26.

671 43 38
                                    

26 Ocak 2007
-07.30-

Gece boyunca doğru düzgün uyuyamadım. Bugün Fransa'ya gidiyorum! Ahh şaka gibi...

7.30 da alarm sesiyle uyandım.banyoda günlük işlerimi halledip odama geçtim. Siyah kot şort, siyah yarım t-shirt ve siyah Converselerimi giyinip aşağıya indim. Salonda kimse yoktu. Muhtemelen kahvaltı yapıyorlardır diyerek mutfağa gittim.

"Doğru tahmin!"

Dedim girer girmez. Five ve klaus'un ortasındaki boş sandalyeye oturdum.

"Ne tahmini" diego

"Boşver diego"

"Evet onu boşverin son saatlerimizi iyi değerlendirmeliyiz." demişti alis.

Gittiğime mutluyum ama sevdiklerim ve hoşlandığım adamı burda bırakmak zor olacak. Her neyse böyle boş duygularla kendimi meşgul etmemeliyim.

"Akademiden mia'ya! Duyuyor musun!?" Klaus

"Ne var klaus?! Ne bağırıyosun kulağımın dibinde!?"

"Oww sakin ol bebeğim. Diyoruz ki griddys doughnuts'a gitsek?" Klaus

"Bilmem" klaus o yalvaran bakışlarıyla bana bakınca dayanamadım. "Pekâlâ pekâlâ gidelim."

Herkes pijamalarını değiştirmek için yukarıya çıkarken bende salonda onları bekleyecektim. İlk diego geldi salona. Karşımdaki kanepeye oturdu.

"Diego?"

"Mia?" Diego

"Vanya ile sevgilisiniz değil mi?"

"Umm...şey...aslında-" diego

"Artık lider değilim diego. Sadece kardeşinizim. Sizin kararlarınıza saygı duymak zorundayım. İkinizi her türlü yakıştırıyorum orası ayrı ama neyse..." diyip kıkırdadığımda bana gülümsedi. Ama sanki buruk bi gülümsemeydi bu.

"Bir yıl yoksun. Hala inanamıyorum. O göt herif seni daha önce getirmeliydi." Diego

"1.'si o göt herif bizim babamız. 2.'si de babamızın elinde olan birşey değildi. Ama bende sizinle daha fazla zaman geçirmek isterdim."

"Seni özleyeceğim." Diego

Ayağa kalktığında ve bana yaklaştığında bende ayağa kalkıp kollarımı beline sardım. Diego her zaman abim gibidir. Öz olmasa da.

*Luther'ın sahte öksürük sesleri*
"Hadi gidelim artık" luther

"Evet bu kadar duygusallık yeter. Ağladım sizin yüzünüzden." Ben

Bizimkilerle sohbet ederek donut dükkanına geldik. Masaya geçip agnes'e siparişlerimizi verdik.

"Louis e haber verdin mi mia?" Vanya

"Neyi?"

"Neyi olacak fransaya gidiyorsun ya!" Vanya

POWER - The Umbrella Academy ☂️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin