HAYRUNNİSANIN AĞZIYLA
Durudan tam bir gündür haber alamıyoduk. Hepimiz artık gittikçe strese girmiştik
MELİKE:
-Bişey dicem artık polise gitme vakti değilmi?
HAYRUNNİSA:
-Biraz daha bekleyelim ! Belki Ateş arar ve ne olduğunu anlatır!
EBRU:
-Tamam da Selme teyze nolcak? Kadın sabahtan beri tüm mahalleyi geziyo!
HAYRUNNİSA:
-Biraz daha sabredin!
Melikenin telefonu çalmıştı. Arayan Annesiydi!
MELİKE:
-Benim gitmem gerek yaaa !! Bakın tam bir saat daha beklicem haber yoksa polise gidiyoruz ! Anlaştıkmı?
EBRU:
-Tamam! Bizde kalkalım böyle oturmakla olmuyo!
Herkes eve gidince odama geçip oturdum şarj da olan telefonum çalmaya başladı bende gidip kimn aradığına baktım. Gizli numaraydı!
HAYRUNNİSA:
-Alo!!
Telefondan bir anda garip bir ses geldi.
-Meraba!
DURUNUN AĞZIYLA
Bu günden beri yemek yememiştim ve açtım. Burak odaya elinde bir tepsiyle girdi içinde yemem için yemek vardı!
DURU:
-Yemek yemicem dedim!
BURAK:
-Ateş emir verdi ! Yemezse söyle bana dedi!
DURU:
-Ona ne benden?
BURAK:
-Öyle demee! Her dakika çocuk salak gibi beni arıyo!
DURU:
-Niye arıyoki ? Sanki önemsiyomuş gibi?
BURAK:
-(Bu sefer kahkaha atıp) Sen cidden salaksın ! Yemeğini ye sonra görevin için harekete geçicez!
Burak odadan çıktığında önümdeki yemeğe baktım! Cidden şuan önümde duran yemek gözüme mükemmel geliyodu. Ya yiyip ölürsem? Yemezsemde ölücem! Son kararım yemeği yicem.
Önümdeki yemek bitince bir saate yakın Burağı bekledim ama kimse odaya gelmedi! Bende yorgunluktan uyumaya karar verdim.
Gece yatağımda birisi beni sarsarak uyandırmaya çalışıyodu!
DURU:
-NOLUYO BEEE!!
Karşımda bana masum yavru kedi gibi bakan bir adet burak vardı!
BURAK:
-Hadi uyan ! Görev vakti!
DURU:
-Saat kaç?
Yatakta doğruldum.
BURAK:
-4.23 ...
DURU:
-Off !Tamam! Hadi görev ne?
BURAK:
-Hasanın çalışma odasına gidip orda dört adet anahtar var onu bulucaz!
DURU:
-Kutu işimiz bitti şimdide anahtar mı toplicaz?
BURAK:
-Beğenmedinmi?
DURU:
-....Sence?
BURAK:
-(Gülümseyip) Hadi kız kalk gidiyoruz!
Yataktan kalkıp Burağın peşinden gidiyodum. Odamdan çıkınca büyük bir koridor karşımıza çıkıyodu .
BURAK:
-Sakın ses çıkarma!
Artık birbirimizle fısıltı şeklinde konuşuyoduk!
Bir anda burak merdivenin önüne gelince durdu.
BURAK:
-Aşağıda birileri var!!
DURU:
-Napıcaz peki?
BURAK:
-Ses çıkarma beni takip et!
Merdivenden yukarı çıkınca Burak koridoru kolaçan etti!
BURAK:
-Hadi gel!
Burak hızlı adımlarla koridordan geçip bir odanın kapısının önünde durdu.
Burak kapıyı açınca içeri girdik ve karşımıza kocaman bir çalışma odası çıktı.
DURU:
-Biz burda anahtarları nasıl bulucaz?
BURAK:
-Ben bulmicam sen bulucaksın! Ben kapıda beklicem birisi gelicek olursa sana haber vericem! Anlaştıkmı?
DURU:
-Tamam !
Odaya girip hemen her yere bakmaya başladım kitapların arasına, masanın altına, çekmecelere, tam tamına yarım saat boyunca aradım bir onda Burak kapıda belirdi.
BURAK:
-SAKLAN BİRİSİ GELİYO!!
Korkudan aklım durmuştu nereye saklanıcağımı bilmiyodum.
DURU:
-NEREYE SAKLANİM???
BURAK:
-HEMEN GİR BİR YERE!!