14 Aralık 2006
"Neden bana soğuk davranıyorsun?"
"Anlamadım?"
Mia elindeki dosyaları masaya bırakırken five konuşmasına devam etti.
"Anladın. Bana soğuk davranıyorsun ve bu... Bu garip hissettiriyor tamam mı?"
"Nesi garip beş numa-"
Five mia'nın konuşmasını böldü.
"Şu numara saçmalığını bir kenara bırak!"
Five sesini yükselttiği için birkaç kardeş de onları izlemeye başlamıştı. Mia da five'ın bu halinden tırsmıştı . Mia yutkundu ve bir adım geriye gitti.
"Ders bitti. Çıkabilirsiniz."
Mia'nın sözü üzerine kardeşler kapıya yöneldi. Hepsi çıkınca mia tekrar five'a döndü.
"Ne istiyorsun!? Derdin ne senin ya?!"
"Ne mi istiyorum!"
"Evet söyle de rahat bırak beni!"
"Eski yakınlığımızı istiyorum!"
İkiside sustu, sadece birbirlerine bakıyorlardı. Kısa süren sessizlik ikisi için de yıllar sürmüş gibiydi. Sessizliği genç kız böldü.
"Hata yaptım tamam mı? Yapmamam gereken bir şey. Şimdide düzeltmeye çalışıyorum."
"Benimle yakın olmak senin için bir hata mıydı?"
Five kalbinin binlerce kez parçalandığını hissetti. Kendisine yakın olmasına izin verdiği sayılı insanlardandı mia. Gözlerinin dolmasına engel olamadı. Kız ise duygularını söylemek ve söylememek arasında kalmıştı. Söyler ise herşey, herkes onlara karşıydı.
"Hayır o anlamda demedi-"
"A-açıklamana gerek yok"
"Five-"
Mia'nın sözünü bu sefer de görev alarmı bölmüştü. Alarm ile birlikte mavi ve yeşil gözler birbirinden ayrılmıştı. İkisi de bişey demeden odalarına ışınlandı.
14 Aralık 2006
-19.47-Görevden dönmüşlerdi. Herkes eve girdi ve babalarının eşliği ile yemek masasına oturdu. Babaları kısaca onları tebrik etti ve serbest bıraktı. Reginald masadan kalkınca mia'nın gözü five'a takıldı. Hiç birşey demiyordu, yemek de yememişti.
"Odamdayım."
Mia daha fazla birşey demeden odasına ışınlandı. Five da onun arkasından kendi odasına ışınlandı. Klaus diğerlerinden önce davrandı ve sorusunu sordu.
"Ne oldu bunlara be?"-k
"Bugün tartışmışlardı dersde ondandır."-B
"Niye tartıştılar ki?"-a
"Ne bileyim all"-b
"Aman be!"-a
"Tom zihinlerine girse?"-V
"Hayatta olmaz."-t
"Sebep?"-L
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...