29 Aralık 2006
Noel çekilişlerini yapmış,süslemeleri tamamlamış ve abur cuburlar alınmıştı.
Çekiliş sonuçları şöyleydi:
Luther: Vanya
Diego: Klaus
Allison: five
Klaus: tom
Five: Diego
Ben: luther
Vany: ben
Tom: mia
Mia: allisonHerkes hediyesini almıştı. Mia alis'e geçen sefer avm'de beğendiği ama pahalı olduğu için alamadığı kolyeyi almıştı.
Şuanda herkes salonda oturuyordu. Sohbet ediyor,gülüyor,saçma hareketler yapıyorlardı. Mia sonunda cesaretini topladı ve aklındaki konuşmaya başladı. Mia'nın sözleriyle ortamda bir sessizlik oluşmuştu.
"Fransaya gidiyorum. Orada gitmeyi çok istediğim bir lise var ve babam istersem 2 Ocakta gidebileceğimi söyledi."
Sessizlik kısa sürmüştü.
"2 ocak erken değil mi? Biraz daha kalsan?"ben
"Yanlış duydum sanırım? Bunu bana ders çalışmaya bayılan ben hargreeves mi söylüyor?"mia
"Dalga geçme qbinim ben senin!"ben
"Aynı gün doğduk?"mia
Sonunda ben dışında birisi konuşmuştu.
"Gitmesen olmaz mı?"tom
Mia gözlerini five'a çevirdiğinde gözgöze geldiler. Yeşil gözlere bakıp yutkundu. Gözlerini tom'a çevirip sorusunu yanıtlayacakken five konuştu.
"İki haftadır ikna edemedim tom. Boş yere uğraşma derim."five
Five Hargreeves ilk defa birisinin kendisiyle kalmasını istemişti,ilk dafa aşık olmuştu,ilk defa birine karşı nazik,kibar,güler yüzlü olmuştu. Ama şimdi o kişi gidiyordu. Mia'nın gitmemesi için bişeyler yapmak istiyordu ama nafile.
"Sen biliyor muydun five?"
dedi diego çatılmış kaşlarıyla.
"Şans eseri babamla konuşmalarına şahit oldum."five
"Hayır,hayır babamla ben konuşurken kapıyı dinledin."mia
"Aynı şey."five
"Oyno soy"mia
Mia'nın taklidiyle hepsi gülmüştü. Five da dahil. Mia'nın gözleri five'ın gülüşüne takıldı. Çok güzle gülüyordu. Onu özleyecekti.
-birkaç saat sonra-
Süslenen çam ağacının altında hediye kutusundan oluşan küçük bir tepe oluşmuştu. Saat 23.59.51 olduğunda geri sayımı başlattılar.
"Son" dediler hep beraber.
"8" mia
"7" Vany
"6" beny
"5" five
"4" alkolikkekim
"3" aliss
"2" çakmabatman
"1" lulu
"0" dediler tekrar hep beraber. Klaus ve tom ellerindeki konfetileri patlatırken,alis,diego,luther ve vany parti düdükleriyle sesler çıkartıyor,mia elindeki şampanyayı patlatmaya çalışan tom'a bakıyor,five ise eline mia ve kendi için aldığı bardaklarla tom'u izliyordu. Tom sonunda şampanyayı açıp five'ın elindeki kadehlere ve masadaki bir tane kadehe doldurdu. Five sağ elindeki dolu kadehi mia'ya uzattı. Mia kadehi aldı ve üçlü kadehlerini tokuşturup tepelerine dikti. Anlaşılan bu günün sonu ayık bitmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...