21 |+18

3K 67 4
                                    

Smut var haberiniz ola

Notumdan sonra okumak istemeyen aşağı kaydırsın ya da sayfa değiştirsin neyse işte anladınız siz.

•••

" Evet, değildin. "

Gözlerini kapatıp gülümsedi.

" Dürüst olduğun için teşekkürler. "

Yutkunup duruşumu düzeltmeye çalıştım. Gözlerini açıp göz göze geldiğimiz an hareket etmeyi kesip bu çabadan vazgeçtim. Yine öyleydi bakışları..

Buz gibi.

içimi ısıtan bal rengi şimdi boğuyordu beni.

" Sultan ablayla yattın. "

" Evet. "

Sormamı beklemeden cevap verdiğinde arkama yaslandım. ikimizde yalancıydık. Kollarımı göğüsümde bağlayıp kırgın gözlerle ona baktım, kırılmaya belki de hakkım yoktu ama zoruma gitmişti böyle rahat bir şekilde söylemesi. Gerçi Ali yıllarımızı birlikte geçirdikten sonra beni parmağında oynatmıştı. Levent'in bir kaç hafta oynatması koymazdı..

Koymamalıydı.

Ama kalbim acıyor.

" Bana yalan söyledin demek, harika. "

Gözlerini gözlerimden çekmedi. Benim gibi arkasına yaslanıp kollarını göğüsünde bağladı.

" Tek soru, tek cevap. "

Kaşlarımı kaldırıp dudak büktüm, doğrulup şişeye uzandım. Kapağını açıp gözlerimi yumdum ve şarabı yudumladım. Şişeyi masaya bırakıp derin nefesler alarak tekrar arkama yaslandım.

" Sor. "

" Güllere alerjin mi var? "

Beklediğim soru gelmeyince rahat bir nefes verdim. Başımla onayladığımda masadan kalktı. içeri girdiğinde gözlerimi kapatıp başımı eğdim, elimi sol göğüsüme götürüp ovaladım. Hadi ama Kerem.. Bu aptallığı yapmış olamazsın. Bu kadar çabuk mu?

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin