15

2.3K 106 21
                                    

Gözlerini kaçırıp boğazını temizlerken  doğrulup yataktan çıktı. Bana elini uzattığında kaşlarımı kaldırıp  elini tuttum. Yataktan çıktığımda beni banyoya yürüttü.

" Cevap vermedin?

Cümle içinde sanada abi eklemeyince  sorularıma cevap bulamayacak  mıyım  ben Levent abi? "

Arkama geçip tişörtümün  ucundan tuttuğunda öne  kaçıp ellerinden  kurtuldum. Kollarımı bağlayıp  bulaşık makinesine  yaslanırken ciddi bir ifadeyle ona baktım. Benimkini  çıkartamayınca kendininkini çıkarttıp  üstüme yürüdü. Ellerini saçlarıma götürüp arkaya tararken  kirpiklerimin altından ona baktım.

" Ali abi bir şeyler hissediyor dimi?

Anlamıştım. Arabada bir hoş bakıyordu  şarkı söylerken. "

Yanaklarımı  sıkıp  burnunu burnuma sürterken  güldü. Eli tekrar tişörtüme inerken bileklerinden  tutup engel oldum. Elaları  yüzümde gezerken gülüşü büyüdü.

" Gözünden de bir şey kaçmıyor Kerem, 5 sene beni nasıl göremedin acaba? "

Ali'ye baktığım için..

Boğazımı temizleyip ellerimi havaya kaldırdım.

" Abi gözüyle baktığım için.. Hem eskiden çöpçatanlık  yapardım bilmiyor musun? "

" Doğru, bir ara vardı öyle bir şeyler. Ne oldu niye bıraktın sonra? "

Tişörtümü çıkardıktan  sonra elleri kemerime  gittiğinde kaşlarımı çattım. Bir dakika, niye soyunuyoruz?

" Birleştirdiğim  çift bir birini aldatınca olay benim götümde  patladı. Haksız yere laf işitince bıraktım ama Levent biz niye soyunuyoruz şu an? "

Pantolonumu indirip bacaklarımdan  çıkartırken  omuzuna tutundum. Ayağa kalkıp ellerini yanlarıma  koydu  ve beni kendine çekti.

" Sevişmek için.."

Korkuyla gözlerine bakarken başımı hızla iki yana salladım.

" Yapamam!

Ölürüm, gerçekten! "

Daha sesim bile düzelmemişti!

Kaldıramazdım!

Ellerini baksırımın  lastiklerine  götürüp indirirken gözlerini gözlerimden ayırmadı. Ondan da kurtulduğumuzda endişeyle dudağımı ısırdım. Ayağa kalkıp güldüğünde gerilen ortam yok olmuştu.

" Kendini temizlemeyi öğreteceğim  sana, korkma. Sevdiğimi öldürmeye niyetim yok. "

Yapmayı unuttuğum lanet aktiviteyi hatırlayınca gözlerimi yumup başıma vurdum, midemin bulanması  bu yüzdendi. Ali'yle prezervatif kullandığımız için, seks sonrası  temizlik alışkın olmadığım bir olaydı. Aklıma düşen yüzle kendime göz devirdim. Kendimi tokatlayasım  vardı, her onu düşündüğümde  bir tokat atarsam  muhtemelen güzelim yüzüm bir haftada şekil değiştirirdi.

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin