Dikkat!Smut var..
•••
Dili ağzımı zorladığında ağzımı açıp dilimi dışarı çıkardım. Dillerimiz bir birine sürtünürken deliğimin çevresinde gezen parmakla inledim. Popoma şaplak attığında titreyerek başımı omzuna yatırdım, bir eliyle kolumu tutup başının yanından geçirdi. Biraz yan döndürmüştü üst bedenimi, dilini meme ucumda hissedince inleyip yatağıma tutundum. Dilini gezdirmesine alışamadan bir parmağı bir anda içime girdi, irkilip geri çekilmeye çalıştığımda bir eli belime sarılıp beni sabitledi. içimde kaygan parmağının oynadığını hissederken dudağımı ısırıp alınımı yatağıma yasladım.
Dili meme ucumdan ayrılıp koltuk altımdan aşağısına yalamaya başlarken şimdiden gelecek gibiydim. Başını benden ayırıp iki yanımdan kalcalarımı kavradı. Diğer elinden de bir parmak girdiğinde acıyla mırıldanıp omzuna elimi koydum. Parmakları içime hızla girip çıkarken yandığımı hissediyordum, yeni duş almama rağmen terle kaplanmaya başlamıştım ve tek yaptığım dizlerimin üstünde durmaktı.
" Parmaklarımı içine çekişin çok tatlı. "
Başını yanıma yasladığında utançtan yanaklarım alev aldı. Kıkırdarken bir parmağını daha sokmaya çalıştı. Acıyla kendimi kasarken üçünü de çıkartmasıyla nefesimi dışarı verdim. Çok geçmeden tekrar deliğime dokundu, sanırım vazelin sürüyordu. Kolumu tuttuğunda başımı yatağımdan kaldırdım, başının diğer tarafına geçirdiğinde elimi omzuna koydum. Gözleri yüzümde gezinirken dudaklarını yaladı.
" Kerem.. Bana yardım eder misin? "
Başımı yavaşça salladım, ufaktan tırsmaya başlamıştım. Çok sert yapıyordu, oturmayı geçtim sırt üstü yatarken dahi her yanım ağrımıştı hâlâ daha toparlanabilmiş değildim. Elimi tutup aşağı indirirken gözlerim kalkmış aletime kaydı, elimi pantolonunun üstüne koyup bastırdığında yutkundum. Tahmin ettiğim şeyi mi diyordu?
" Ben.. zarar verebilirim.."
Sakso konusunda usta olduğum söylenemezdi. Ali'ye iki üç kez çekmiştim ama gönüllü olmadığımı görünce daha fazla istememişti benden. Ağzım küçüktü. Diğer elini dudaklarımda yavaşça gezdirdiğinde dudaklarım aralandı, çok istekle bakıyordu.