Medya: Luther şuanki hali
19 Ekim 2006
17.08L: sekiz su gücünü kullanıcaksın.
S: bak luther 1 numara olabilirsin ama lider benim! 2, 5, 6 ve 7 numara beni takip edin. Diğerleri başınıza bela açmayın ve soyunma odalarında kilitli kalan insanları çıkartın.
Five, diego, ben ve vanya sekiz'in hemen arkasından kapının orda durdular ve içeriye göz attılar. Burası kapalı yüzme havuzuydu. İçeriye adım attıkları an silah sesleri her yerde yankılanmaya başlamıştı hızla kapının arkasına saklandıkları.
S: 5 numara sen 2, 7 ve 6 numarayı içeriye ışınla, 7 numara sende içeride bize kalkan oluştur. 6 numara, 2 numara ve ben adamlara saldırıcaz.
F: bende size yardım edicem.
S: kalkandan çıkarma five.
F: he he çıkmam
Five, diego, vanya ve ben'i içeriye ışınladı vanya'nın kalkanı onları mermilerden koruyordu. Hemen arkalarından sekiz de ışınlandı ama o kalkanın dışındaydı, kendine gelen mermilerden bi şekilde kurtuluyordu.
F: ben arkada 9 kişi var onları hallet!
B: tamam
F: diego sağ taraftaki 7 kişi sende!
D: tamam
Ben kalkandan çıkıp arka tarafa gitti ahtapot kollarını kullanıyordu. Diego da adamlarla dövüşüyor ve bıçaklarını kullanıyordu. Sekiz ise o suyun üstünde yürüyordu. Hipnoz olmuş gibiydi. Kendinde değildi.
F: MİA! NE BOK YİYOSUN ORDA! GEL BURAYA SENİ APTAL!
Sekiz five'ı duymamıştı sanırım. Bir su topunun içindeydi artık. Su topu bi anda patladı ve odadaki silahlı adamlardan üçünün etrafını sardı 3 adam su balonunda boğularak ölmüştü Sekiz ise havuzun kenarına yavaşça düşmüştü. Five ve vanya ona uzaktı şuan yanlarındaki adamlarla ilgileniyorlardı. Sekiz kendine geldiğinde ateş gücünü kullanmayı denedi ama olmadı.
S: :kahretsin!
Adamlar üstüne gelmeye başladı yaklaşık 16-17 adam vardı. Sekiz köşeye sıkıştığını anladı. Güçlerini kullanamıyordu. Adamlardan birisi ona silahlını doğrulttu, mia gözlerini kapattı ve birkaç el silah sesi. Garip olanı ise mermilerin havada durmasıydı. Sekiz'e yaklaşan mermiler havada duruyordu. Five ve vanya kardeşlerinin öleceğini düşünüyordu ve olanları görünce hem şaşkın hemde mutluydular.
( Arkadaşlar hava gücü hava olaylarını ve rüzgarı kontrol edebiliyor. Yani rüzgar olmazsa bişeyleri uçuramaz hareket ettiremez.)
Sekizin anlatımı:
Gözlerimi açtığımda havada duran mermileri gördüm. Bir dakika ben telekinezi mi yaptım? Ben ve telekinezi AĞAGAGAGAGGAGA HEP TELEKİNEZİ YAPMAK İSTEMİŞTİĞMM. Tamam hava gücüne benziyor ama birazdan yapacağım şeyi hava gücümle nah yaparım.Gözlerimi kapattım ve odaklandım gözümü açtığımda adamların havada durduğunu ve silahlarının yere düşmüş olduğunu gördüm ellerimle onları itiyormuş gibi yaptığımda duvara çarptılar adamların hepsi duvar kenarlarında ölüydü.
~~~~1 ay sonra~~~~
19 kasım 2006R: Odaklan ve bardağın havada parçalara ayrıldığını düşün.
Sekiz odaklandı ve gözlerini bardağa dikti. Bardak bir anda parçalara ayrıldı.
R: son telekinezi dersimiz de bitti sekiz çıkabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...