9

2.7K 143 28
                                    

" Aysel'siz evin tadı tuzu yok. "

Sultan abla merdivenlere oturmuş çekirdek çitlerken  günler sonra sokağa çıkabilen  Aslı  gülümseyerek  bana el salladı. Önlerinden geçerken Sultan ablayla  göz göze geldik, baş selamı  verip önlerinden  geçtim. Sabah aynı arabada sıkışıp kaldıktan sonra içimdeki şüphe kök salmış, ağaç olma yoluna girmişti. Ellerimi ceplerime sokup çatılı kaşlarımla  meydana çıktım, Atilla amca Orhan abiyi  uğurladıktan  sonra hastalanmıştı. Adam içinde tutuyormuş  acısını.

Asker yolu gözlemek nasıl bir şey hiç bir fikrim yoktu, Levent abi o dönemden geçtikten sonra ilişkimizin değişmesi çok iyi denk gelmişti. Ali'siz geçmek bilmeyen o bir buçuk ay.. dur dur dur. Başımı iki yana sallayarak  lokantaya girdim, düşünmeyeceğim  onu!

" Abdullah amcaa. "

" HEEH? "

Arkadan gelen sesle masalara oturmaktan vazgeçip oraya adımladım. Mutfakta yeri silen adamın eline uzanıp yer bezini aldım, sopayı sıkıca  kavrayıp yanağımı ucuna yaslarken  ellerini beline koyup oflayarak  bana bakan adama omuz silktim.

" Yaşlandın  he. "

" Demesen bilmeyecektim Kerem. "

Terslemesine  gülerken başıma ağrılar girdi. Yüzümü buruşturup yeri silmeye başladım, düşüne düşüne kafayı sıyırmama ramak kalmıştı.

" Bana bi baş hapı versene, başım çatlıyor. "

" Nağradandır, çok üst üste geldi mahallecek  kafamız şişti. Gel bakayım. "

Sopayı duvara yaslayıp peşine takıldım. Masalardan  birine oturtup saçlarımı kaldırdı. Alınıma  yemeni bağlayıp sıktığında gülmeye başladım. Karşıma oturup gülen yüzüme baktığında o da güldü. Buradan gitmeyi hiç istemiyorum, cidden sanki burada doğup büyümüş gibiyim. Kendi öz insanlarımı ve o güzel sularda istediğim saatte yüzebilmeyi  elbette özlüyordum  ama buranın sıcaklığı bu özlemi bastırıyordu. Abdullah amcayla muhabbet  ede ede yarının menüsünü hazırladık. Saat öğlene gelirken Annem arayıp eve çağırmıştı.

istemeye istemeye eve giderken kapı önünde konuşan Levent abi ve Ali abiyi gördüm, koca mahallede gelip bizim kapının önünde konuşmaları garibime giderken cama çıkan kadınla gülüşüm soldu. Levent abi beni görmezden gelip onların evine girerken yutkunup kapıyı açtım. Önce Aysel, şimdi de Sultan abla mı?

Evleniyormuşsun |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin