" Sana da aşk olsun.Vazgeçmişsin benden. "
Güzel sesiyle lokantayı derin düşüncelere sürükleyen Gürkan'dan gözlerimi alıp bardağı kavradım. Gözlerim tam karşımda oturan Ali'ye kayarken göz göze gelişimize gülümsedim.
" Yanmış gönlüm, yansın.
Sanada aşk olsun, vazgeçmişsin benden. "
Vazgeçmişti benden.
Daha benleyken vazgeçmişti. Ulan dile kolay, 2 sene.. Hiç mi sevmemişti beni?
Kendimi bir salsam gözyaşlarına boğulacaktım karşısında. Onu her gördüğümde kalbim acıyordu lan benim, o bana hiç mi acımamıştı?
Karaları yanımdaki bedene kayarken kaşları çatıldı. inadına başımı Levent abinin omzuna yasladım. Kimsenin umrunda değildik, herkes fısır fısır Aysel'in hamileliğini konuşuyordu. Uzağa gitseler bile şansızlık peşlerinden gitmişti, doktor hanım mahalleden birinin akrabası çıkmıştı. Kimindi, tam olarak ne olmuştu gerçekten anlamamıştım. Haberi aldığım an herkese sağır olmuştum, dünya susmuştu sanki. Ali'nin kahkahasını duyunca sesler geri gelmişti. Keşke gelmeseydi de duymasaydım onun sesini.
Evlatlık alacaktık biz.
ikimizde erkek olduğumuz için çocuk doğurmak saçma bir hayaldi anca. Zaten ikimizde de o acıyı çekecek göt yoktu, canımız kıymetliydi. Alınıma düşen buklelerim gözüme girerken yüzümü buruşturup kaslı kola sürttüm. Levent abi gülüp eliyle saçlarımı yeri taradı ve başımı yatırdı omzuna. iç çekerek elimi masanın altına götürdüm. Baldırımda duran eline elimi koyup parmaklarını okşadım.
Bu sabah buradan gitmediğim için çok pişmandım.
Ali'ye evet dediğim için henüz pişman olmamıştım bu sabaha kadar, nedendir bilmem. Galiba daha olanlar çok taze olduğu için tam olarak kavrayamamıştım. Aşk çok zalimdi. Şimdiye kadar böyle düşünmemiştim ama aşk gerçekten çok zalimdi. Gürkan'a istek şarkılar giderken göz göze geldik, kaşlarını kaldırıp göz kırptı. Ulan Ali baba oluyordu be, Baba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|
Художественная проза" Evleniyormuşsun, hayırlı olsun. "