Hayata geri dönüş

68 4 3
                                    


meraba ben duru size hayatımı anlatıcam biliyorum sıkıcı geliyo ama değil hayatımın dönüş noktasını anlatıcam yani rahat olabilirsiniz.




-Duru hadi uyan artık her sabah seni uyandırmaktan bıktımmm.Büyüdün artık sorumlukluk sahibi ol lütfen biraz.

Evet bu konuşan kişi annem..:(

-Uyandımm,merak etme ve sorumluluk sahibiyim zatennnn!!

-Hadiii kahvaltı hazır aşağı gell!!

-Geldimm.

Off sabahları erken uyanmak kadar kötü bişey bence yok çünkü yatakta olmak kahvaltıya inmekten daha güzel.

Ve beklendiği gibi kahvaltı hazır değil ve hazırlamamı bekliyo.Bikaç eşyayı masaya indirten sonra annem kapıda gözüktü.

-Haaa kahvaltıyı hazırladınmııı?

-Evet anne bi de kahvaltı hazır diyosun!!

-Kızma güzel kızım hazırlicaktım ben nerden bilim bu kadar erken uyanıcaksın?

-Off , tmm anne hadi ben hazırladım hemen yiyelim işim var dışarı çıkıcam.

-Nereye?

-Melike gil beni bekliyo.

-Off,kızım okul kapandı diye bir kere ktap yüzü açmadın bugün dersmi çalışsan acaba ya?

-Anne hakkımı yeme daha dün çalıştım.

-Hıhııı,aynen kitap tozlanmışmı diye baktınn sanki ben bilmiyorum!

Sandalyeden kalkıp anneme bir öpücük kondurdum

-Hadi ben kaçtımmm eve ge. gelebilirim kraliçem ,kralımızı idare edersin değilmi?

-Offf ,duru baban çok kızıyo ama idare edemem erken gel evee!!

-HADİİİİ!! Ben kaçtımm sana güveniyorumm.

Ceketimi aldığım gibi evden çıktım.Annemin arkamdan erken gel sözlerini duymuyomuş gibi yapıp melikeyi aradım .

Bu arada melike benim çocukluk arkadaşım yani hepinizin bir her şeyini bilen ,kardeşi gibi olan birisi vardır ya haaa işte melikede benim için öyle .

Size biraz melikeden bahsedim melike orta boylu kumral bir kız saçları kısa ve birazcık kendini beğenmiştir ama sıkıntı yapmıyorum çünkü cidden çok güzel bir kız kendini beğenmesi çok doğal .

Melike telefonu açıp..

-Kızzz sabahtan beri seni arıyorumm .

-Sanada, günaydın melikee.

-Of,günaydını boşver geç kalcaz .Bizim ordaki bakkalın orda bekliyorum seni hadi gel hemen!!

-Tamam ,geldim.

Markete yaklaştığımda ,marketin yanında melikeyi görebiliyodum her zaman güzel giyinmeyi sever ama bugün apayrı bir güzel giyinmişti.

-Melike , sana bişey dicem.

-Nolduuu!!

-Sen evlenme teklifi almicaksın bugün neden böyle giyindin?

-Yani belki alırımmm ,hem ne var giydiğimde?

Size ne giydiğini söyliimm ,üstüne pembe göbek kısmı açık hafif ,diz üstü bir elbise giymişti ayakabı olarakda hafif topuklu bir aynı elbisesiyle uyumlu renkte olan bir ayakabı giymişş.

-Yani benim gydiğim seninknin yanında bir hiç .

-Aşkım sana diyorum ben seni giydirim.Bu ne ya cidden bebeğim direkmen pijamanla gelseydin bu ne hal yaaa!!

-Off neyi beğenmedim allah aşkına yaa mis gibi kombin?

-Yani sen altına eşofman üstünede dizine kadar gelen tişört giyince mis gibi kombin olmuyooo!!

-Yoooo oluyo bak olduuu..

Diyip etrafımda dönmeye başladım.



Hayat kısaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin