31 |Gürkan

1.9K 73 33
                                    


" Abi benim parayı ne zaman vereceksiniz? "

Poyraz yanımda ilerlemeye başlayınca ona bakıp başımı salladım.

" Git babamdan iste, kasayı  kurcalamayayım  şimdi. "

" O buraya sen oraya yolluyorsun ama böyle olmaz ki! "

iç çekerek bakalla  girip yerime bakması için bıraktığım Kerem'i masadan aldım.

" Birileri geldi mi? "

Başını kaldırıp bana baktı.

" Baban geldi, seni sordu. Birazdan gelir dedim ama beklemedi gitti. Git bir bak istersen. "

Başımla onaylarken Poyraz'ın elini tutup telefonu eline tutuşturdum. Poyraz yine Kerem'in uzarken daha da garipleşen  bukleleriyle dalga geçmeye başlarken omuzlarından tutup kasanın başına geçirdim  ve oturttum onu.

" Sesin borozan  gibi çıkıyor!

Biz bir şey diyor muyuz?"

Gayet güzel benim saçlarım bi  kere! "

Öyle.

Verdiği kilolarla  yanaklarındaki  hafif tombulluk  gitmişti, bakışı bile daha keskindi. Gerek tipi gerek vücudu şu bir kaç ayda çok  değişmişti ama hâlâ çok güzeldi her şeyi. Dilerim kalbindeki de bir an önce değişirdi. Onları geride bırakıp ellerim cebimde dışarı çıktım. Hava yazdan kalmaydı.

" Gürkan. "

Yanımda benimle yürümeye başlayan herife dik dik baktım. Utanmaz.

" Efendim Levent abi? "

" Barışalım  mı? "

" Hayır.

Baba, bana bakmışsın? "

Kasaba girerken o dışarıda kaldı. Et döven Ali abiye başımla selam verip masaya geçtim ve yaslandım. Kerem'in yokluğunu  çok fazla hissediyordum. Gitmeden bana her şeyi anlatması iyi mi oldu kötü aşırı kararsızdım. Orhan beni sevdiğini söylemişti. Bir kere söylemişti ama söylemişti işte.

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin