Gizli kişi

25 4 1
                                    


Telefonu korkudan aceleyle kapadım etrafıma baktığımda tek bir kişi bile yoktu . O zaman o kişi neden yanındayım demişti kimdi ?

Telefonum yeniden çalmaya başlamıştı ve bende sinirlenip açtım.

DURU:

-NE VAR BEEEE!!! NE İSTİYOSUNNNN?

ANNEM:

-Kızım noldu ? ne diyosun?

DURU:

-A-anne sen miydin ya? Özür dilerim ben başkası sanmıştım da . Bişeymi oldu?

ANNEM:

-Eve geldim yoksunda nerdesin?

DURU:

-Doğruya sana söylemedim ben: Ben dışarı çıktım ya.

ANNEM:

-Hım anladım. Melike ile Ebru burda şuan sana ulaşamamışlar eve geldiler seni sordular bende seni aradım hadi eve gel seni bekliyo kızlar.

DURU:

-Ben eve gelmicem onlara söylersin: Boşuna beklemesinler

ANNEM:

-Hemen eve geliyosun küçük hanım arkadaşlarını bekletme .

Bişey dememe fırsat vermeden yüzüme kapamıştı telefonu . Eve gitmek istemiyodum ama Annemide üzemezdim. Yavaşça ayağa kalktım ve o anda yine telefonum çaldı . Bu sefer arayan kişiye baktım. Gizli numara yazıyodu demekki o çocuktu . Telefonu açtım ama ses çıkarmadım.

DURU:

-.......

GİZLİ NUMARA:

-Eeeee buldunmu beni?

DURU:

-.......

GİZLİ NUMARA:

-Hımmm susucakmısın?

DURU:

-......

GİZLİ NUMARA:

-(Bir anda kahkaha atmaya başladı)Tamam sen sus ben konuşim o zaman.

DURU:

-......

GİZLİ NUMARA:

- Bak şimdi ben sana biraz kendimden baksedicem . adımı bilmene gerek yok şuanda hımmm aslında tanıştık senle ama neyse . Bunu söylemeden edimicem çirkinsin .

DURU:

-NE DİYOSUN SEN BEEEE!!!

GİZLİ NUMARA:

-Kızma hemen prensesim sadece beni dinliyomusun merak ettim ama anldımki dinliyosun. Merak etme bence çok güzelsin.

DURU:

-Benden ne isdiyosun yaaaaa?Paramı, paraysa bende para falan yok hemde hiç fakirim olum bennnn!!!

GİZLİ NUMARA:

-Şşşşş sakin ol senden para falan istemiyorum . Ama bişey isdiyorum o kesin.

DURU:

-Ne isdiyosun?

GİZLİ NUMARA:

-Hımmm benim için bişey yapıcaksın.

DURU:

-Ne isdiyosun?

GİZLİ NUMARA:

-Senle bi işim falan yok. Sana bir görev vericem onu yapıcaksın haaaa diyosanki banane yapmak zorunda falan değilim zorundasın tatlım yani annen'le artık yalnızsınız değilmi babanla boşanıcakkk ahhh üzüldümm anneni seviyomusun , seviyosun kesin yani ona zarar gelmesinden korkarsın değilmi?

DURU:

-Ne diyosun sen be annemin , babamdan boşanacağını nerden biliyosun?

GİZLİ NUMARA:

-Bu soruları geçelim lütfen sana harcıyacak vaktim falan yok . Beni iyi dinle dün arkadaşlarınla bi kaç çocukla buluştunuz değilmi ?

DURU:

-NERDEN BİLİYOSUN BEĞĞĞĞ!!!SAPIKMISIN SEN BZİ NEDEN TAKİP EDİYOSUN?


Hayat kısaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin