7 Aralık 2006
Mia evin önüne geldi. Aklına akademi yıkılmasaydı arka merdivenlerden girebileceği gelmişti. Çok fazla beklemeden kapıyı çaldı. Kapıyı grace açtı ve kıza gülümseyerek baktı.
"Hoş geldin mia."
Mia gülümseyip merdivenlere ilerledi ama salondaki sesle durup oraya döndü.
"Kaç saattir nerdesin?!" Bu five'ın sesiydi. Mia salona girdi ve tekli koltuklardan birine oturdu.
"Geziyordum."
"Hava karardı farkında mısın?" Dedi five. "Başına bişey gelebilirdi."
Mia zihin okuma güçleri olmadığı için şanslıydı.
"Evet gelebilirdi." Dedi mia sonra klaus'un olmadığını fark etti.
"Klaus nerde?"
"O dinleniyor bugün babam tarafından birkaç kez öldürüldü."
Mia mutlulukla ayağa kalkmışken vanya konuştu.
"Klaus için cidden evreni yok edecek miydin?"
Mia duraksadı. Evet tüm kardeşleri için yapardı.
"Evet. Klaus yerine bu salondaki kim olursa yapardım."
Salondaki diğer 6 kardeş ilk defa kardeş olduklarını hissediyordu. Bir zamanlar yabancı bir kız geldi evlerine ve şimdi o kız onlara kardeş olduklarını hissettiriyor.
"Ben odama çıkacağım. Ha bu arada yarın öğleden sonra sizinle bişey konuşmam lazım."
Mia klaus'un odasına ışınlandığında 6 kardeş sessizce oturuyordu.
"Üvey olsakta birbirimiz olmadan yapamayız." Dedi allison.
"Ve bunu yeni fark ediyoruz." -diego
Kardeşler yavaş yavaş odalarına dağılıp uyudular.
*Zaman geçişi yarın öğleden sonra*
Mia anlatmaya nerden başlayacağını bilmiyordu ve en başından anlatmaya karar verdi.
"Dün hava karardığında bir ara sokaktan geçiyordum ve yorgun olduğum için güçlerimi kullanamıyordum. Üç tane adam bana yaklaştı-" ben sözünü kesti.
"Ne!"
"Ben dinle lütfen." Mia devam etti. "Adamlardan ikisi bana dokunmaya kalktığında bi tane çocuk geldi ve gözlerini mora çevirerek adamlari hipnoz etti. Çocukla konuştum. İsmi Tom Anderson. Bizim gibi 1 Ekim 1998 de doğmuş. Yetimhanede kalıyor. Hipnoz ve zihin okuma gücü var. Tanıdığım kadarıyla iyi biri."
Kardeşler tom'u merak etmeye başlamıştı. Mia düşünmeleri için 15 dakika kadar bekledi.
"Peki ne yapmalıyız?" Dedi luther.
"Babamla konuşmayı düşünüyorum. O da akademiye gelir."-mia
"Olmaz! Yani şey yeni bir kardeş daha istemiyorum."-five
"Tamam. Çocuğu yetimhanede bırakalım ve bok gibi bi hayat yaşasın. Ne dersin five?"-diego
Five sinirle derin nefes alıp verdi ve "ondan bize ne ki!" dedi.
"Bize ne mi? O da bizden biri five."-ben
"Çoğunluk kabul ettiğine göre babama gidiyorum."-mia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...