"Ölmedin!"
Ne yani ölücekmiydim? Neden ölücektim?
Gözlerim kapandıkça etrafımdaki sesler gittikçe az gelmeye başladı. Odaya birisi daldı bir anda. Bir çocuk ağlıyodu. Niye ağlıyorduki? Annem ! Annem çocuğa kızıyordu.
Daha fazla dayanamadım. Gözlerim kapandı ve yine o ses.
"Artık sevicek seni!"
ŞİMDİ DURUNUN AĞZIYLA
Ne diyordu bu?
Dona kalmıştım. Herkes bir anda sustu o hariç . Ahmet sadece kahkaha atıyordu. Ateş Ahmedi bir anda bırıktı bana doğru geliyordu. Gözlerim dolmuştu . Ne yani ben bu çocuk içinmi hafızamı kaybettim? Bana ne yaptıki?
ATEŞ:
-Duru....
Ateşe bakmak istemiyordum. Kimseye bakmak istemiyordum. Bir anda kapı çalmaya başladı. Dışarıda birisi vardı. Kapıyı Hayrunnisa koşarak açtı. Karşımda bu seferde annem vardı bana ve odadaki herkese baktı. Sonra yine bana baktı.
ANNEM:
-Ne oluyor burda?
Annem bize kek getirmişti. Elinde kek vardı.
DURU:
-Biliyomuydun?
ANNEM:
-Neyi?
MELİKE:
-Öğrendi....
Annem şaşkın gözlerle bana bakmaya başladı. Evet oda biliyodu herkes gibi. Ben hariç herkes biliyordu. Bana neden söylemediler?
DURU:
-Neden?
Annemin gözleri dolmaya başladı. Ağlamasını istemiyordum ama neden? Neden bana anlatmadı?
ANNEM:
-Özür dilerim!
Özür mü?
DURU:
-Dileme! Bana özür falan dilemee! Neden söylemedin? Bana neden demedinn?
ANNEM:
-Diyemedim....
DURU:
-Diyemedin!
Kahkaha atmaya başlamıştım. Artık anlıyordum neden herkesin bana öyle dediğini Ayçanın neden Ateşden uzakdur dediğini. Onun yüzünden intihar ettim. Benim için değeri olmayan bir insan için intiharmı ettim?
ATEŞ:
-Duru bak açıklamama izin ver lütfen!
Ateşe baktım . Hayır ben bu çocuk için hayatımdan vaz geçmiş olamam. Bu çocuk kimkii?
DURU:
-Sus!
Ateş bana bakıyodu . Hatta odadaki herkes bana bakıyordu. Burdan gitmek istiyorduum. Herkesden uzak bir yere. Kimseye bakmadan evden çıktım. Yürümeye ,düşünmeye hatta hatırlamaya ihtiyacım vardı!
Evden uzaklaşınca koşmaya başladım. Nereye gittiğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Önüme bakmıyordum sadece koşuyordum. İleri . Daha da ileri . Yoruldum hemde çok durdum. Kimse yoktu etrafımda . Kaldırıma oturdum. Aslında çokda uzak değildim evden ama yinede burda durup düşünücektim. Ve o ses yine gelmeye başladı.