Sekiz'in elektirik gücünü kullanırkenki hali
Sekiz'in zaman sıcraması yaparkenki portal'ı
07 temmuz 2006
Five ve mia'nın tartışması üzerinden 2 hafta geçmişti. Mia babasından bi şekilde izin koparmış ve derslere girmiyordu sadece yemeklere iniyordu. Odasına kimse gelmiyor, gelen olursa da kapıyı açmıyordu. Diğer kardeşlerin ne olduğu hakkında en ufak bir fikri bile yoktu. Five hariç... Five kızın kalbini kırdığını anlamıştı (e bi zahemet yani~yazar), komisyona çalışmadığını da anlamıştı ama ona güvenmiyordu. Kerdeşler kafasına göre takılırken Sekiz gene odasında oturuyor ve elektirik gücüyle elleri arasında ışıklar çıkartıyordu, bunu yaparken herşeyi düşünüyor bi sebep arıyordu. Five ise sırt üstü yatağına yatmış, kıyameti ve komisyonu düşünüyordu. Aklına Sekiz gelince yataktan doğruldu, kendini Sekiz'in kapısının önünde buldu. Ne yapacaktı şimdi? özür mü dileyecekti? Yoksa onunla çalışmak ve kıyameti durdurmak istediğini mi söyleyecekti? Kapıyı çaldı tahmin ettiği gibi içerden ses gelmedi içeriye ışınlandığında kız çalışma masasında arkası dönük bi şekilde oturuyordu.
M: neden geldin beş numara?
Five yatağa oturdu, mia da elindeki ışıkları söndürüp ona döndü.
F: ne diyeceğimi bilmiyorum.
M: bak five senin aptallıklarınla uğraşamam anlıyor musun?! Kıyamete 2 ay kaldı ve senin saçma güven problemlerin yüzünden tekrar zamanda yolculuk yapmak istemiyorum!
F: tekrar?
M: tanrım! Onca şeyin içinden ona mı takıldın cidden!
F: sakin ol ve dinle
Five cümleleri kafasında toparlayınca konuştu.
F: bir buçuk ay önce geldin ve hakkımızda neredeyse herşeyi biliyorsun. Komisyonda büyüdüğünü ve handler'in annen olduğunu söyledin. Babam senin çoğu sözünü dinliyor. Kıyamet hakkındaki dosyaya ulaştığını söyledin. Kendini benim yerime koy. Komisyonda büyüyen birine bir anda nasıl güvenebilirim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...