24 Kasım 2006
Vee evet kahvaltı ziliyle uyandım. İşlerimi halledip aşağı yemek salonuna indim. Sandalyelere oturduk ve yemek için babamı bekledik, gelince kahvaltımızı yaptık. Babam tam gidecekken seslenmemle arkasını dönüp bana baktı.
M: five ve ben yemekten sonra dışarıya çıkıcaz, gidebilir miyiz?
Düşünüyormuş gibi bekledi biraz sonra planım olduğunu düşünmüş (anlamış) olcak ki
R: gidebilirsiniz sekiz numara
Dedi ve teşekkür etmemi beklemeden gitti. Masada biraz daha oturup odama ışınlandım. Görev için giyindim, bıçak ve silah aldım. Five'ın odasına gidip kapıyı çaldım "gel" diyince içeri girdim. Hazırdı sanırım yani
M: böyle mi gelceksin?
Akademi formasını çıkarmamıştı.
F: beğenemedin mi
M: yaani
Masadaki silahı alıp beline koydu.
M: gidelim. Sen kontrol paneli odasına git.
F: tamam sende kendine dikkat et
M: tamam
Ve handler, biricik cici annemin odasına ışınlandım. Masada evraklarla uğraşıyordu ama ışık ve sesi fark etmiş olcak ki bana döndü. O iğrenç her zamanki sırıtmasını yaptı.
H: hoş geldin kızım
M: kızın değilim.
H: oturmaz mısın?
Masanın önündeki iki koltuktan birine oturdum.
H: çok kez çağırdım ama gelemdin.
M: düzeltelim. Sevgili suikastçilerin beni öldürmeye ve tehtit etmeye geldi.
H: ve sende hepsini öldürdün. Tabi hazel hariç. Seni yaralamış.
O sırıtırken ben ciddiydim.
M: evet, evet yaralandım. Ama duyduğuma göre hazel -beni yaralamayı beceren tek adamın- kıyameti durdurmaya çalışıcakmış. Peşine adamlarını takmışsın.
Bu sefer sırıtan bendim.
H: bak kızım-
M: bana kızım demeyi kes!
H: ama kızımsın!
M: değilim seni bunak!
H: ne o? Biyolojik ailenin intikamını falan mı almaya çalışacaksın.
M: çalışmiycam. Alıcam.
Ayağa kalktım, o da kalkınca onu telekinezi gücümle havaya kaldırdım.
H: telekinezi yapabildiğini bilmiyordum.
M: kapa çeneni!
Hava gücümle nefes almasını engelledim. Ateş gücümle etrafı yakmaya başladım. Yangın alarmları çalıyordu.
Five Hargreeves anlatımı:
Mia'dan 5-6 dk sonra komisyona ışınlandım. Alarmlar çalıyor. Anlaşılan mia harekete geçmiş. Hızla sonsuzluk paneli odasına girdim. Herb beni bekliyordu.F: hızlı ol herb!
Herb düğmeler ve kablolarla uğraştı. 8 gün sonrasına ait bi görüntü açtı. Vanya akademinin yıkılan duvarlarının üstünde beyaz ışıklar içerisinde havada duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...