Medya mükemmel. Başka kelimelerle anlatamam. Tek kelime. Mü-kem-mel!
1 Ocak 2007
Herkes içmiş ve kör kütük sarhoştu. Ben sürüklenerek odasına çıkmıştı. E tabiki yanına klaus'u da almıştı. Klaus ve ben, ben'in odasına çıkarlarken all ve luther luther'ın odasına gitmişti bile. Tom bahçeye çıkmış kendisini çimlerin üzerine atmış sarhoşluğun etkisiyle yıldızlarla sohbet ediyordu(tom benim kafadan ya-y). Diego ve vany mutfaktaydı. Vanya çocuk gibi
"Bıraksana diego bir bardak daha içeceğimm"
demişti. Diego da sarhoştu ama daha fazla içmesini istemiyordu. Sarhoştu işte ne yaptığını kendisi de bilmiyordu ki. Vanya'nın elindeki bardağı yemek masasına koydu ve kızın ellerinden tutup yere diz çoktü.
"Vany"
"Hm?"
"Diyorum ki benimle evlensene?"dedi diego.
"Evlenmek? O neydi ya?"dedi vanya sonradan aklına gelmişti.
"Ama biz daha sevgili değiliz ki diego" vanya
"O zaman benimle sevgili ol"
"Nasıl olcak?" Vanya
"Sanırım böyle..." diego
Diego vanya'ya yaklaştı ve dudaklarını birleştirdiler. İkisininde kalbi çıkacakmış gibi atıyordu.
...
Five ve mia salonda aynı kanepeye oturmuş birbirlerine bakıyorlardı. Yüzleri birbirine o kadar yakındı ki birisi kımıldasa burunları birbirine değecekti. Mia mavi gözlerini yeşil gözlerden ayırıp geriye çekildi. Five ise kızı izliyor ve onu neden öpmediğini sorguluyordu. Sarhoşlardı sonuçta. Ne de olsa sabah hiçbirşeyi hatırlamayacaklardı.
"Five sana bişey söyleyeceğimm"
"Söyle güzelim"
"Diyelim ki ben yeşil gözlü,yakışıklı,çok güzel gülen birini çook seviyorum ama o kişi üvey kardeşim,babamız da bu durumu onaylamıyor. Sence onu öpmeli miyim?"
Five kendinden bahsettiğini anlamayıp sinirlenmişti. Oysaki evde gamzeli ve yeşil gözlü tek kişi oydu...
"Varsayımda mı bulunuyoruz?"five
"O ney?"mia
"Bilmiyorum"five
İkisi de birbirine bakmayı sürdürdü.
"Mia bişey soracağım"
"Sor bebeğim"
"Diyelim ki ben mavi gözlü,çok güzel,kahve ve karamel kokan birine aşık oldum ama bu kişi benim üvey kardeşim. Babamız da muhtemelen ilişkimiz olmasını istemez. Sence o kıza evlilik- yani çıkma teklifi etmeli miyim?"
Mia five'ın dediklerini dinlesede beyni algılamamıştı.
"Aa benim aşık olduğum kişi de çok güzel kahve kokuyor!"dedi mia.
"Dediklerimden bişey anlamadın değil mi?"five
"Anladım. Kız çok güzel blah blah blah"
"Hey senden bahsediyorum burda!!"dedi five sinirle.
"Benden mi? Ben güzel miyim? Hayır hayır sen çok güzelsin"
"Sence güzel miyim?"five
"Hemde çoook dünyalar kadar"dedi mia ellerini iki yanına açıp. Ama beklemediği birsey oldu. Five birden mia'nın dudağına yapıştı. Kız ilk başta ne olduğunu algılamasada yarın bişey hatırlamayacağım zaten diyerek öpüşmeyi devam ettirdi. Bir dakika kadar olmadan kapıdan ses gelmesiyle ayrıldılar. Oraya döndüklerinde tom yere düşmüştü.
"Tom! Yerde ne yapıyorsun!"diyip oturduğu yerden hızla kalktı ve tomun yanına gitti mia.
"Küpem düştü de yere bakıyordum."
Mia kaşlarını çatıp karşısındaki çocuğa baktı.
"Sen küpe mi takıyordun ya"
"Ahh evet"
"Kulağın neden delik değil o zaman! Bana yalan söylüyorsun!"diyip kollarını göğsünde birleştirdi mia.
Five da oturduğu yerden kalkıp yerdeki Tom'un kalkmasına yardım etti. "Salak birdahakine güzel yalan bul yoksa kimse seni elimden alamaz!"demeyi de ihmal etmemişti.
"Ee ben odama çıkayım en iyisi"dedi tom. Mia da başını salladı "Bende gideceğim. Saat epey geç oldu."dedi. Five ikilinin arkasından baktı. Onlar merdivenleri çıkıp gözden kaybolunca yalpalaya yalpalaya mutfağa gitti. Karşısındaki manzarayla yüzünü buruşturdu. Diego ve vanya öpüşüyordu. "Mutfakta yapılacak şey mi?!" diye onları azarlamasıyla ikili ayrıldı. Vanya utanarak mutfaktan çıktığında ikisi kalmıştı. Five diego'ya yaklaştı.
"Demek sonunda açıldın ha!" dedi. İkili gülüp tokalaşırken diego "evet hatta evleneceğiz!" demişti. Biraz daha orda oturdular ve sohbet ettiler. Diego mutfak masasına kafasını koyup uyuyunca five onu odasına ışınlayıp yatağına doğru attı. Sonra da kendi odasına ışınlandı ve yatağına yöneldi. Orda yatan mia'yı görünce duraksadı. Sonra gülüp yanına yattı ve kızın beline sıkı sıkı sarıldı. Onu izlerken,kokusunu içene çekerken uykuya daldı.
Bomba bir bölüm oldu! Sonunda ana karakterlerimizi yakınlaştırdım!
Yorumlarınızı bekliyorum Five/Aidan severler.
Ayrıca kısa bir bölümdü üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...