5 ay sonra 08 Mayıs
Five hargreeves'denMia gideli 5 ay oldu ve ondan haber alamıyoruz. Reginald denen sözde babamız bu konuyu konuşmamızı yasakladı. Reginald sanki mia hiç gelmemiş gibi hayatımıza devam etmemizi istiyor bizden. Onun Fransa'da kalmak istediğini söyledi. Sözde her gün yazacak, arayacaktı. Onu özledim evet ama o bizi unuttu. Unutmak istemesem de bizimde, benimde onu unutmamız lazım. Eski duygusuz Five Hargreeves olmalıyım. Aksi takdirde hep kırılan ben oluyorum.
Bugün tomla göreve gideceğimiz için onun odasına ışınlandım.
"Hazır mısın dokuz?"
"Evet beş hadi gidelim."
Kolundan tutup babamın odasının önüne ışınlandım. Babam ve pogo birşeyler konuşuyorlardı. Kapıyı çalmak için yaklaştığımda birşey duydum.
"...hala güçlerini vermemekte kararlı."
Pogo... Ne çeviriyorlar gene? Güçleri olan birini daha mı buldular?
"Hadi five ne dikiliyorsun" tom
"Sus ve dinle"
"Onun düşüncesi umrumuzda mı sence! O ve güçleri herşeyi berbat edebilir!" Reginald
"Biliyorum efendim ama güçlerini ondan zorla alamıyoruz. Adrianda işe yaradı ama Mia ondan farklı. Mia herkesden farklı bunu biliyorsunuz." Pogo
"Yeter bu kadar! Birkaç ay içerisinde onun güçlerini yok etmezsek iyice güçlenebilir" Reginald
"Mia Fransaya hiç gitmedi..." Tom
Tom'a döndüm.
"Güçlerini ondan alacaklar. Kabul etmesi için ne kadar çok işkence ediyorlardır."
Onu kurtarmalıyım.
"Onu kurtarmalıyız five o bizim de kardeşimiz." Tom
"Birdaha zihnimi okursan seni uzay boşluğuna ışınlarım ve saniyeler içerisinde geberip gidersin!"
Kapıyı çalıp içeriye girdim. Tom da arkamdan geldi. Pogo odadan çıktığında konuşmaya başladık.
"Görevimizi söyleyecektin"
"Göreviniz xxxx mafyasının liderini öldürmek." Reginald
xxxx mafyası mı? Nereden tanıyorum ben bunu?
"Adamın fotoğrafı var mı?" Tom
Babam bir fotoğraf uzattı. Bu adamı komisyon sayesinde tanıyorum. Öldürülme emri verilmişti.
"Ne zamandır komisyonun işlerini yapıyorsun?"
"Anlamadım" Reginald
"Diyor ki ne zamandır komisyonun köpeğisin?" Tom
Tom ilk defa reginalda karşı çıkıyor. Vay be bu günleri de görecekmişim.
"Bu ne saygısızlık! İkinizde çıkın ve görevinizi yapın!" Reginald
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...