1 Aralık 2006
Kıyamet durmuştu ve insanlar sıradan hayatlarına devam ediyordu. Mia Hargreeves dünyayı kıyametten kurtardıktan sonra bilincini kaybetmişti. Kardeşleri, kız kardeşleri Mia ile gurur duyuyordu. Kardeşleri ve babası onunla birlikte yıkılan akademiden çıkıp babalarının ayarladığı villaya geldiler. Evleri onarılana kadar orada kalmayı düşünüyorlardı. Vanya Hargreeves ise son yaptıklarını gücünün etkisiyle yaptığı için hatırlamıyordu. Kardeşleri olanları anlatınca kendine çok sinirlenmişti. Reginald Hargreeves kızı Mia için en iyi doktorları çağırmış uyanmasını bekliyordu. Aynı şekilde 7 kardeş de kız kardeşlerinin uyanmasını bekliyordu. Ben ve Klaus Hargreeves kız kardeşlerini o halde görünce bir daha uyanmayacağı düşüncesine kapılıp saatlerce ağlamış sonra da odalarına dağılıp ağlayarak uyuya kalmışlardı. Five Hargreeves ise ortağı ve kendisi kabul etmesede sevdiği kızın yanından ayrılmamıştı. Saatlerce başında beklemiş en sonunda kız'ın yatağının yanındaki koltukta uyuya kalmıştı.
*
2 Aralık 2006
Mia gece yarısı uyanmıştı. Gözlerini açtı tavana bakarak düşündü. En son nerdeydim? Öldüm mü? Kıyamet durdu mu? Mia doğrularak sırtını yatağın başlığına yasladı. Etrafa bakındığında five'ı gördü koltukta uyuyordu. Mia kendine baktı hiçbir yarası yoktu rahatlayınca dışarıya seslendi "baba!" Cevap gelmesini bekledi ama etraf sessizdi. Etrafına bakındı, ayağa kalkmaya çalışsada başı döndüğü için başarısız oldu. Tekrar yerine oturdu. Five'ı uyandırmak istemiyordu onun da yorgun olduğunu biliyordu. 15 dakika sonra kapının açılmasıyla mia oraya döndü beyaz ceketli doktor olduğunu düşündüğü biri gelmiti. Doktor içeriye girdi. Yatağın yanında durdu. "Uyanmışsınız mia hanım." "Kimsiniz ve ben kaç saattir baygınım?" Five gelen seslerle uyandı. Mia'yı uyanık görünce mutlu olmuştu. Duruşunu dikleştirdi ve doktorla mia'yı dinlemeye başladı. Mia ve doktor ise five'ın uyandığını fark etmemişti. "Doktorunuzum. Yaklaşık 14 saattir baygınsınız. Saat şuan gece 03.08" "Ne zaman kalkabilirim?" "Sabaha kadar dinlenmelisiniz vücüdünüz yorgun düşmüş." Mia tabikide bunları dinlemeyecekti. "Kardeşlerim burda mı?" Doktor koltukta uyanmış olan five'ı fark etti "Bütün kardeşleriniz ve babanız burda. Ben çıkıyorum dinlenin." Doktor çıktıktan sonra mia five'a döndü uyuyor olmasını bekliyordu. "Uyandığına sevindim." Five konuşmasını devam ettiremedi ayağa kalktı ve mia'nın yanına oturup ona sarıldı. "Kıyamet sonunda durdu mu five?" "Durdu güzelim" five mia'nın dinlenmesi gerektiğini hatırlayıp geri çekildi ve ayağa kalktı. "Şimdi uyu" "Yanımda kalsan..yani istersen" mia yana kayıp five'a yer açtı "Geliyor musun zaman bozuntusu?" Five gülümsemesine engel olamayarak mia'nın yanına uzandı. Mia da kafasını five'ın göğsüne yaslayıp onu izleyen yeşil gözlerden habersiz gözlerini kapattı. Five içinden ne kadar aşık olamam o benim ortağım. dese de kendisi de biliyordu. Five Hargreeves ortağı ve üvey kardeşi Mia Hargreeves'e aşık olmuştu.
*
Kısa oldu ama burda bitirmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POWER - The Umbrella Academy ☂️
Fanfictionᴀᴋᴀᴅᴇᴍɪʏᴇ ʏᴇɴɪ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟᴅɪ. sᴇᴋɪᴢ ɴᴜᴍᴀʀᴀ. ᴏ ʜᴇʀ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴅɪğᴇʀ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ ғᴀʀᴋʟı ᴏʟᴀᴄᴀᴋᴛı. ᴏ ᴋüçüᴋ ʙᴇᴅᴇɴɪɴᴅᴇ ᴏ ᴋᴀᴅᴀʀ ғᴀᴢʟᴀ ɢüç ᴠᴀʀ ᴋɪ...