Kaybediş

33 4 11
                                    

UMUTUN AĞZIYLA

Adam bizi saldığında direk bizim çocukların yanına gittik. Onlarda bizim ortalıkta olmadığımızı anlamışlardı ve yüzlerinde korkudan çok iyi bir şekilde sinirliydiler.

ATEŞ:

-NERDESİNİZ LAN SİZ? HERYERİ ARADIK LAN SİZİN İÇİN?

UMUT:

-Abi.....

Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Hissediyordum. Söylemeliydim, ama kızların yanında olmaz. Onlar öğrenmemeliler. Ben katil değilim....

DİNÇER:

-Noldu lan?

ARDA:

-Bu sefer bittik!

AYAZ:

-Ne diyonuz olum kendinize gelin bir?

Ağlıyodum...Halen ağlıyordum. Korkuyordum . Çünkü hapse girmek istemiyorum. O gün sadece kendimi korumak için o silahı taşıyordum. Sadece o yüzden. Kimseyi öldürmek istemedim. Asla, asla Efeyi öldürmek istemedim. O gün sadece kardeşimi tehdit eden pisliği korkutup kaçırmak , hatta bana zarar vermesin diye yanımda taşıyordum. Kardeşim ece kendisi o zamanlar 13 yaşındaydı ve bana gelip her zaman "birisi beni tehdit ediyor." derdi . Bende sonunda o çocuğu bulmuştum.Çocuk diyorumda kendisi 35 yaşında bir adam.... Sadece onu korumak istemiştim. Ama olmadı kendisi öldürüldü. Benim Efeyi öldürdüğüm gün onun bedenini bulmuşlar. Derede tüm vücudu yanıklar içindeyken . Koruyamadım. Üstüne kendi başımıda yaktım. Sadece kardeşimin huzurunu istemiştim. Onun her gün yanıma gelip ağlamasını istemiyordum. O ağlayınca ben bitiyordum. Bana her gün gelip abi diyişi bile o kadar mükemmel bir şeydi ki.....Ama artık yok . Ne benim ecem var... Nede Efe... Hepsi benim yüzümden. Üstüne Ateşinde başını yaktım.. O suçlu değil benim suçlu .... Eğer o silahı teslim edersek gerçek katil ortaya çıkıcak. Katil benim. Küçücük kızı koruyamadım birde arkadaşımın başını yaktım. Sadece oksijen kaybıyım ama düzelticem en azından bunu yapıcam . Gerçekleri herkes öğrenicek katil benim. Bunu düzelticem. En azından bunu yapıcam. Hem belki ece bunu yaptığım için mutlu olur. En azından abisinin korkak pislik biri olduğunu düşünmez....

ATEŞ:

-OLUM KONUŞUN ARTIK?

UMUT:

-Bişey yok abi.. Sadece içerde korktuk da biraz.

DİNÇER:

-OLUM ARDA NEDEN BİTTİK FALAN DİYOR YA?

ARDA:

-yok abi ya . Bizim takım kaybetmiş de maçı ona üzülüyommm..

AYAZ:

-Olum bırakın şu gerizekalıları yaaa!

DURUNUN AĞZIYLA

Arabada arkaya oturdum. Umutu tanıdığımdan beri ilk defa böyle görüyordum. Kafası eğikti. Dalmıştı. Elinde bir fotoğraf vardı. Bir anda elinden çekip aldım.

UMUT:

-Ya napıyosun?

DURU:

-Ya fotoğrafa bakıcammmm...

Fotoğrafta küçük bir kız çocuğu vardı. Uzun saçlı mükemmel bir yüzlü bir kız çocuğu. Yanında ise umut vardı. Çok eski bir fotoğraf değildi. Umut hiç değişmemişti çünkü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat kısaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin