18.

761 47 43
                                    

13 Aralık 2006

Mia Hargreeves:
Uyandığımda five ahtapot gibi kollarını belime dolamıştı.

"Five"

Duymayınca onu orda bırakıp odama ışınlandım günlük bakımımı yaptım ve bugün pazar olduğu için serbest giyindim (siyah eşofman, üstüne de siyah uzun kollu). Mutfağa ışınlandım kendime kahve yaptım ve merdivenlerden çatıya çıktım. Burası da değişmemişti. "Tabiki değişmeyecek reg değişiklik sevmez." Dedim içimden. Eskiden hep oturduğum yere, çatının ucuna oturdum ve ayaklarımı aşağıya sarkıttım. "Güneş'in doğuşunu izlemek ayrı keyif veriyor ya"

"Seni izlemek daha güzel."-t

Arkamı döndüğümde tom gelmişti. Dediği şeyle utanmıştım açıkcası ve kızardığımı düşünüyorum. Gülümsemesine karşılık verdim.

"Evi gezmeye çıktın sanırım yeni kardeş"-m

"Aslında evi gezmeye çıkmadım."-t

Yanıma oturdu ve bağdaş kurup birbirimize döndük. Zihnimden konuşmaya başladık.

"Böyle konuşalım bizimkiler sesimize uyanabilir."-m

"Haklısın."-t

"Sen niye uyanmıştın?"-m

"Buradaki ilk gecemdi ya, ondandır."-t

"Uhh haklısın. Sormayı unuttum. İlk günün nasıldı? "-m

Gelen adım sesleriyle oraya döndüm bu klausdu. Ayağa kalkıp yanına gittim. "Yine kabus gördü muhtemelen." Dedim kendi kendime. Kollarımı ona sarıp destek olurcasına sırtını sıvazladım ve fısıltıyla konuştum.

"Uyuyamadın mı?"-m

Kafasını salladı.

"Birdaha ne olursa olsun yanıma gel klaus. Her zaman yanındayım. Her durumda, ne olursa olsun."-m

O da fısıltıyla konuştu.

"İyiki kardeşimsin."-k

"İyiki kardeşimsin."-m

Klaus ve tomla birlikte biraz daha oturduk sonra da odalarımıza gittik. Diğerleri de uyanmaya başlamıştı.
Five'ın odasına uzaysal sıçradım. Yatağına uzanmış telefonuna bakıyordu. Yüzüme bakmamıştı bile. Yanına gidip oturdum.

"Five"

Umursamadı ama beni dinlediğini biliyorum.

"Dün olanlar için üzgünüm ve teşekkür ederim. Sen gidince yanına gelmek istemiştim ama...işte her neyse."

Kafasını kaldırıp gözlerime baktı.

"Yeşil gözleri çok güzel değil mi?"-m

"Seni affetmem için bir şartım var."-f

Kıkırdadım.

"Emredersiniz efendim. Dinliyorum."

"Özür dile."

"Uhm şey... Reggie yeni çocuk evlat edinmişti en son! Hadi gidelim!"

"Mia!"

"Peki, peki. Özür dilerim Five Hargreeves."

Five da gülümsedi. Gülümsememek için kendini zor tutuyordu zaten. Hareketlerinden belliydi.

POWER - The Umbrella Academy ☂️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin