7 Aralık 2006
Vanya, klaus, mia ve allison gecenin sonunda sorhoş olup sızmışlardı. Diğerleri merak edip sabah odaya gelmişlerdi.
"Bunların hali ne?" Diyen five'ın sorusunu luther yanıtladı. "içmişler. İyiki az için dedim." Luther sarılmış allison ve vanya'nın yanına eğildi ve onları dürttü. "Allison... Vanya... Allison!" Allison isminin seslenilmesiyle uyanmıştı. Tepesinde dikilen luther'ı görünce afalladı. "Dün ne oldu?" Tahmin edilen doruyu sordu. "Hah! İyiki içmeyin demişiz." luther diegoya döndü. "Ben dedim siz değil." Geri önüne dönüp allison'u ayağa kaldırdı. Luther all'ın yürüyemediğini görünce omzuna alıp odadan çıktı.
Odada üç sarhoş, üç ayık kalmıştı.
"Ben vanyayı götüreyim."
Ben diego'ya döndü. "Biliyordum! Aşk kuşları ya"
Diego ben'i takmadan vanyayı uyandırdı ve kol kola odadan çıktılar. Five ve ben biraz bakıştı ve duydukları sesle oraya döndüler.
"Hadi amaağ!"
Mia uyanmış ve yerinden kalkmaya çalışıyordu.
"Klaus uyan..."
Anlaşılan mia odadaki diğer iki erkeği fark etmemişti.
"Klaus salak kardeşim benim. Uyan!"
Klaus hala kımıldamıyordu. Mia kalkmaya çalışmayı bıraktı ve biraz önce sarılarak uyuduğu klaus'a yaklaştı ve dürttü.
"Klaus... İ-iyi misin?"
Evet Mia Hargreeves kekeliyordu.
"Klaus..."
Gözünden yaşlar akmaya başlamıştı bile.
"Komik değil! Uyan dedim!"
En başından onları izleyen diğer iki kardeşten Ben mia'ya yaklaştı ve
"o iyi mi?" diyebildi sadece.
Mia hıçkırarak ağlamaya başladı ve klaus'a sarıldı. Five hızlıca gelip kardeşinin nabzını kontrol etti.
Nabzı atmıyordu...
Five geri çekildi ve koltuğa oturdu. O da diğer iki kardeşi gibi göz yaşlarını tutamadı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
Üç kardeş yarım saattir odada ağlıyordu. Üçü de konuşmamıştı. Odada sadece hıçkırık sesleri vardı. Ben göz yaşlarını silip kardeşlerine baktı.
"Babama haber vereyim." dedi ve kalktığı yerden doğruldu.
O sırada klaus kıpırdanmaya başladı. Five ve ben klaus'a bakarken mia kafasını dizlerine koymuş ağlıyordu. Klaus yattığı koltukta doğruldu ve gözleri kızarmış five'a döndü.
"Ağladın mı sen?"
Klaus ben'e de dönünce onunda aynı durumda olduğunu gördü.
"Niye ağladınız?"
Klaus mia'ya döndüğünde hıçkırarak ağlıyordu. Gidip kıza sarıldı. Mia kafasını kaldırdığında gördüğü kişiyle donup kalmıştı.
"Klaus..."
"Bebeğim niye ağlıyorsun?"
"Klaus sen... Öldün."
Klaus da donup kalmıştı ne yani gördüğü şeyler rüya değil miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...