Epilóg

1.2K 34 3
                                    

Epilóg

O rok neskôr

Po asi mesiaci odkedy sme k sebe vrátili, sme sa s Enricom vzali. Mali sme malú svadbu, len v kruhu najbližších. Enricov otec sa bohužiaľ našej svadby nedožil. Zomrel dva týždne potom, ako sme sa s Enricom zasnúbili.

Zozačiatku to Enrico znášal veľmi ťažko, ale stála som pri ňom a spolu sme to prekonali.

Teraz máme dve krásne dievčatá Mariu a Isabellu. Pomenovali sme ich po mojej a Enricovej mame. Navrhla som to ja a on s tým súhlasil.

Všetok svoj voľný  čas venuje nám a nikdy od nás nechodí príliš ďaleko. Dario k nám chodieva na pravidelné kontroly, či nám niečo nechýba. Stále sa s tým úplne nezmieril, že som sa vydala za Enrica, ale aspoň ho rešpektuje, ako otca jeho neteriek.

To mi nateraz stačí.

————————

Stojím pred veľkým oknom a pozerám na krásnu záhradu. Vedľa mňa v postieľke spinkajú dievčatá a neskutočne si to užívam. Dvojičky vyčerpavajú a to veľmi.

Odrazu niekto vstúpi do izby a ja sa s hlavou otočím. Viem kto to je, pretože ho poznám už len podľa jeho vône. Objíme ma zozadu a pobozká na krk. Tieto jeho objatia veľmi milujem a vzrušujú ma. On si to samozrejme uvedomuje a využíva to.

Zvrtnem sa a prstami mu vojdem do vlasov. Dám mu letmý bozk na pery a usmejem sa na neho.

,,Naše princezné už zaspali?" spýta sa ma a bozkáva ma na krku. Robí si malú cestičku ku kľúčnej kosti a zase naspäť.

,,Áno, konečne už spia. Už aby vyrástli a boli samostatnejšie," opriem si hlavu o jeho hrudník.

,,Chcem aby ostali stále malé a boli doma. Tak aspoň môžem na ne dávať väčší pozor," začnem sa smiať do jeho hrude a neviem sa zastaviť.

,,Oni raz vyrastú a odídu preč, musíš si uvedomiť, že sa každá vydá a bude mať muža a vlastné deti, nemôžeš ich držať zamknuté v dome."

,,Žiadne také žiadny malí zmrdi sa k ním nedostanú," capnem ho po hrudi a mierne sa odtiahnem.

,,Si smiešny a to na tebe milujem, ale čím skôr sa s tým zmieriš, tým lepšie," prejdem mu prstom po ramene a opäť sa na neho usmejem.

Tie dve dievčatá to budú mať veľmi ťažké. Mať mafiánskeho otca nie je jednoduché.

Takého starostlivého otca nemá nikto, ale v našom svete, svete mafie je to potrebné.

,,Keď dievčatá spia mali by sme to využiť a venovať sa jeden druhému," nadvihne ma na ruky a ja ho objímem nohami okolo pásu.
Prejdeme k posteli a on ma na ňu položí. Nemusím byť inteligent, aby som vedela čo bude nasledovať.

,,Čo keby sme našim krásnym dievčatkám zabezpečili bračeka?" pošepká mi do ucha a ja si v tej chvíli uvedomím, že s týmto mužom ma čaká najkrajší zvyšok môjho života.

Mafián alebo nie viem, že je to ten pravý.

Takže môj prvý mafiánsky príbeh mám za sebou😘
Zbožňujem šťastné konce, tak už od začiatku som vedela, že to bude happy end
Dúfam, že sa vám príbeh páčil a ďakujem za všetky vaše hviezdičky❤️
Počas písania tohto príbehu som premýšľala o čom bude ďalší a preto som sa rozhodla, že urobím sériu troch kníh
Toto bola prvá časť 💕
V najbližších dňoch vyjde druhá časť príbehu 'NAVŽDY ŽENOU MAFIÁNA', ktorá bude druhou častou tejto série, ktorú som nazvala 'NAVŽDY'🥰
Pevne verím že aj druhý príbeh sa Vám bude páčiť ako ten prvý
Prezradím Vám, že druhý príbeh bude o Simoninej najlepšej priateľke Alici

Ešte raz veľké ĎAKUJEM😍

Navždy sestrou mafiána Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang