SAAT 03.23
Uyumamıştım. Uykum yoktu. Korku tüm bedenime işlenmişti. Acaba halen beni arıyorlarmıdır? Beni bulurlar kesin. Bulucaklar!
ATEŞİN AĞZIYLA
SAAT 03.34
Uyumamıştım! Hem nasıl uyicaktım ki? Duruda kesin uyumamıştır.
Bİr anda telefonum çaldı. Bakınca gizli numaradan birisi arıyordu. Telefonu açınca biraz gerildim.
ATEŞ:
-Alo!
"Açtın demek?"
ATEŞ:
-Anlamadım?
"Nasılsın?"
Karşımda benimle dalga geçen bir erkek vardı galiba!
ATEŞ:
-Kimsin lan sen?
"Oooo Ateş bu kadarda sinirli olma yaa! Tamam! Anladık! Sevdiğin kızı kaçırdık ama bu kadarda kin olmaz yaaa!"
ATEŞ:
-Duru nerde?
"Dediklerimi yaparsan yanında olucak merak etme!"
ATEŞ:
-SANAA DURU NERDE DEDİMM?"
"Bilmem! En son onu dövmüştüm ! Immm galiba uyuyor odasında!"
ATEŞ:
-Dövmüştüm derken?....
"Doğru duydun! Dövdüm! Çok salak yaaa! Sen nasıl sevdin ki bu kızı?"
ATEŞ:
-Banaa bak gebertirim oğlum seniii!
"Ovvv sakin ol amaa! Hem sen benim sevdiğimi elimden alınca ben sana böyle davranmadım demi?"
ATEŞ:
- Ali?
"Ali yaaa....Tanıdın yani sonunda beni!"
ATEŞ:
-NE İSTİYOSUN LAN SEN DURUDAN?"
"O kızdan hiçbirşey istemiyorum. Ama senden istiyorum! Eğer dediğimi yapmazsan kıza elveda dersin! Eğer dediğimi beceremezsen kızcağızın sonu Aleyna'ninkiyle aynı olur!"
ATEŞ:
-SÖYLE İT HERİF NAPICAM?
"Ateşcim önce bir sakin ol lütfen! Görevin şuu......... Hasanı öldür!"
ATEŞ:
-Ne diyosun lan sen?
"Sen benim ne dediğimi anladın! Öldür onu! Hem sende onu sevmiyorsun biliyorumm!"
ATEŞ:
-Duruya sakın zarar verme!
"Dediğimi yaparsan neden zarar verimki?"
ATEŞ:
-Ne kadar süre veriyorsun?
"Süre yokkkk!! Ama unutma senin görevi yapamadığın her gün Duruyu döverim!"
ATEŞ:
-ONA DOKUNMİCAKSINN!
"Görevini hızlı yap!"
Bir anda telefon yüzüme kapandı! Napıcaktım lan ben?
BURAĞIN AĞZIYLA
Arabadaydım ve halen napıcağımı bilmiyordum. Duru bulunmazsa nolucaktı? Daha annesine bile haber verememiştik!