Prišiel po mňa zdravotník ako hovoril doktor a Dario išiel som mnou na vyšetrenie. Celý čas bol ticho, ani nič neprehovoril, pokým mi doktorka nezačala robiť ultrazvuk.
,,To je dieťa?" položil jej otázku Dario a tým ma predbehol. Chcela som sa jej spýtať to isté, ale nechcela som vyzerať ako blbec, takže 'vdaka bracek' vyriešil si to za mňa.
,,Áno, môže to byť taký tretí, štvrti týždeň tehotenstva. Vy ste otecko?" pýtala sa doktorka a pritom ukázala na monitor, na ktorom bolo vidieť bábätko.
,,Nie, brat," hrdo zvolal Dario.
,,Och prepáčte, tak gratulujem, budete strýko," zasmiala sa doktorka a utrela mi brucho.
,,Nechám vás samých. Keď sa pripravíte. Môžete ísť do izby. Tu máte termín ďalšej kontroly. Vidíme sa o štyri týždne. Užívajte tehotenské vitamíny a dodržuje kľudový režim. Ak by nastali nejaké komplikácie alebo by sa Vám niečo nezdalo, okamžite prídite do nemocnice," vychŕlila to na mňa doktorka a zavrela za sebou dvere.
V miestnosti ostalo ticho. Dario určite čaká, že mu poviem kto je otec. Ale chcem, aby to vedel? Čo sa stane keď mu to poviem? Bojím sa aby Enricovi neublížil. Záleží mi na ňom a je to otec môjho dieťaťa, takže nechcem aby sa mu niečo stalo.
,,Je Enricovo?" preruší trápne ticho medzi nami Dario. Aj tak to zistí, tak načo zatajovať skutočnosti. Spojil si dve a dve podľa toho času kedy som mohla otehotnieť.
,,Áno," odpoviem mu a on očervenie. Zatne päste a je vidieť, že hrozne zúri. Čakala som hocijakú reakciu, aj to že bude nasraný, ale až toľko nie.
,,Zabijem ho. Ako ti mohol tak ublížiť? Toto mu nedarujem. Je mŕtvy muž," rozbehol sa na chodbu smerom k mojej izbe.
,,Dario, prestaň a okamžite sa vráť," kričala som, nakoľko som nevedela poriadne chodiť, iba za pomoci vozíka.
,,Nechci ma naštvať, okamžite sa otoč, inak sa pobalím a odídem naspäť na Slovensko," zastal uprostred chodby a otočil sa na mňa.
Fajn upútala som jeho pozornosť. Aspoň viem čo na neho zaberá. Pomalím tempom kráčal naspäť a ja som si zatiaľ sadla na vozík. Kvokol si ku mne a stlačil mi ruky. Nebol to taký silný stisk ale stisk, ktorý znamená, že človek bude vždy s vami, že vás podrží. Toto som si na ňom nesmierne vážila a aj si budem. Nikdy by som nepovedala, že krutý mafián môže mať aj city. Som rada, že ich prejavuje ku mne a ukázal mi, že dokáže mať aj dobrosrdečnú stránku.
,,Ak si myslíš že ma znásilnil, tak sa mýliš. Bola som s ním a dobrovoľne. Nikdy mi neskrivil ani vlas na hlave, vždy bol pozorný a zachránil ma pred jeho vlastnými ľuďmi, ktorý by ma boli určite znásilnili," v tej chvíli spevnel stisk a mňa to zabolelo. Trocha som sykla od bolesti a asi si to uvedomil, pretože povolil zovretie.
,,Vieš Dario milujem ho a dieťa si nechám. Nedovolím aby mi ho niekto vzal. Ja len v kútiku duše dúfam, že budeš stáť pri mne a budeš ma podporovať. Neviem ako to bude zatiaľ ďalej, momentálne spracovávam to, že budem mamou, ale určite sa k tomu viac vyjadrím, len si to musím nechať uležať v hlave. Ja len chcem aby si to pochopil a podporoval ma," dokončím svoj dlhý monológ a zahľadím sa do jeho očí. On sa slabo usmeje a objíme ma. To mi ako odpoveď úplne stačí. Viem, že bude so mnou a že ma podrží. V tom momente mi padne obrovský balvan zo srdca.
,,Nebudem sa do toho starať, ale dúfam, že ma budeš informovať o tvojich rozhodnutiach ako budúceho strýka," zašklabí sa, postaví sa zo zeme a začne tlačiť vozík.
,,Budeš prvý, ktorý sa dozvie o tom, čo bude ďalej," odvetím a dotknem sa jeho ruky.
,,Kedy mu to chceš povedať?" zastaví vozík keď zazrie na chodbe sedieť Enrica. Má hlavu v dlaniach a trápi sa.
,,Neviem či mu to poviem. Je Moretti, patrí do Kalábrijskej mafie a dobre vieš, aké majú zákony," stlačím pevnejšie opierky vozíka a premýšľam nad tým.
,,Viem aké majú zákony, ale aj tak by o tom mal vedieť. Naše rodiny sa neznášajú, ale dieťa by ich hádam obmäkčilo," pokrčí plecia.
,,Ja si mýlim, že nie a teraz nad tým nechcem premýšľať. Teraz sa chcem tešiť z toho, že budem mamička," otočí hlavu na neho a potľapkám ho po ruke.
,,V poriadku," odvetí a v tej chvíli nás zazrie Enrico.
Postaví sa a rozbehne sa k nám. V pohľade vidím, ako sa trápi, akú ma o mňa starosť a to mi robí veľké obavy.
Premietam si v hlave pozitíva a negatíva toho všetkého čo sa deje. Že budem mamou a on bude otcom.
,,Čo povedali?" pozrie sa na mňa a ja si uvedomím, že ma skutočne miluje a ja milujem jeho. Jediný problém je v tom, že ja som sestra sicílskeho mafiána a on je synom bossa kalábrijskej mafie.
Tá jediná a dosť podstatná vec ma utvrdila v tom, že dieťa budem musieť vychovávať sama....
Pomaly sa blížime ku koncu❤️
Čo myslíte, ako skončí príbeh Simony a Enrica?😘
YOU ARE READING
Navždy sestrou mafiána
RomanceSimona je obyčajné, úprimné a milé dievča, ktorému zomrela mama a ostala sama. Zistenie, že má brata je šok aj radosť zároveň. Čo sa stane, keď je brat mafián? A čo sa stane, keď sa zamiluje do najväčšieho nepriateľa svojho brata? Príbeh dvoch ľudí...