Helloo leydilerim hoşgeldinizz
İyi okumalar efenim!Ben Hargreeves
"KALBİ ATMIYOR"
Bunu duyduktan hemen sonra revirin önündeydim. Five duyduğu gibi içeriye ışınlanmıştı. İçerisi kaos ortamıydı. Hepsi bir ağızdan konuşuyordu.
"Ne demek kalbi atmıyor!?" luther
"Bişey yap tom!" Vanya
"Ne yapmalıyım bilmiyorum!" Tom
"Bir susun lan!"
Bağırmamla susup bana döndüler.
"Aptallar kız ölüyor! Çıkın şurdan!" Diego
Bu diegoydu babamın verdiği görevden yeni gelmişlerdi anlaşılan. Allison ile koşarak içeriye girdiler. All, diego ve ben tıp alanında eğitim almıştık. Birkaç ders de olsa... All miaya söylenti gücünü kullanmayı deniyordu ama mia isterse gücün etkisiz olmasını sağlıyordu ve şuan işe yaramıyor.
"Bir söylenti duydum, nefes alıyormuşsun." Allison
"Olmayacağını biliyorsun!" Vanya
"Bir söylenti duydum, kalbin atmaya devam ediyormuş." Allison
Diego elinde makinelerden birini aldı.
"Elektrik vereceğim. Hepiniz çıkın!" Diego
Lafını bitirir bitirmez makinayı başlatmıştı. Herkesi dışarıya çıkarttım ancak five çıkmamakta ısrarcıydı, bende zorlamadım. Diegonun yanına gittim."Hazır mı?"
"Evet. Huh başlayalım." Diego
Elektrik verdiğimizde kalp atışı normale döner gibi oldu ama saniyelik bişeydi bu. İkinci elektrik verişimizde kalp atışı normale döndü. Mutlulukla derin iç çektik. Şimdi sadece makineden gelen kalp atışının sesi var odada. Güzel kardeşim benim neler yaşamıştır orada. Şimdi revirde five, diego, klaus ve ben varız tabi birde mia. Klaus da yeni geldi sayılır. Allison, vanya'yı odasına çıkarttı. Tom ve luther da dinlenmek için odalarına gittiler. Bizimde dinlenmemiz gerekiyor. Herkes ağlamaktan perişan halde. Böyle birşeyi kimse beklemiyordu.
"Dinlenmeye gidin hadi. Ben beklerim."
"Emin misin?" Diego
"Evet hadi gidin."
Diego kalkıp ağlayarak uyuyakalan klaus'u uyandırdı. Onlar odadan çıkarken bende fiva'a döndüm.
"Sende git. Yoruldun."
"Hayır. Gitmeyeceğim." Five
"Five, çok yorgunsun."
"Onu bırakamam Ben..." Five
"O zaman kardeşimle seni yalnız bırakıyorum?"
Five kafasını salladığında son kez miayı kontrol ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...