کوک شخصی بود که این ارتباط چشمی را قطع کرد و به نقطه ای دیگر خیره شد اما نگاه تهیونگ همچنان روی کوک بود.
جین به سراغ تهیونگ رفت و رو به رویش ایستاد اما نگاه تهیونگ روی شخص دیگری بود.
جین:چیشد؟
تهیونگ:برو..کارت داره.
جین نگاهش را بین تهیونگ و جونگکوک رد و بدل کرد و در اخر با اشاره ای به هوسوک، به او فهماند که مراقب تهیونگ باشد.
وارد اتاق شد و دکتر بدون لحظه ای مکث شروع به حرف زدن کرد؛
دکتر: نمی دونم چی بگم جین...نمی دونم باید اسمش رو چی بذارم...معجزه؟ اره معجزه...انتظار نداشتم تا این حد بیماریش بهبود پیدا کنه. هنوز علایم داره ولی خب اینهمه تغییر قابل ستایشه. مخصوصا تو بیماریه تهیونگ که خودت میدونی افراد کمی به طور کامل درمان میشن. توی این همه سابقه ی کاریم، تهیونگ اولین بیماریه که تونسته تا این حد و در این مدت زمانِ کم به بیماریش غلبه کنه و از رشدش جلوگیری کنه. انگیزه اش چی بوده؟ توی این مدت چه اتفاقی افتاده؟
جین:حقیقت رو فهمید...و فکر کنم چند باری با کوک ملاقات داشته.
دکتر:یعنی باور کنم که این دو تا موضوع باعث انگیزه اش شده؟
جین:ولی اتفاقِ چند وقت پیش چی؟
دکتر:من که گفتم...بیماری هنوز به طور کامل درمان نشده اما توی این مدت زمان به طور چشمگیری رشدِ بیماری پسرفت داشته. با توجه به حرفایی که زد دیگه قصد صدمه زدن به کسی رو نداره و برای همین سعی داره شما رو از خودش دور کنه. بهتره به اون اتفاق و صدمه ای که به خودش زد فکر نکنی و بیشتر به فکر درمان باشی.
جین:چشم. راستی...کوک اومده.
دکتر:اوه...پس لطفا صدا کن بیاد داخل..تنها باشه!
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
[۳ دقیقه بعد]
جونگکوک:سلام.
دکتر:سلام پسرم.
جونگکوک مضطرب بود و هنوز به فضای مطب عادت نکرده بود.
دکتر:خب جونگکوک...۲۲ سالته..درسته؟
جونگکوک همانطور که دست هایش را میان پاهایش قفل کرده بود، جواب داد؛
جونگکوک:بله.
دکتر:عزیزم ازت یه درخواستی دارم.
جونگکوک:بفرمائید.
دکتر: اون آقایی که قبل از جین اومد بیرون رو میشناسی؟
جونگکوک سرش را پایین انداخت و لب زد؛
جونگکوک:بله.
دکتر:میخوام بگم بیاد داخل ولی قبلش ازت میخوام اجازه بگیرم. اجازه میدی که بیاد؟
YOU ARE READING
I'm in pain 2
Fanfiction❌ادامه فیک اینجا آپ میشه چون واتپد اجازه نمیده توی بوک اصلی آپ کنم از پارت 98 به بعد رو اینجا دنبال کنید چنل تلگرام هم جوین شید ممکنه باز هم مشکلی پیش بیاد @iminpain_sevda ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~ 𝑵𝒂𝒎𝒆:[!درد دارم...مَستر] 𝑴𝒂𝒊𝒏𝑪𝒐𝒖𝒑...