16.

934 19 0
                                    

Preberie ma hladkanie po chrbte. Trošku sa pomrvím a prevratím sa. Pozerajú na mňa krásne azurovo modré oči. Usmejem sa na neho. V noci sme sa ešte dvakrát milovali a zakaždým to bolo krajšie ako predtým. Nikdy som si nemyslela že sex tak úžasná vec. Som šťastná, že moje prvé je práve s Enricom.
Nakloní sa nado mňa a dá mi letmý bozk. Jeho bozky mi spôsobujú búšenie srdca.

,,Dobre ráno láska, čo by si si dala na raňajky?" opýta sa ma a začne mi lízať bradavku. Ja zastonám a on sa nado mňa obkročmo posadí.

,,Milujem tvoje vzdychy, som z nich neuveriteľne tvrdý," šepká mi a opäť mi začne lízať bradavku. Nech stuhol hocičo ďalšie spraviť, predbehla som ho.
,,Enrico dala by som si sprchu."
,,Tak sprchu? Pod ja ťa umyjem," chytí ma za ruku a ťahá smerom do kúpeľne. Nemusím byť profesor aby som vedela o čo mu ide.

Obaja vstúpime do sprchy a on pustí príjemne teplú vodu. Dá si do rúk sprchový gél a začne mi ním blúdiť po tele. Najprv mi umyje ruky a bruchu, potom mi začne masírovať prsia a kĺzať nimi smerom dole.
Kľakne si a umyje mi aj nohy a stehná. Potom na mňa upriami pohľad a položí si moju nohu na rameno. Neváha ani chvíľu a prisaje sa mi na klitoris. Saje mi ho a líže, ochutnáva ma a zasunie do mňa najprv jeden a hneď druhý prst. Krúživými pohybmi vo mne a lízaním môjho klitorisu netrvá dlho a spôsobí mi orgazmus.

Zrazu sa postaví, nadvihne ma a ja ho objímem nohami okolo pása. Oprie ma o studené obkladačky a rýchlym pohybom do mňa zasunie svoj penis. Miestnosťou sa ozývajú naše vzdychy. Hryzie mi spodnú peru a to mi spôsobuje ešte väčšiu rozkoš. Priráža rýchlejšie a rýchlejšie, až pokým obaja naraz nevyvrcholíme. Potom klesneme na dlážku a obaja dychčíme.

V tom si uvedomím, že nemal ochranu. Ako som mohla byť taká hlúpa? V rýchlosti počítam svoje plodné dni. Našťastie ich ešte nemám, ale aj tak nabudúce si budeme musieť dať väčší pozor.

,,Berieš tabletky?" opýta sa ma. Ja pokrútim hlavou.
,,Dobre, ale nabudúce si musíme dať väčší pozor. Vôbec som si neuvedomil, že sme neni chránený. V tvojej blízkosti strácam rozum," prizná sa.

Ja mu prikývnem a spolu sa postavíme. Poutierame sa osuškou a v izbe si oblečiem jeho boxerky a tričko. Svoje oblečenie tu nemám, takže použijem jeho. Je mi o dosť väčšie, nakoľko mu ledva siaham po plecia, ale mne to nevadí a viem, že to nevadí ani Enricovi.

Prejdem do kuchyne a zo zadu ho objímem. Už pripravuje raňajky. Je neskutočne sexi, veľmi ma to vzrušuje. Má na sebe len šortky a nič iné, jeho svalnatý chrbát a tetovania mu dokonale sedia. Pohľadím ho zo zadu a on sa otočí, v tom mi opätuje objatie. Letmo ma pobozká a potom pokračuje v príprave raňajok. Milujem jeho vôňu, dokázala by som ju nasávať každý jeden deň.

,,Dúfam že máš rada vajíčka, nič viac tu nemám, takže budeme musieť ísť na nákup," odvetí podávajúci mi tanier s jedlom. Ja na neho žmurknem a chytím ho za ruku.

,,Pôjdeme spolu, nechcem aby si tu ostávala sama."
,,Som v nebezpečenstve?" vystrašene na neho pozriem.
,,Myslím že nie, ale radšej ťa chcem mať pri sebe," usmeje sa na mňa a ja ho pohladím po tvári.

Takto v harmónii prejde skoro týždeň. Nikto zatiaľ nevie kde som a nemám žiadne správy o bratovi. Enrico povedal, že sa musíme ešte  pár dní skrývať a ja mu verím.

Posledné dva dni mu zvoní telefón skoro stále, ale on hovory ignoruje. Opäť sa ozve telefón, ale teraz ho už vypne. Je nervózny a neviem prečo. Viem, že mi sľúbil že sa mi nič nestane, ale mám obavy, že svoje slovo sa mu nepodarí dodržať, nie keď sa každú chvíli strhne na nejaký prudký pohyb alebo zvuk.

,,Deje sa niečo?" spýtam sa ho a preložím si ruky cez prsia. Zaujmem postoj 'vyklop to', snáď ho to potenie k tomu aby mi prezradil čo je vo veci.

,,Nie nič, poďme sa prejsť, chcem vidieť západ slnka," postaví sa a podá mi ruku. Ja ho nasledujem.
Viem, že sa niečo deje. Musím to z neho dostať. Čo keď niekto zistil kde sme?

,,Tak to povedz, čo sa deje?" zastavím a vytrhnem si ruku z jeho zovretia. Poviem to trochu hlasnejšie, nechcem aby mal predo mnou nejaké tajnosti.

,,Naozaj sa nič nedeje."
,,Ak sa to týka mňa, tak áno deje a ja viem, že týka," poviem mu pozerajú do očí.

,,Simona, nemôžem ti toho veľa povedať, ale sľubujem, že sa ti nič nestane, veríš mi?"
Verím mu? Áno jasne, že verím, veď mi zachránil život.

,,Áno poviem bez zaváhania," usmejem sa na neho a objímem ho.

Začne ma bozkávať a potom dotýkať. Viem čo bude nasledovať a nenamietam. Pomilujme ma s takou nežnosťou akoby toto milovanie bolo viac ako tie predtým.

,,Simona, tieto dni s tebou boli najkrajšie a si pre mňa veľmi dôležitá. Cítim k tebe niečo čo som k žiadnej žene necítil," šepká mi do ucha ležiac na mne.

,,Aj ja k tebe a chcem to prežívať navždy. Chcem sa vedľa teba zobúdzať každé ráno a zaspávať s tebou každý večer. Myslím, že to čo cítim je láska," vydýchnem a čakám na jeho reakciu.

Prekvapene na mňa zazerá. Asi som to nemala hovoriť takto narovinu, viem že som konala bezmyšlienkovite, ale chcem aby to vedel, nechcem mu klamať, pretože klamstvo zabíja vzťahy a ak by mal byť toto náš vzťah, musí byť od začiatku úprimný.

,,Možno je to na teba veľa, ale chcela som aby si to vedel. Nežiadam od teba aby si - ," umlčí ma bozkom a ja dúfam, že to znamená, že cíti to isté. Dúfam, že toto je začiatok nášho vzťahu.

Navždy sestrou mafiána Where stories live. Discover now