Mia yine komisyon tarafından verilen görevlerden birinden gelmişti ve çok sevdiği annesine(!) rapor vermesi gerekiyordu. Annesinin odasının önüne geldiğinde kapının aralık olduğunu fark etti. Mia içeriye baktığında, gözlüklü 45-55 yaşlarında bir adam ve handler bişeyler konuşuyordu. Mia da dinlemeye karar verdi.
"Kıyamet gerçekleşemez! Bu tam bir saçmalık!" Dedi gözlüklü adam.
Kıyamet mia'nın dikkatini çeksede istediği zaman dilimine güçleri sayesinde seyahat edebiliyordu. Yinede dünyada yaşayan ve kıyametten kaçamayacak olan insanlar için üzülmüştü. Orda olan arkadaşları da vardı.
"Komisyonun amacı bu. Birşeyin olacağı varsa, olur."
Handler pis gülümsemesiyle konuştuğunda adam çıldırmak üzereydi.
"Peki kızın?"
Mia'nın kafası karışmıştı kendisi ne alakaydı ki?
"Bu konuyu kapattığımızı sanıyordum."
handler'in yüzü düşmüştü."Hayır, kapanmadı. Mia biyolojik annesini senin öldürdüğünü ve mia'yı kaçırdığını öğrenince ne tepki verecek?"
Mia duyduğu şeyle donup kalmıştı. Evet, handler'i sevmiyordu ama bunu yapacağını düşünmezdi.
Handler "Mia benim. Onu sana vermeyeceğim."
dediğinde mia kendisi bir eşyaymış gibi bahsetmelerinden rahatsız olmuştu. Reginald da sinirleniyordu, bu konuşma istediği gibi geçmemişti. Kıyameti komisyon durdurmuyordu ve kurduğu "The Umbrella Academy" ile kıyameti durdurmak zor olacaktı. Mia'nın aşırı güçlü olduğunu ve birden fazla güçleri olduğunu biliyordu, o olsaydı kıyameti durdurabilirdi. Mia daha fazla dayanamayarak kolidorlarda koşmaya başladı. Koştu...koştu...koştu... Sonunda kendini odasında buldu. Sandalyesine oturdu ve duvara odaklandı.
*Mia saatlerce masasında oturup düşünmüş, sonunda da odada gördüğü gözlüklü adamla konuşmaya karar vermişti. Komisyonda gezmeye başladı. Birkaç odaya baktıktan sonra bunun böyle olmayacağını fark edip herb'i buldu ve ona adamı tarif etti. Herb adamın isminin Reginald Hargreeves olduğunu, yönetim kurulunda olduğunu ve odasının yerini söyledi mia'ya. Mia Five Hargreeves'i duymuştu acaba five ve reginald denilen adam kardeş falan mı? diye düşünmüştü. Mia reginald'ın odasının önünde durdu. Kapısında Sir Reginald Hargreeves yazıyordu. Kapıyı çaldı "gir" sesiyle içeriye girdi. Reginald içeriye giren kumral ve dalgalı saçlı saçları omuzlarının 7-8 cm aşağısına gelen, mavi, hafif çekik güzel gözleri olan kıza şaşkınlıkla baktı. Onu beklemiyordu. Mia sormadan Reginald'ın masasının önündeki deri koltuklardan birine oturdu.
"Direk konuya girmek istiyorum." dedi genç kız.
Adam kendine geldiğinde "Dinliyorum." dedi.
"Biyolojik annemi handler'in öldürdüğü doğru mu? Ha birde kıyamet meselesini anlatırsan iyi olur. Ölmek istemezsin."
Reginald, genç kızın konuşmaları dinlediğini anlamıştı.
"Evet biyolojik anneni öldürüp seni kaçırdı. Kıyamet meselesine gelirsek Dünya'nın sonu gelecek ve sebebini bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...