Yeni başlangıç

30 4 3
                                    

Annemin o sözü halen aklımdaydı unutamıyodum. Benden özür dilemesi ama onun bir suçu yokdu ki. Onun hiç bir suçu yok du!!!

SABAH SAAT 8.00

Sabaha kadar gözüme uyku girmemişti . Vicudum yorgunluktan artık ağrıyodu ama yapabiliceğim bir şey yokdu . Kalkıp duşa girmek istedim suyu ayarlyıp küveti hazırladım.Küvet dolana kadar aynadan yüzüme baktım zaten çok da güzel bir kız değildim ama şimdi sanki aynadan bir canavara bakıyodum. Gözümün altı yorgunluktan şişmişti, dudaklarım nedense morarmıştı biraz renk gelir umuduyla dudaklarımı yaladım ama hiç bir etki etmedi .Küvet dolunca banyoya girdim. Su sıcak değildi hatta buz gibiydi ama bu iyi hissettirmişti.

10-15 dk küvette kaldıktan sonra annemin sesini duydum .

ANNEM:

-Kızım uyandınmı?

DURU:

-Evett.

Bir anda bir sessizlik oldu annemden ses gelmiyodu. Küvetten çıkmaya karar verdim ve giyindim .Aynaya bakınca biraz daha iyi duruyodum .

Aşağı indim ve annem karşımda giyinmiş bir şekilde duruyodu.

DURU:

-Noldu, anne bir yeremi gidiyosun?

ANNEM:

-Evet .

DURU:

-Nereye?

ANNEM:

-Kızım artık daha fazla babanı bekletmicem. Boşanma davası açmaya gidiyorum.

DURU:

-Yaaa.... Tmm her türlü arkandayım . :)

Annemin yüzüne bir anda bir gülümseme geldi cidden bu kadın hayatımın en önemli bir parçasıydı onu çok seviyodum.

ANNEM:

-Biliyorum kızım ,biliyorum sen hep benim yanımdasın.

Sonra bana sımsıkı sarıldı artık biz bizeydik artık birbirimizden başka kimsemiz yokdu hemde hiç kimsemiz.

Annem gidince açlıktan geberdiğimi anladım .Kendime güzel bir yumurta kırdım ve tabağa koyup masaya koydum . Telefona bakıcaktım yemek yerken o yüzden telefonumu odamdan alıp geldim .

Telefona bakınca bir an şaşırdım çünkü artık mesajlar daha fazlaydı.

MELİKEDEN 23 MESAJ.

EBRUDAN 28 MESAJ.

Mesajlara bakmaya karar verdim ilk Melikenin attığı mesajlara bakıcaktım.

MELİKEDEN GELEN MESAJLAR:

-Yaaa duruuu baksanaaaa!!

-Özür dilerim ya orda yanına gelemedim .

1 cevapsız arama

-Yaaa telefonumu aç lütfennn.

-Özür dilerim baksana yaaaaaa .

-DURUUUUUUUUUUUU!!!

.......

Ve onun gibi birçok özür mesajı vardı ama ne yazar artık kalbimi kırdılar

Ebruninkilerdemi aynı diye merak ettim ve onunkileride okuma kararı aldım.

EBRUDAN GELEN MESAJLAR:

-Duruu .

-Aşkım özür dileriz yaaa o an yanında gelemedik.

-Duruu ,kuzum affet bizi

4 cevapsız arama

-Duruuuu ,lütfen cevap ver korkutuyosun bizi.

Cevap vermicektim hayır hemde asla. Dışarı çıkmak istiyodum ama yağmur yağıyodu yağmurlu havaları çok seviyorum hemde çok. Beni sıcak tutucak kıyafetlerimi üstüme geçirip montumu giydim, botumuda alıp dışarı çıktım.

Dışarıda benden başka kimse yoktu hemde kimse kendimi çok yalnız hissetsemde yapacak bişeyim yoktu . Markete gidip kendime bişeyler almak istedim . Markete varınca içeri girdim içerisi sıpsıcaktı çok hoştu. İçeri bomboştu sadece Ahmet abi vardı ( Ahmet abi market sahibi.)

AHMET ABİ:

- Hoş geldin kızım. Ne istiyosun yardım edim ?

DURU:

-Ya Ahmet abi ben bi tane şey alcam .

AHMET ABİ:

-Ne alıcaksın güzel kızım?

DURU:

-ımmmmm........ offf bişey almicam yaa. Saol yine Ahmet abi.

AHMET ABİ:

-İyimisin kızım?

DURU:

-........Evet .

Arkamı dönüp oradan çıktım . Aklım çok dolu gibi hissediyodum parka gitmek istiyodum oraya gidicektim . Parka vardığımda bomboştu sadece bana ait gibi sadece ben vardım.

Bankların boş olmasına rağmen yere çimenlere oturmak istiyodum ama ıslaktı ,oysaki benim üstüm başımda sırılsıklamdı . O yüzden hiç sıkıntı yapmadan yere oturdum.

Ne kadar bekledim öyle boş boş hiçbir fikrim yokdu sadece hava daha çok soğumuştu . Bir anda telefonum çaldı arayan kişi gözükmüyodu sadece gizli numaraydı ilk başta açmadım ama ısrarla arıyodu bende açtım.

DURU:

-Alo!

GİZLİ NUMARA:

-.......Meraba.

DURU:

-Kimle konuşuyorum acaba?

GİZLİ NUMARA:

-Yani bilmiyorum hatırlarmısın?

DURU:

-Anlamadım?

GİZLİ NUMARA:

-Immmmm..... Şuan elinde eldiven varmı?

DURU:

-Evet.....Neden bunu soruyosun anlamadım?

GİZLİ NUMARA:

-Yani sana o eldiveni gönderen kişi bendim...

DURU:

-......Kimsin sen ve telefon numaramı nasıl buldun?

GİZLİ NUMARA:

-Yani zor olmadı bulmak .....Eeee nasılsın ?

DURU:

-Ne diyosun sen terbiyesiz beni arıyosun bide eldiveni veren kişiyim diyosun ? Güldürme beni ,azcık adamlığın varsa yanıma gelsene sennn!!!

GİZLİ NUMARA:

-Yanındayım ya zaten!!

DURU:

-Nee??


Hayat kısaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin