku. Myslím, že tri dni nám budú stačiť na to aby sme sa zoznámili, nemyslíš?" spýta sa ma a ja mu hneď odpoviem.
,,Myslím, že budú. Ďakujem Dario."
,,To je samozrejmé, tak zajtra ráno o ôsmej ta vyzdvihne šofér, zatiaľ sa maj," pozdraví ma a položí telefón.
,,Ahoj," nestihnem mu odpovedať.Tak to je teda. Zajtra letím na Sicíliu. Ja mám rada svoj štýl a veci si vezmem. Ktovie aké šatstvo by ma tam čakali a nemienim chodiť ako nejaká bábika. Stačí mi malý kufor na tých pár dní a potom sa uvidí. Idem rýchlo zavolať Alici, aby som ju poprosila, či by mohla prísť ostatné veci vziať, pretože ja už dnes nestíham. Dario mi narušil plány. Preto si vždy všetko dopredu plánujem, nemám rada takéto situácie.
Zvihnem telefón zavolám Alici a keď všetko vybavím dám sprchu s zaľahnem do postele. Nastavila som si budík, ale z toho stresu neviem či oka zažmúrim.
Takže Sicília!
ESTÁS LEYENDO
Navždy sestrou mafiána
RomanceSimona je obyčajné, úprimné a milé dievča, ktorému zomrela mama a ostala sama. Zistenie, že má brata je šok aj radosť zároveň. Čo sa stane, keď je brat mafián? A čo sa stane, keď sa zamiluje do najväčšieho nepriateľa svojho brata? Príbeh dvoch ľudí...